תגלית חדשה, חברה חדשה.

מצב
הנושא נעול.

krause

New member
תגלית חדשה, חברה חדשה.

תגלית חדשה, חברה חדשה.
בכדי שאנסה לפענח, לשפוך אור, לעזור להשיג מידע.הכרטיס של חברה בשם "לפני כשנה שלח לי דני גולדשמידט מנהל ארכיון אגד, כרטיס בלתי מוכר אילון" אגד-דרום יהודה שרות אוטובוסים בע"מ. במשך השנה חקרנו חיפשנו,דני פנה אל אבישי דוידזון מקים דרום יהודה אשר כבר עבר את גיל ה 90 ,אולם אף אחד לא זוכר איחוד אשר קדם לאיחוד של 1951 אשר בו הוקמה חברת "אשד" אגד, דרום יהודה ןשחר החיפאית.תעלומה!!!!. השבוע קיבלתי טלפון נרגש מדני גולדשמידט. דני מצא פיסת נייר שכמעט הגיע למגרסת הנייר ובו מחירון של חברת "אילון". עדיין אין עדויות בעל פה אבל טוב מראה עינים.המחירון מתאריך מאי 1949. המסלול ירושלים רחובות.נראה שהשותפות הוקמה לצורך הקמת הקו בכדי לחסוך טרחה במעבר דרך תל אביב לרחובות.קווי רחובות היו בידי "דרום יהודה" וקוי ירושלים היו בידי "אגד". נראה שזו היתה הסיבה להקמת הקו. קו ירושלים-רחובות(דרך כביש הגבורה). פשוט מדהים. מי שנסע בקו הזה בתאריך הזה ראה את המשורינים בשער הגיא עדין מכוסים בדם הלוחמים.אותי זה מרגש. העריך הכספי עדין במיל מנדטורי.אני מניח שעדין לא דיברו בפרוטות אשר כבר התחילו והיו בראשית דרכן. לכל חובבי ההסטוריה של התח'צ בארץ.נא להוסיף חברת הובלת נוסעים נוספת. תודה ענקית לדני גולדשמידט אשר חקר טרח מצא והביא לידיעתנו.
 

krause

New member
יש קצת בלבול בשורות הראשונות

תגלית חדשה, חברה חדשה.
בכדי שאנסה לפענח, לשפוך אור, לעזור להשיג מידע.הכרטיס של חברה בשם "לפני כשנה שלח לי דני גולדשמידט מנהל ארכיון אגד, כרטיס בלתי מוכר אילון" אגד-דרום יהודה שרות אוטובוסים בע"מ. במשך השנה חקרנו חיפשנו,דני פנה אל אבישי דוידזון מקים דרום יהודה אשר כבר עבר את גיל ה 90 ,אולם אף אחד לא זוכר איחוד אשר קדם לאיחוד של 1951 אשר בו הוקמה חברת "אשד" אגד, דרום יהודה ןשחר החיפאית.תעלומה!!!!. השבוע קיבלתי טלפון נרגש מדני גולדשמידט. דני מצא פיסת נייר שכמעט הגיע למגרסת הנייר ובו מחירון של חברת "אילון". עדיין אין עדויות בעל פה אבל טוב מראה עינים.המחירון מתאריך מאי 1949. המסלול ירושלים רחובות.נראה שהשותפות הוקמה לצורך הקמת הקו בכדי לחסוך טרחה במעבר דרך תל אביב לרחובות.קווי רחובות היו בידי "דרום יהודה" וקוי ירושלים היו בידי "אגד". נראה שזו היתה הסיבה להקמת הקו. קו ירושלים-רחובות(דרך כביש הגבורה). פשוט מדהים. מי שנסע בקו הזה בתאריך הזה ראה את המשורינים בשער הגיא עדין מכוסים בדם הלוחמים.אותי זה מרגש. העריך הכספי עדין במיל מנדטורי.אני מניח שעדין לא דיברו בפרוטות אשר כבר התחילו והיו בראשית דרכן. לכל חובבי ההסטוריה של התח'צ בארץ.נא להוסיף חברת הובלת נוסעים נוספת. תודה ענקית לדני גולדשמידט אשר חקר טרח מצא והביא לידיעתנו.
יש קצת בלבול בשורות הראשונות
המסמך מתחיל כך:"לפני כשנה שלח לי דני גולדשמידט מנהל ארכיון אגד, כרטיס בלתי מוכר אילון" אגד-דרום יהודה שרות אוטובוסים בע"מ.
 

צחקן

New member
תודה ממצאים מאוד מענינים!.

תגלית חדשה, חברה חדשה.
בכדי שאנסה לפענח, לשפוך אור, לעזור להשיג מידע.הכרטיס של חברה בשם "לפני כשנה שלח לי דני גולדשמידט מנהל ארכיון אגד, כרטיס בלתי מוכר אילון" אגד-דרום יהודה שרות אוטובוסים בע"מ. במשך השנה חקרנו חיפשנו,דני פנה אל אבישי דוידזון מקים דרום יהודה אשר כבר עבר את גיל ה 90 ,אולם אף אחד לא זוכר איחוד אשר קדם לאיחוד של 1951 אשר בו הוקמה חברת "אשד" אגד, דרום יהודה ןשחר החיפאית.תעלומה!!!!. השבוע קיבלתי טלפון נרגש מדני גולדשמידט. דני מצא פיסת נייר שכמעט הגיע למגרסת הנייר ובו מחירון של חברת "אילון". עדיין אין עדויות בעל פה אבל טוב מראה עינים.המחירון מתאריך מאי 1949. המסלול ירושלים רחובות.נראה שהשותפות הוקמה לצורך הקמת הקו בכדי לחסוך טרחה במעבר דרך תל אביב לרחובות.קווי רחובות היו בידי "דרום יהודה" וקוי ירושלים היו בידי "אגד". נראה שזו היתה הסיבה להקמת הקו. קו ירושלים-רחובות(דרך כביש הגבורה). פשוט מדהים. מי שנסע בקו הזה בתאריך הזה ראה את המשורינים בשער הגיא עדין מכוסים בדם הלוחמים.אותי זה מרגש. העריך הכספי עדין במיל מנדטורי.אני מניח שעדין לא דיברו בפרוטות אשר כבר התחילו והיו בראשית דרכן. לכל חובבי ההסטוריה של התח'צ בארץ.נא להוסיף חברת הובלת נוסעים נוספת. תודה ענקית לדני גולדשמידט אשר חקר טרח מצא והביא לידיעתנו.
תודה ממצאים מאוד מענינים!.
ב"ה מאוד מעניין! המשך כך!.
 

אוהד11

New member
מעניין מאוד ../images/Emo39.gif

תודה ממצאים מאוד מענינים!.
ב"ה מאוד מעניין! המשך כך!.
מעניין מאוד
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה