תדירות הרכבת מ/לנתב"ג

מצב
הנושא נעול.

danezeq

New member
תדירות הרכבת מ/לנתב"ג

תדירות הרכבת מ/לנתב"ג
התדירות כיום היא זוועתית לפעמים יוצאת רכבת מנתבג כל 23 דקות, לפעמים כל כמעט 40 דקות, ובלילה כל שעה. היא לא ממש רלוונטית לרוב הנוסעים. מישהו יודע מתי תצא רכבת כל רבע שעה כמו שהובטח פעם?
 

קובי לו

New member
ברגע שתהיינה רכבות ממודיעין ומי-ם

תדירות הרכבת מ/לנתב"ג
התדירות כיום היא זוועתית לפעמים יוצאת רכבת מנתבג כל 23 דקות, לפעמים כל כמעט 40 דקות, ובלילה כל שעה. היא לא ממש רלוונטית לרוב הנוסעים. מישהו יודע מתי תצא רכבת כל רבע שעה כמו שהובטח פעם?
ברגע שתהיינה רכבות ממודיעין ומי-ם
תדירות הרכבות בקו נתב"ג-ת"א תשתפר. שכן, בבטחון מוחלט, חלק מן הרכבות מירושלים וחלק מהרכבות ממודיעין לת"א יעצרו בתחנת נתב"ג, שכן היא על אותה מסילה. סביר להניח שאז תהיינה לפחות 3 רכבות בשעה ולא אחת או שתיים. ותדירות של רכבת אחת ל-23 דקות ו-37 לסירוגין היא ממש לא תדירות זוועתית. תדירות זוועתית היא תדירות של אחת לשעתיים או אף פחות, כגון הרכבות מדימונה לבאר-שבע. כיום הרכבת ל/מנתב"ג רלוונטית לכל תושבי ת"א/ר"ג/הרצליה אבל בעיקר לתושבי נתניה וצפונה לאורך החוף עד בואך עכו ונהריה. מהסיבה הפשוטה שככל שאתה גר רחוק יותר המונית (או הפרייבט של קרוב משפחה) לנתב"ג תהיה יקרה יותר. כמו כן, במו עיני אני רואה עובדי נתב"ג רבים מספור הגרים בגוש דן ומשתמשים ברכבת להגעה או חזרה ממקום עבודתם. דיילי אויר, דיילי קרקע, שוטרי משטרת נתב"ג, סלקטורים, מאבטחים, זבנים בחנויות, עובדי רשות שדות התעופה וכן הרבה מאוד מאוד נוסעים. בשנת 2005 ברכבות אל/מנתב"ג היו 1.15 מליון בני אדם. הכוונה לספירת כמות הנוסעים הנמצאים בקרונות הרכבת בין תחנות ההגנה בת"א לנתב"ג. כי בנוסף לעובדי נתב"ג ולטסים לחו"ל (והחוזרים ממנו) גם תושבי שוהם, בית עריף, כפר טרומן והאזור משתמשים ברכבת. הם מחנים במחיר מוזל בחניון או שבן משפחה מקפיצם לרכבת (משוהם לטרמינל 3 זה בקושי 10 דקות נסיעה, כולל הבדיקה בשערי נתב"ג. מכפר טרומן ומבית עריף זה אפילו 2 או 3 דקות פחות מאשר משוהם). מכל מה שרשמתי לעיל אני ממש לא מקבל את הגדרתך שהתדירות זוועתית. הייתי אפילו מוסיף שהתדירות סבירה בהחלט. חוץ מאשר באמצע הלילה שזה אכן פחות מוצלח. שלא יובן לא טוב, אני אשמח מאוד אם תהיינה 3 או אפילו 4 רכבות בשעה לנתב"ג !
 

urilei

New member
בעתיד הרחוק

ברגע שתהיינה רכבות ממודיעין ומי-ם
תדירות הרכבות בקו נתב"ג-ת"א תשתפר. שכן, בבטחון מוחלט, חלק מן הרכבות מירושלים וחלק מהרכבות ממודיעין לת"א יעצרו בתחנת נתב"ג, שכן היא על אותה מסילה. סביר להניח שאז תהיינה לפחות 3 רכבות בשעה ולא אחת או שתיים. ותדירות של רכבת אחת ל-23 דקות ו-37 לסירוגין היא ממש לא תדירות זוועתית. תדירות זוועתית היא תדירות של אחת לשעתיים או אף פחות, כגון הרכבות מדימונה לבאר-שבע. כיום הרכבת ל/מנתב"ג רלוונטית לכל תושבי ת"א/ר"ג/הרצליה אבל בעיקר לתושבי נתניה וצפונה לאורך החוף עד בואך עכו ונהריה. מהסיבה הפשוטה שככל שאתה גר רחוק יותר המונית (או הפרייבט של קרוב משפחה) לנתב"ג תהיה יקרה יותר. כמו כן, במו עיני אני רואה עובדי נתב"ג רבים מספור הגרים בגוש דן ומשתמשים ברכבת להגעה או חזרה ממקום עבודתם. דיילי אויר, דיילי קרקע, שוטרי משטרת נתב"ג, סלקטורים, מאבטחים, זבנים בחנויות, עובדי רשות שדות התעופה וכן הרבה מאוד מאוד נוסעים. בשנת 2005 ברכבות אל/מנתב"ג היו 1.15 מליון בני אדם. הכוונה לספירת כמות הנוסעים הנמצאים בקרונות הרכבת בין תחנות ההגנה בת"א לנתב"ג. כי בנוסף לעובדי נתב"ג ולטסים לחו"ל (והחוזרים ממנו) גם תושבי שוהם, בית עריף, כפר טרומן והאזור משתמשים ברכבת. הם מחנים במחיר מוזל בחניון או שבן משפחה מקפיצם לרכבת (משוהם לטרמינל 3 זה בקושי 10 דקות נסיעה, כולל הבדיקה בשערי נתב"ג. מכפר טרומן ומבית עריף זה אפילו 2 או 3 דקות פחות מאשר משוהם). מכל מה שרשמתי לעיל אני ממש לא מקבל את הגדרתך שהתדירות זוועתית. הייתי אפילו מוסיף שהתדירות סבירה בהחלט. חוץ מאשר באמצע הלילה שזה אכן פחות מוצלח. שלא יובן לא טוב, אני אשמח מאוד אם תהיינה 3 או אפילו 4 רכבות בשעה לנתב"ג !
בעתיד הרחוק
יהיו אפילו יותר מ-4 יהיו לפחות 4 רכבות מירושלים, שלפחות 3 מהן יעצרו בנתב"ג, ועוד לפחות 2 ממודיעין, שלפחות אחת מהן תעצור בנתב"ג, ועוד רכבת אחת לפחות מהדרום (היום מדברים על באר שבע, אבל אולי זה יהיה אשקלון או משהו). סה"כ בעתיד (הדי רחוק לצערי) לפחות 5 רכבות בשעה לתל אביב, בשעות השיא כמובן. וגם אני תומך בדעה ששתי רכבות בשעה לנמל התעופה זה לא רע בכלל בהתחשב בעובדה שחלון הזמן שצריך בהגעה אל/מ נמל תעופה לא נמדד בדקות (עבור רוב הנוסעים לא מדובר ביעד יוממות), וגם אם כן 2 רכבות בשעה זה עדיין לא רע. הכוונה היא שכשאתה צריך להגיע לנמל התעופה, הקדמה בתוכניות שלך ב-15 דקות זה באמת לא קריטי, וגם איחור של 10 דקות זה לא אסון. ובקשר ללילה - הלוואי על כל הקווים בארץ שירות כמו שנתב"ג מקבל בלילה. רכבת פעם בשעה בלילה זה מעל ומעבר
 

XrayCharlie

New member
יהייה "קצת" צפוף שם

בעתיד הרחוק
יהיו אפילו יותר מ-4 יהיו לפחות 4 רכבות מירושלים, שלפחות 3 מהן יעצרו בנתב"ג, ועוד לפחות 2 ממודיעין, שלפחות אחת מהן תעצור בנתב"ג, ועוד רכבת אחת לפחות מהדרום (היום מדברים על באר שבע, אבל אולי זה יהיה אשקלון או משהו). סה"כ בעתיד (הדי רחוק לצערי) לפחות 5 רכבות בשעה לתל אביב, בשעות השיא כמובן. וגם אני תומך בדעה ששתי רכבות בשעה לנמל התעופה זה לא רע בכלל בהתחשב בעובדה שחלון הזמן שצריך בהגעה אל/מ נמל תעופה לא נמדד בדקות (עבור רוב הנוסעים לא מדובר ביעד יוממות), וגם אם כן 2 רכבות בשעה זה עדיין לא רע. הכוונה היא שכשאתה צריך להגיע לנמל התעופה, הקדמה בתוכניות שלך ב-15 דקות זה באמת לא קריטי, וגם איחור של 10 דקות זה לא אסון. ובקשר ללילה - הלוואי על כל הקווים בארץ שירות כמו שנתב"ג מקבל בלילה. רכבת פעם בשעה בלילה זה מעל ומעבר
יהייה "קצת" צפוף שם
לאור העובדה כי בתחנה יש רק מסילה בודדת (לכל כיוון) ואין שום אפשרות להרחיב אותה. אתה מדבר על 7 רכבות בשעה (אפילו אם לא כולן עוצרות) אבל מקום להעביר אותן אין.
 

raminec

New member
לא אמורה להיות בעיה לדעתי.

יהייה "קצת" צפוף שם
לאור העובדה כי בתחנה יש רק מסילה בודדת (לכל כיוון) ואין שום אפשרות להרחיב אותה. אתה מדבר על 7 רכבות בשעה (אפילו אם לא כולן עוצרות) אבל מקום להעביר אותן אין.
לא אמורה להיות בעיה לדעתי.
7 רכבות בשעה על מסילה בכיוון אחד זה לא יותר מדיי בעייתי להערכתי הלא מקצועית. במיוחד כאשר לא כל הרכבות מתוכננות לעצור בנתב"ג. תחנת השלום, למשל, החזיקה גם עם 8 רכבות בשעה לכל כיוון במשך כמה וכמה שנים עם שני רציפים בלבד. צריך לזכור שהתכנון המקורי (והלא חכם במיוחד) היה לעשות רציף אחד בלבד בתחנה!! מזל שמישהו תפס את עצמו לפני שסגרו את התוכניות.
 

XrayCharlie

New member
לא תהייה בעיה רק אם

לא אמורה להיות בעיה לדעתי.
7 רכבות בשעה על מסילה בכיוון אחד זה לא יותר מדיי בעייתי להערכתי הלא מקצועית. במיוחד כאשר לא כל הרכבות מתוכננות לעצור בנתב"ג. תחנת השלום, למשל, החזיקה גם עם 8 רכבות בשעה לכל כיוון במשך כמה וכמה שנים עם שני רציפים בלבד. צריך לזכור שהתכנון המקורי (והלא חכם במיוחד) היה לעשות רציף אחד בלבד בתחנה!! מזל שמישהו תפס את עצמו לפני שסגרו את התוכניות.
לא תהייה בעיה רק אם
לוח הזמנים ישמר בקפידה (והנה לך בעיה). צריך לזכור כי לתחנת נתב"ג יזרמו רכבות משלושה כיוונים שונים (ירושלים, מודיעין וב"ש). אין פה מצב שרכבת "מתמזמזת" אחת מאיטה את זאת שבאה מאחוריה, כי הרכבת הבאה לא באה בהכרח מאחוריה (בעיקר אם זאת רכבת מב"ש שבאה אחרי רכבת מירושלים או מודיעין והיא עולה על אותו הקו רק בכניסה לנתב"ג). גם אם רכבות מסוימות לא יעצרו בנתב"ג הן עדיין צריכות לעבור שם מה שאומר שרכבות שכן עוצרות יצטרכו לצאת לדרכן לפני שהרכבת המהירה מגיעה. אם יש לך רכבת כל 8.5 דקות בממוצע, אז אין לך הרבה מרווח למשחקים (הנה עוד מקום שמסילה שלישית - לפחות - הייתה עוזרת). מאוד חבל שאפילו בתקופה שכבר כן חושבים פה על רכבות, עדיין בונים בצורה מגבילה מאוד ולא משאירים שום פתח להתרחבות עתידית.
 

urilei

New member
אני לא כל כך בטוח שכזה בלתי אפשרי

לא אמורה להיות בעיה לדעתי.
7 רכבות בשעה על מסילה בכיוון אחד זה לא יותר מדיי בעייתי להערכתי הלא מקצועית. במיוחד כאשר לא כל הרכבות מתוכננות לעצור בנתב"ג. תחנת השלום, למשל, החזיקה גם עם 8 רכבות בשעה לכל כיוון במשך כמה וכמה שנים עם שני רציפים בלבד. צריך לזכור שהתכנון המקורי (והלא חכם במיוחד) היה לעשות רציף אחד בלבד בתחנה!! מזל שמישהו תפס את עצמו לפני שסגרו את התוכניות.
אני לא כל כך בטוח שכזה בלתי אפשרי
להרחיב את התחנה מצד אחד יש טרמינל (קצת בעייה להזיז אותו, אבל מתחת לאולם הנוסעים הנכנסים, כלומר בגובה התחנה, תכלס אין כלום מצד שני יש חניון ו"גן ארץ ישראל". את החניון ואת כביש איסוף הנוסעים אפשר להרחיק ב-10 מטר, אף אחד לא ימות. את גן ארץ ישראל גם כן אפשר להזיז. בין כה וכה מדובר באוסף עשבים לא חינני במיוחד.
 

NNN747

New member
התחנה טובה איך שהיא...

אני לא כל כך בטוח שכזה בלתי אפשרי
להרחיב את התחנה מצד אחד יש טרמינל (קצת בעייה להזיז אותו, אבל מתחת לאולם הנוסעים הנכנסים, כלומר בגובה התחנה, תכלס אין כלום מצד שני יש חניון ו"גן ארץ ישראל". את החניון ואת כביש איסוף הנוסעים אפשר להרחיק ב-10 מטר, אף אחד לא ימות. את גן ארץ ישראל גם כן אפשר להזיז. בין כה וכה מדובר באוסף עשבים לא חינני במיוחד.
התחנה טובה איך שהיא...
לא צריך להרחיב שום דבר. טרמינל 3 בנוי מצויין. (גם זה בלאגן להתחיל להרחיב תחנה ועוד כזאת שממש נמצאת בתוך הטרמינל) אני חושב שאין בעיה להסתדר עם כזאת תחנה גם אחרי פתיחת הקווים המתוכננים. בכל זאת תחנת נתב"ג היא לפי דעתי היפה ביותר והחדישה וגם כמובן הטכנולוגית עם כל הלו"ז האלקטרוני ותיכנון המדרגות הנעות ושערי היציאה. ועוד משהו גן ארץ ישראל ממש לא סתם עשבים. גן יפהייפה עם הרבה השקעה (בכלל תחום העצים והצמחייה מאוד מפותח בטרמינל 3 ובאזור )
 

urilei

New member
אפשר להמשיך לשבח את הטרמינל

התחנה טובה איך שהיא...
לא צריך להרחיב שום דבר. טרמינל 3 בנוי מצויין. (גם זה בלאגן להתחיל להרחיב תחנה ועוד כזאת שממש נמצאת בתוך הטרמינל) אני חושב שאין בעיה להסתדר עם כזאת תחנה גם אחרי פתיחת הקווים המתוכננים. בכל זאת תחנת נתב"ג היא לפי דעתי היפה ביותר והחדישה וגם כמובן הטכנולוגית עם כל הלו"ז האלקטרוני ותיכנון המדרגות הנעות ושערי היציאה. ועוד משהו גן ארץ ישראל ממש לא סתם עשבים. גן יפהייפה עם הרבה השקעה (בכלל תחום העצים והצמחייה מאוד מפותח בטרמינל 3 ובאזור )
אפשר להמשיך לשבח את הטרמינל
ובצדק אבל זה עדיין לא משנה את העובדה שמסילה אחת לכל כיוון באיזור הזה עלולה שלא להספיק עוד 4-5 שנים אגב, בהנחה שנתב"ג היא פיצול שולי יחסית ללוד, אני לא רוצה לחשוב מה זה אומר על כך שיהיה צריך להתמודד באיילון עם 3 מסילות, כאשר מגיעות 2 מנתב"ג ו-2 מלוד שבאף אחד מהפיצולים האלה זה לא באמת מספיק כי על המסילה הרביעית בקושי מישהו התחיל לחשוב.
 

Roobie

New member
גם תושבי מודיעין משתמשים בה לעתים

ברגע שתהיינה רכבות ממודיעין ומי-ם
תדירות הרכבות בקו נתב"ג-ת"א תשתפר. שכן, בבטחון מוחלט, חלק מן הרכבות מירושלים וחלק מהרכבות ממודיעין לת"א יעצרו בתחנת נתב"ג, שכן היא על אותה מסילה. סביר להניח שאז תהיינה לפחות 3 רכבות בשעה ולא אחת או שתיים. ותדירות של רכבת אחת ל-23 דקות ו-37 לסירוגין היא ממש לא תדירות זוועתית. תדירות זוועתית היא תדירות של אחת לשעתיים או אף פחות, כגון הרכבות מדימונה לבאר-שבע. כיום הרכבת ל/מנתב"ג רלוונטית לכל תושבי ת"א/ר"ג/הרצליה אבל בעיקר לתושבי נתניה וצפונה לאורך החוף עד בואך עכו ונהריה. מהסיבה הפשוטה שככל שאתה גר רחוק יותר המונית (או הפרייבט של קרוב משפחה) לנתב"ג תהיה יקרה יותר. כמו כן, במו עיני אני רואה עובדי נתב"ג רבים מספור הגרים בגוש דן ומשתמשים ברכבת להגעה או חזרה ממקום עבודתם. דיילי אויר, דיילי קרקע, שוטרי משטרת נתב"ג, סלקטורים, מאבטחים, זבנים בחנויות, עובדי רשות שדות התעופה וכן הרבה מאוד מאוד נוסעים. בשנת 2005 ברכבות אל/מנתב"ג היו 1.15 מליון בני אדם. הכוונה לספירת כמות הנוסעים הנמצאים בקרונות הרכבת בין תחנות ההגנה בת"א לנתב"ג. כי בנוסף לעובדי נתב"ג ולטסים לחו"ל (והחוזרים ממנו) גם תושבי שוהם, בית עריף, כפר טרומן והאזור משתמשים ברכבת. הם מחנים במחיר מוזל בחניון או שבן משפחה מקפיצם לרכבת (משוהם לטרמינל 3 זה בקושי 10 דקות נסיעה, כולל הבדיקה בשערי נתב"ג. מכפר טרומן ומבית עריף זה אפילו 2 או 3 דקות פחות מאשר משוהם). מכל מה שרשמתי לעיל אני ממש לא מקבל את הגדרתך שהתדירות זוועתית. הייתי אפילו מוסיף שהתדירות סבירה בהחלט. חוץ מאשר באמצע הלילה שזה אכן פחות מוצלח. שלא יובן לא טוב, אני אשמח מאוד אם תהיינה 3 או אפילו 4 רכבות בשעה לנתב"ג !
גם תושבי מודיעין משתמשים בה לעתים
אבל בדרך כלל מעדיפים את תחנת לוד, מהסיבה שמשם אפשר לקחת אוטובוס ולא בשל המרחק שהוא פחות או יותר זהה, והנסיעה לטרמינל 3 נוחה בהרבה מהנסיעה לתחנת לוד.
 

yportnoy37

New member
בתור תושב מודיעין ../images/Emo26.gif

ברגע שתהיינה רכבות ממודיעין ומי-ם
תדירות הרכבות בקו נתב"ג-ת"א תשתפר. שכן, בבטחון מוחלט, חלק מן הרכבות מירושלים וחלק מהרכבות ממודיעין לת"א יעצרו בתחנת נתב"ג, שכן היא על אותה מסילה. סביר להניח שאז תהיינה לפחות 3 רכבות בשעה ולא אחת או שתיים. ותדירות של רכבת אחת ל-23 דקות ו-37 לסירוגין היא ממש לא תדירות זוועתית. תדירות זוועתית היא תדירות של אחת לשעתיים או אף פחות, כגון הרכבות מדימונה לבאר-שבע. כיום הרכבת ל/מנתב"ג רלוונטית לכל תושבי ת"א/ר"ג/הרצליה אבל בעיקר לתושבי נתניה וצפונה לאורך החוף עד בואך עכו ונהריה. מהסיבה הפשוטה שככל שאתה גר רחוק יותר המונית (או הפרייבט של קרוב משפחה) לנתב"ג תהיה יקרה יותר. כמו כן, במו עיני אני רואה עובדי נתב"ג רבים מספור הגרים בגוש דן ומשתמשים ברכבת להגעה או חזרה ממקום עבודתם. דיילי אויר, דיילי קרקע, שוטרי משטרת נתב"ג, סלקטורים, מאבטחים, זבנים בחנויות, עובדי רשות שדות התעופה וכן הרבה מאוד מאוד נוסעים. בשנת 2005 ברכבות אל/מנתב"ג היו 1.15 מליון בני אדם. הכוונה לספירת כמות הנוסעים הנמצאים בקרונות הרכבת בין תחנות ההגנה בת"א לנתב"ג. כי בנוסף לעובדי נתב"ג ולטסים לחו"ל (והחוזרים ממנו) גם תושבי שוהם, בית עריף, כפר טרומן והאזור משתמשים ברכבת. הם מחנים במחיר מוזל בחניון או שבן משפחה מקפיצם לרכבת (משוהם לטרמינל 3 זה בקושי 10 דקות נסיעה, כולל הבדיקה בשערי נתב"ג. מכפר טרומן ומבית עריף זה אפילו 2 או 3 דקות פחות מאשר משוהם). מכל מה שרשמתי לעיל אני ממש לא מקבל את הגדרתך שהתדירות זוועתית. הייתי אפילו מוסיף שהתדירות סבירה בהחלט. חוץ מאשר באמצע הלילה שזה אכן פחות מוצלח. שלא יובן לא טוב, אני אשמח מאוד אם תהיינה 3 או אפילו 4 רכבות בשעה לנתב"ג !
בתור תושב מודיעין

אני משתמש ברכבת בנסיעותי צפונה. לעתים הפקקים על כביש 1 בבוקר הם פשוט בלתי נסבלים, ועדיף לסנג'ר קרוב משפחה בשביל שיקפיץ אותי לשם.
 

בועז ל

New member
בינתיים לטעמי , מדובר בקו הרכבת

תדירות הרכבת מ/לנתב"ג
התדירות כיום היא זוועתית לפעמים יוצאת רכבת מנתבג כל 23 דקות, לפעמים כל כמעט 40 דקות, ובלילה כל שעה. היא לא ממש רלוונטית לרוב הנוסעים. מישהו יודע מתי תצא רכבת כל רבע שעה כמו שהובטח פעם?
בינתיים לטעמי , מדובר בקו הרכבת
הטוב בארץ. הדבר אמור לפחות לגבי קטע ההגנה-נתב"ג. התדירות בהחלט טובה , אין עומסים מזעזעים נוסח הקווים ל- ב"ש וחיפה , משך נסיעה קצר בקטע זה והכי חשוב DAMN IT ! הקו הוא חלק מהדרך לחו"ל.
 

אורי404

New member
בועז, תתפלא גם בקו הזה יש איחורים

בינתיים לטעמי , מדובר בקו הרכבת
הטוב בארץ. הדבר אמור לפחות לגבי קטע ההגנה-נתב"ג. התדירות בהחלט טובה , אין עומסים מזעזעים נוסח הקווים ל- ב"ש וחיפה , משך נסיעה קצר בקטע זה והכי חשוב DAMN IT ! הקו הוא חלק מהדרך לחו"ל.
בועז, תתפלא גם בקו הזה יש איחורים
ועיכובים. אלון סיפר לא מזמן על ההעיכוב סתם באמצע הנסיעה מת"א לנתב"ג. משך העיכוב היה מעל לעשר דקות.
 

בועז ל

New member
אורי, אתה תתפלא לשמוע ,אבל כשאני

בועז, תתפלא גם בקו הזה יש איחורים
ועיכובים. אלון סיפר לא מזמן על ההעיכוב סתם באמצע הנסיעה מת"א לנתב"ג. משך העיכוב היה מעל לעשר דקות.
אורי, אתה תתפלא לשמוע ,אבל כשאני
יוצא לחו"ל אני הופך לאדם הסבלני בעולם ,וזה כולל את איחורי ר"י
 

אורי404

New member
ממילא אחרי האיחורים של הרכבת יש

אורי, אתה תתפלא לשמוע ,אבל כשאני
יוצא לחו"ל אני הופך לאדם הסבלני בעולם ,וזה כולל את איחורי ר"י
ממילא אחרי האיחורים של הרכבת יש
עוד זמן עד הטיסה עם כל הבדיקות. גם לא תמיד הטיסה יוצאת בזמן...
 

בועז ל

New member
נכון ואפילו ר"י אין בכוחה למנוע את

ממילא אחרי האיחורים של הרכבת יש
עוד זמן עד הטיסה עם כל הבדיקות. גם לא תמיד הטיסה יוצאת בזמן...
נכון ואפילו ר"י אין בכוחה למנוע את
חדוות היציאה לחו"ל - תאחר ככל שתאחר.
 

VT08

New member
רכבת לנתב"ג כל 20 דקות בשעות השיא

נכון ואפילו ר"י אין בכוחה למנוע את
חדוות היציאה לחו"ל - תאחר ככל שתאחר.
רכבת לנתב"ג כל 20 דקות בשעות השיא
החל בחודש דצמבר הקרוב. ל-2 הרכבות הקיימות מידי שעה בקו (נהריה-) חיפה- ת"א -נתב"ג תצטרף רכבת שלישית בקו נהריה - חיפה - ת"א - נתב"ג - לוד - באר שבע.
 

urilei

New member
מי אמר?

רכבת לנתב"ג כל 20 דקות בשעות השיא
החל בחודש דצמבר הקרוב. ל-2 הרכבות הקיימות מידי שעה בקו (נהריה-) חיפה- ת"א -נתב"ג תצטרף רכבת שלישית בקו נהריה - חיפה - ת"א - נתב"ג - לוד - באר שבע.
מי אמר?
אתה בטוח? ר"י הולכת להוציא עכשיו לו"ז בשביל חודשיים ואז עוד אחד? ומקום באיילון יש בשביל זה או שהיא תחליף רכבת קיימת בקו חיפה-ב"ש? והאם זה צפוי להשפיע גם על רכבות הלילה?
 

קובי לו

New member
נדמה לי שידידו הטוב ביותר

מי אמר?
אתה בטוח? ר"י הולכת להוציא עכשיו לו"ז בשביל חודשיים ואז עוד אחד? ומקום באיילון יש בשביל זה או שהיא תחליף רכבת קיימת בקו חיפה-ב"ש? והאם זה צפוי להשפיע גם על רכבות הלילה?
נדמה לי שידידו הטוב ביותר
של הד"ר מעיר הקודש, זה שבשם משפחתו יש אש ושמו הפרטי הוא כמו של זמר פופ סופר דופר מפורסם (המפורסם גם בפדופיליותו, הזמר, כן) דבר על כך שעד דצמבר לא מתוכנן דבר שכזה. מכלל הלאו אפשר להניח את ההן, כלומר, שמדצמבר כן יהיה דבר שכזה. נקווה שכן. בכל מקרה זה לא אמור ליצור בעיות כלשהן, משום שבמקום שהרכבת תסע דרך כפר חב"ד (וממילא לא תעצור בו) היא תסע עתה דרך נתב"ג.
 
קובי להלן הצהרה:

נדמה לי שידידו הטוב ביותר
של הד"ר מעיר הקודש, זה שבשם משפחתו יש אש ושמו הפרטי הוא כמו של זמר פופ סופר דופר מפורסם (המפורסם גם בפדופיליותו, הזמר, כן) דבר על כך שעד דצמבר לא מתוכנן דבר שכזה. מכלל הלאו אפשר להניח את ההן, כלומר, שמדצמבר כן יהיה דבר שכזה. נקווה שכן. בכל מקרה זה לא אמור ליצור בעיות כלשהן, משום שבמקום שהרכבת תסע דרך כפר חב"ד (וממילא לא תעצור בו) היא תסע עתה דרך נתב"ג.
קובי להלן הצהרה:
למרות ששמי מייקל, ברצוני להסיר מעטה של חשדות ממעשי: 1. אין לי כל קשר לזמר הבריטי/קפריסאי ג' מייקל. 2. הרייני להבהיר כי עד כה לא נתפסתי עושה מעשה עצמי מגונה בשרותים ציבוריים בLA. 3. לא נתפסתי שתוי ומנומנם על הגה מכוניתי בלונדון. 4. בשלב זה אני מעדיף חברת נשים בלבד. אם אחוש שחל בי שינוי כמרומז אתכבד להודיעך. ומצד שני אם כוונתך למייקל אחר שהיה פעם שחור , ובכן ,למען הסר ספק, צבע עורי לבן ולא נעשה כל נסיון לשנות את צבעו , ממבט נוסף במראה אפי זה שאני נושא על פני מקורי הוא ולא נעשה כל נסיון להפכו למשהו אחר לאף של בושמני למשל.. הרייני מצהיר בזאת כי סעיף 4 למעלה תואם גם למקרה זה אם כי אני מאשר כי ישנתי עם ילדים(ילדי) במיטה משותפת בילדותם. מקום מגורי הקבוע ישראל ולא אחת מנסיכויות המפרץ הפרסי/ערבי. ברצוני להוסיף כי גם בעבר לא זמרתי בחמישיה. באשר לידידי "הטוב" שנרמז בתגובתך, תודה על הכבוד . אכן זאת מתנה ראויה לראש השנה. נ.ב. גם תשובתך לגולש הנבוך היתה ראויה וכל המוסיף גורע.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה