תגיד רענן, מה קורה אצלכם בבית"ר?
בדרך לנמל תעופה, ה"חברים" של טלסניקוב (אחד השחקנים היחידים חוץ מקורנפיין שאני מחבב אצלכם) דאגו לשכוח אותו יושן באוטובוס וטסו בלעדיו, והיום אני קורא בידיעות ששכחו את פטרוביץ הזה בשירותים. מזרחי צריך למנות חניך תורן ומהר!