תגיד cazr מה כל הציניות הזו???

שרונאנה

New member
תגיד cazr מה כל הציניות הזו???

קראתי חלק מהתגובות שלך והן די ציניות. אני יודעת שאמרת לי שאני צריכה ללמוד לקבל ביקורת ואתה צודק אבל אולי יש מקום בעידון תשובתך???? בכל זאת זה פורום של אנשים שגם ככה קשה להם והם מודעים לבעיות אך לפעמים קל יותר להתעלם או לחלוק אותם עם זרים ולקבל תמיכה שמספיקה בשביל לחשוב שוב על הדברים ולנסות שוב מהתחלה.
מה הסיפור שלך בכלל, למה אתה פה??? מענין אותי לדעת......אם בא לך....
 

czar

New member
אני לא אמיתי

סתם מנוע מחשב עם בינה מלאכותית שעונה לפי מקרים ותגובות..... ככה תיכנתו אותי.
 

mim11

New member
אם כבר פתחו שרשור לכבודך..

אז אומר כמה מילים: מכה בראש היא לא רעה לפעמים... ההיפך, היא מעוררת לחשוב ממקומות הכי עמוקים. ואין כמו זוית ראיה אובייקטיבית... כשאין סכנה לחטוף בחזרה.
) אוהבת את השנינות שלך והיכולת שלך לקרוא בין השורות.
 

czar

New member
ואואה - עילהום כאילו?!

טוב, אני כאן.... 1. אני לא לוקח את זה כמכה בראש, זה אני וזהו. 2. יאללה, כבר נפתח שירשור, למרות שאני לא חושב שזה היעוד של הפורום, אשמח לשמוע, ומבטיח להגיב. אני עכשו יוצא להצגה, אחזור ואענה. שבוע טוב קיסר
 

ggiigg

New member
אומנם זוית ראיה אובייקטיבית שהיא

לא אחרת מהבעת דעה סובייקטיבית. מה ואיך אנחנו היינו נוהגים (נהגנו) במקרה כזה או אחר. הבעת דעתינו נותנת ביטוי להשקפת עולמינו, לאותם חלקים פנימיים שלנו המראה של עצמינו. ועוד לקרוא לזה "הדבר הלא אמיתי", מנוע מחשב ובינה מלאכותית לעולם לא יולידו תגובות למקרים כאלו או אחרים אם אין בהן שילוב של מידת רגישות והבנה בתוכן ובתוכנן. האם זו האמת ? או שכן או שלא ובכל זאת אמת שיש בה מן הציניות , פוגעת וכואבת ולחילופין רכה ועדינה - לא משנה את פניה היא תיגע בנו בכל מצב. מה מכל מה שאנחנו בוחרים לומר מיושם הלכה למעשה זאת כבר שאלה אחרת. בדרך כלל אנחנו יועצים טובים לאחרים אך לא ממש לעצמינו.
 
שרונאנה

שלום לך, הרשי לי להגיב אודות הטענה שיש ציניות אצל הקיסר, תחילה חשבתי כמוך, אך אם חושבים על כך לעומק הוא פשוט מייצג מציאות כפי שהיא, בלי עיטורי יופי סביב- חד,לא פשוט אך אמיתי.ואם את באמת מתעניינת אודות הקיסר, מה דעתך לשלוח לו מסר? ואולי אין הוא מעוניין להחשף? ולא, אינני מייצגת אותו, ואיני קשורה לאף משרד עורכי דין, פשוט נראה לי לא מתחשב לשאול כך בגלוי.... חשבי על זה, אולי יש דברים בגו, ואולי לא.... בכל אופן אני מאחלת לך רק טוב, לו יהי
 

שרונאנה

New member
אם לו מותר להיות חד ואמיתי אין שום

סיבה שלא אשאל בגלוי, חוץ מזה לא לכולנו אותם בעיות???
 

adam33

New member
ייעוץ או הסכמה?

אני מניח שכל אדם המגיע לכאן בעצם מחפש את התשובה ואוליי גם לפרוק כחלק מן הטרפיה שעצמית שלו או שלה באותו רגע.. אבל ברגע שהוא כתב כאן הוא מן הסתם חשוף לתגובות מכל מי שחושב לנכון להגיב.. לעיתים התגובות הן המראה של אותה כותבת שבחרה אכן לכתוב ולא ידעה שבעצם המראה היא זו שמראה לה את האמת בפרצוף.. אין אני חושב שכל מי שכותב כאן הוא צודק כמו שאיני חושב שמי שכותב כאן הוא טועה בחלק שלו בבעיה שבזוגיות שלו או שלה.. ולכן.. כולנו בעצם מושכים לכיון זה או אחר.. אבל בודאי אין להאשים אותנו בכך שאנו לעיתים מביאים את האמת בפרצוף... ואחרי הסערה אני מציע שבמקום לתקוף תעצרי..תחשבי.. אוליי כך בעצם בעלך רואה אותך בזוגיות שלכם? אוליי הוא מאויים על ידך בתת מודע? אז פעם הבאה לפני שאת כותבת.. תחשבי שאנו אלו שמנתחים לא רק את הזוגיות שלכם אלא גם את הצדדים באישיות שלהם.. שבוע טוב..
 

שרונאנה

New member
האם שאלה גלויה היא תקיפה?????

חלילה אני לא תוקפת ולא מבקרת בסה"כ הייתי סקרנית לגביו. התגובה שלו בעיני היתה טיפוסית אך יחד עם זאת מסקרנת...זה הכל
 

czar

New member
תורי?

לא שאני חושב שכמי שכותב כאן לא מעט אני חייב לחשוף את תיקי הרפואי, להיפך, חסינות הפרטיות חלה עלי כאן כעל כולם. אלא מה, אני מאד לא מסתיר כלום, לא היה מי ששאל בפורום ומיד הזדהיתי בשמי אלא אם היתה סיבה מיוחדת אחרת, יש אמנם דברים שהם שלי ורק שלי אבל בגדול, אני לא חס על עצמי גלובלית. אינטונציה וסגנון - הסיבה שאני מנסה להיות חדוישיר גם אם זה בא ע"ח נחמדות וליטוף היא שיש מספיק מקומות כאן בסביבה שיושבים ומלטפים אחד את השני מהבוקר עד הערב, מי שבא לכאן מבין שהוא נכנס לגוב אריות, שופך את ליבו ומצפה לקבל תגובות. החברים שכותבים כאן נחלקים לכמה קבוצות אל שתי הראשיות הן אלו שחושפים הכל ואלו שמספרים לעצמם סיפורים ובאים לנסות לראות איך זה עובד עלינו. אני לא קונה סיפורים, לא מרחם על מי שמרחם על עצמו ומאד משתדל להציג עמדה הפוכה גם אם לא תמיד אני מאמין בכך. אנחנו לא באים לפתור בעיות אנחנו באים לעורר מחשבות, כך לפחות אני מאמין וככזה יש מקומות שאני עדים כציפור, יש שמתרגש בסיפור ויש שאני מגיב בצורה לא נחמדה עד ברוטאלית, שום דבר לא מקרה, אני חושב לפני כל מילה. למה אני כותב - לא יודע, שאלה טובה, יש גם בזה מין קינקיות, מה לי (או לנו) ולקרא בעיות של אחרים?! לא יודע מה פרויד היה אומר על זה, רק אומר, שבעצם הקריאה ודינמיקת המענה אני לומד גם על עצמי ועל הזוגיות שלי דברים שלמרות שאני יודע (או לפחות חושב כך) מה צריך לעשות, אני לא יודע בפרקטיקה לתרגם למעשים, וככל שאני מחובר יותר לכתיבה כאן, נראה לי שאני מקיש על עצמי. הזוגיות שלי סבירה, לא רע יותר מידי וההיפך, אין משהו שאני יכול לספר עליה באופן מיוחד, אני באמת Non Issue. אני מודה על תשומת הלב, זה היה מיותר, וזה המקום שאני אחתום את ההשתפכות הקצרה שלי. לילה טוב.
 

czar

New member
כן ככה זה יקירתי

איך היה? בואי לגבעתיים נשתה קפה.
 
אם כבר מדברים עליו אז הכי חשוב זה

לקחת את כל מה שהוא אומר בפרופורציה נכונה, כמדומני הוא אינו איש מקצוע וגם אם דבריו נשמעים מאוד מאוד חדים והחלטיים, עדיין להתייחס אליהם כאל דיעה אישית בלבד . אני אישית מאוד לא מתחברת לסגנון הבוטה שלו, אפשר להגיד את אותם המילים בדיוק בניסוח עדין יותר.
 
שלום לך

ראשית, זכותך לא להתחבר, זוהי בחירה שלך, לגבי האופן בו הוא מנסח את אמירותיו, כאן הגזמת מעט, סגנון בוטה זו פרשנות, ומי העניק לך את הזכות לכך? ולגבי אופן הניסוח, את אחראית על כתיבתך, ואם את בוחרת לכתוב בצורה עדינה זכותך ועלינו לכבד זאת. כתיבה בניסוח לא עדין מותרת כל עוד אינה פוגעת באיש, אז או שאנו מתיימרים לנתח כתיבה של אחרים או שאנו מכבדים סגנון כתיבה אחר, גם אם איננו מתחברים אליו. שיהיה לך לילה נפלא,
 
שלום גם לך עדן...

מי העניק לי את הזכות לכך?... בדיוק מי שהעניק לך את הזכות לקבוע שהגזמתי, פרשנות היא בעצם נקודת המבט שלנו על הנושא. הניק שלך הוא חדש כאן, כמי שמשתתפת בפורום הזה קרוב לשנה, אני יכולה להציע לך לדפדף אחורנית ולראות דברים בעצמך. אבל תרגישי טוב, כל תקופה יש כאן קבוצת נשים שנדהמות מהתגובות שלו (משדר כוחניות ועוצמה), תהני לך...
 

Brunetit

New member
לצערנו -

החיים הם חדים כתער, בוטים, והרבה פעמים - ציניים... אם נתעלם לרגע מצורת ההתנסחות - הרי שהקיסר מביא בדרך כלל בדבריו - את האמיתות של החיים. נכון שזה כואב. נכון שזה חד כתער. נכון שזה ציני. אבל - זו טיבה של האמת. ולא כל אחד מוכן לשמוע אותה כי היא כואבת, היא מתסכלת, היא צינית ופוגעת. בקיצור - היא הדבר האמיתי. בדיוק כמו מילותיו של הקיסר.
 
למעלה