תדירות המפגשים בתחילת הקשר

babushka771

New member
להיפך

זה נראה ממש לא רצחני, ומניסיון, כשהייתי יותר צעירה בזבזתי שנתיים וחצי על בחור שהסכים לצאת פעם בשבוע ולעיתים פעם בשבועיים עקב כל מיני תירוצים. אחרי שנתיים וחצי היינו באותו מקום. איך אפשר להכיר אדם אם רואים אותו פעם בשבוע או בשבועיים, וגם יש כאן עניין של סדר עדיפויות, אני עובדת משרה מלאה, לומדת, עושה אימונים, יש לי הורים מבוגרים ועוד ואני תמיד מוצאת זמן, גם לחברות וגם לבן זוג. מאוד מעיד על רצינות. מי שרוצה קשר, תמיד ימצא זמן. ולפעמים עדיף להיות לבד, מאשר להיות בכאילו. מעניין מה יוצא לאותו בחור, לשים וי שיש לו בת זוג? להראות להורים ולחברים?
 

babushka771

New member
תגובה

היה לי גם קשר שאחרי שנתיים בחור לא הסכים להיפגש מעל פעם בשבוע, בקיצור, לא מעיד על רצינות, איזה לו"ז? רוב הזמן חגים. יום אחד תמיד אפשר למצוא, מי שרוצה קשר מוצא זמן. נשמע הזוי ולא רציני.
 

babushka771

New member
בדיוק

נראה ממש לא רציני להיפגש פעם בשבועיים, איך אפשר לבנות קשר? וכן, רוב הגברים לא רציניים.
 

babushka771

New member
שטויות

קודם כל לא סובלת חתולים, ודבר שני, הבנת הנקרא זה לא תלום החזק אצלך. ובזה את הדיון איתך סיימתי.
 

babushka771

New member
בינתיים

אתה נראה ממורמר, אינך מסוגל לנהל דיון ענייני, אז תפסיק לכתוב שטויות. תת רמה
 

נהורית1

New member


 

MyTaoWay

New member
מסכימה איתך

על המשפט של לחיות בכאילו ..
&nbsp
שמעי אני ממש מסכימה איתך שצריך להיפגש לפחות פעמיים בשבוע!
כי אם לא, אז פשוט שוכחים איך הבנזוג ניראה. למגע שלו ולריח שלו, וכל פעם צריך להיזכר שיש בן זוג מחדש אם נפגשים רק פעם בשבוע.
&nbsp
קשר אמיתי בסופו של דבר אחרי כמה חודשים ביחד=עוברים לגור ביחד. ולא מחכים שנה או שנתיים למגורים משותפים.. אלא פשוט עושים זאת ורואים איך זה לגור ביחד.
זה בתנאי שיש אהבה וכימיה והבנה וכבוד הדדי.
 

babushka771

New member
תדירות המפגשים בתחילת הקשר

ברצוני לשאול שאלה. מה שאני רואה שגברים לא מעוניינים להיפגש בתדירות גבוה, אני חושבת שכדי להכיר ולבנות קשר יציב חייבים לצאת ולהיפגש לפחות פעמיים או 3 בשבוע. מה שקרה לי , כמה פעמים עם כמה גברים שלא היו מוכנים להיפגש מעבר לפעם בשבוע, לעיתים אפילו פעם בשבועיים, למרות שהצהירה שמחפשים קשר רציני. בסופו של דבר הייתי מאבדת עניין ומנתקת את הקשר, כי אותי זה מתסכל . אז אביא לכם דוגמא, לאחרונה הכרתי בחור, נפגשנו פעם אחת, בחור מאוד התלהב, וישר התקשר אלי ואמר שמעוניין בהמשך הקשר. הצעתי להיפגש היום, אבל לטענתו הוא עבד חצי יום ואחר כך היה עייף, גם מחר הוא לא יכול, כי הוא צריך להתכונן לעבודה ביום שלישי, מכיוון שיש לי כבר ניסיון מר עם העניין מקשרים קודמים, הבהרתי לו את הנקודה, הבחור אמר שבמהלך השבוע הוא עובד ויש לו לו"ז עמוס, לכן נוכל להיפגש רק בשישי שבת, וגם פעם בשבועיים, כי אחת לשבועיים הוא חייב לנסוע להורים שחיים בקצה השני של הארץ . תובנות. מה יותא לגברים מקשרים כאלו? לחתוך עכשיו?
 
עד שהם לא החליטו הם יוצאים עם כמה במקביל

לחלופין יש טיפוסים שמתאים להם להתראות פעם בשבוע או אף פחות
 
שלום
צריך לדעת לבסס חברות עם אדם. אני לא מאמין בדייטים ובהיכרויות מלאכותיות, אלא צריך להשתתף במסגרות חברתיות שמעניינות אותנו כמו חוגים, מועדונים חברתיים ולימודים ושם לשוחח עם אנשים נחמדים ולאט להתחבר אליהם עד שמוצאים את האחד. את החברות עם המתאים צריך לפתח לאט ובהדרגה ומה שבעיקר חשוב להשקיע ולתת אהבה ודאגה כנות.
 

נהורית1

New member
קשר רציני עם המין השני זה עניין סבוך.

בימינו, כשהכל בשפע ובחינם, חושבים היטב עם מי לקשור את הגורל. פעם זה לא היה ככה, יצאו לכמה דייטים והחליטו להתחתן ולהקים משפחה. העניין היה מאד רציני ומכובד. לא יודעת באשמת מי, אבל בימינו הכל פרוץ. לכן עניין התקשרות לטווח ארוך זה לא בראש מעיני הגברים. אני מקווה שתמצאי את מבוקשך, אולי לא בסתם דיטים אלא כמו שפילוסוף אמר, בחוג החברתי שלך. לפעמים מוצאים את מה שמחפשים ממש מתחת לאף. אבל בגלל שזה זמין וקרוב לא מתייחסים.
בהצלחה.
 

Shiriishere

New member
תגובה

היי,
את מתייחסת פה לכמה נקודות. קודם כל, כתבת ש"גברים לא מעוניינים להפגש בתדירות גבוהה". האם הם באמת לא מעוניינים? על סמך מה קבעת את זה? האם כולם לא מעוניינים? האם יכול להיות שקרה מצב הפוך, שדווקא את לא יכולת להפגש בתדירות גבוהה?

מעבר לזה, האם לחתוך עכשיו - אני מאמינה שיש לך את הכלים לבחור את ההחלטה שנכונה עבורך. אם תחתכי עכשיו - מה יקרה? אם לא תחתכי עכשיו - מה יקרה? האם יש משתנים שיכולים לסייע לך בהחלטה? האם הבחור מוצא חן בעינייך? מסקרן אותך? האם יש התעניינות מצדו? האם את רואה עתיד לקשר בעוד רבדים? ברגע שתתייחסי למכלול המשתנים, אני מאמינה שיהיה לך קל יותר לבצע את ההחלטה.

בהצלחה :)
 
למעלה