תגמול לחברות תח"צ

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
איפה המנטרה הזו מפומפמת?

מסתבר שהמנטרה הזו עדיין מפומפמת, למרות
שמעולם הסובסידיות לא הוקטנו
איפה המנטרה הזו מפומפמת?
בשנים הראשונות לרפורמה הושם דגש על החיסכון הכספי (לנוסע ולמדינה). כיום הבינו שאיכות השירות חשובה יותר.
 

אוהדא11

New member
בכל פעם שמזכירים "רפורמה בתח"צ" או לקראת

איפה המנטרה הזו מפומפמת?
בשנים הראשונות לרפורמה הושם דגש על החיסכון הכספי (לנוסע ולמדינה). כיום הבינו שאיכות השירות חשובה יותר.
בכל פעם שמזכירים "רפורמה בתח"צ" או לקראת
דיוני התקציב ממשיכים יחצ"ני האוצר ומשרד התחבורה להזכיר כמה קטנו הסובסידיות, בלי להסביר כיצד הן קטנו או לא-קטנו ואיך הן בנויות
 

droriko

New member


כל ההסברים לא מסבירים איך בדיוק אמורות היו
הסובסידיות לקטון, לטענת משרד התחבורה שהתחיל במהלך של צמצום דן ואגד והגדלת נפח הפעילות של חברות אחרות. מסתבר שהסובסידיות גדלות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה