תגיד cazr מה כל הציניות הזו???

סגנונות תגובה שונים מעוררים מחשבה

אם כולם היו מגיבים לפי פורמט אחיד היו התגובות צפויות מראש. דווקא תגובות "חריגות" הן אלו שמעוררות את המחשבה ולעיתים קרובות מכריחות אנשים להתבונן אל עצמם ולראות שנחשפו באותו מקום אותו ניסו להסתיר. לכן לרוב אלו התגובות שתהיינה אפקטיביות להניע מישהו ליצור שינוי בעצמו ועבור עצמו. מתוך "הודעת המנהל": "מותר להיות ישירים בתגובה, אפילו עד כדי כאב, כל עוד התגובה ניתנת בכנות ובהגינות וללא תוקפנות". יש להבדיל בין ישירות לבין שפיטה או תוקפנות. גם "סטירת לחי" איננה תוקפנית אם נועדה לנער אדם שיראה את המציאות במערומיה כפי שאחרים רואים אותה. מטרת כולנו כאן לשרת את הפונים בצורה הטובה ביותר התואמת את אישיותו של כל אחד מאיתנו. על פי תגובות גולשים להתייחסות הפורום לפונים אני יכול להניח שגם מי שמרגיש פגוע מרוויח בסופו של דבר, גם אם ניתן היה לאמר דברים אחרת - אבל אז היו נאמרים ככל הנראה על ידי אנשים אחרים, אם בכלל. חג שמח לכולנו
 

chenby

New member
אני באופן אישי

חושבת שמי שבוחר לכתוב פה את הבעיות שלו צריך להבין שלא תמיד הוא ישמע את מה שהוא רוצה לשמוע - לא מבחינת התגובות ולא מבחינת טון כתיבה שהן רשומות - למה? כי החיים דינאמיים כי אנחנו דינאמיים כי העולם מסתובב מי שלא יכול להתמודד עם זה בעייה שלו. אני כבר הרבה זמן כותבת פה וקוראת פה ומכירה את התגובות של סיזאר - ומבינה את המקום שהוא כותב אותן - מי שלא מסוגל להתמודד שילך לשלם לאיש מקצוע שיגיד לו את מה שהוא רוצה לשמוע- פה זה לא המקום הנכון. מי שכן כותב פה - שיהיה מוכן לכל תגובה שהיא . אבל לתקוף ולעשות אמבוש על בן אדם שכותב את מה שעל ליבו מהמקום הכי אמיתי שלו ובלי טיפת מסכה- בגלל שחלק חושבים שזו תגובה בוטה? וואלה תתמודדו ותתגברו זה מה שיש לי להגיד. באהבה כן?
 

czar

New member
רגע

אני בכלל לא חושב שנעשה כאן אמבוש, להיפך, אני נותן פרשנות אחרת לגמרי. נהפוכו, אהבתי את הביקורות. חן ואישהמערות, תודה על הגינון, אבל לטעמי לא זאת היתה כוונת המשורר/ים. זה בסדר, זה בסדר גם למתוח ביקורת על מי שכותב, כולנו מאותו הכפר. אישהמערות, אתה גם יודע שלא פעם יש לי טענות ולא נעימות ואני משמיע אותן (אמנם במסרים), אבל גם מי שכותב וגם מי שעונה צריכים להיות מוכנים לכל ביקרות וזה בסדר מבחינתי. שום כלום טענות, באמת.
 
למעלה