תגידו

תגידו

מישהו יודע כמה פעולות בסיסיות בקמ"י? הערב יש אירוע של הילדים עם ההורים והבטחתי לאניגמטון לכסח את כל האמהות...
 
קרב מגן ישראלי? (אם לזה התכוונת)

אני שולטת היטב בשפאגט מספק אותך?
 
אם כל האמהות רק יעשו שפאגט

אני מכסח את כולן תוך 10 דקות והולך הביתה..אני פוחד שתבוא איזה אמא עם דאן 97 ותעשה ממני צחוק ליד הילד...
 
שתי שאלות...

1. אם מראש ידוע לך שיגיעו רק אמהות,מדוע שלא תשלח את האניגמטית לעשות שפגט? 2. מה יש'ך אתה מהאמהות? למה לכסח אותן? תראה כמה אנחנו מתוקות ?
 
ההדגמה תגיע בתוספת

פליקלק לאחור עם גלגל חיצוני. היי מותק.
תגידי, בבלגיה ביקרת? שוקולדים קנית? אז וואט דה פאק איז גואינג היר? ואיך זה שלא טעמתי אפילו איזה חתיכונת של ליידי גודייבא?
 
אם אני מכסחת את אניג

עם בורג לאחור, אני מקבלת את כל החפיסה? (צפי להפתעה)
 

giulietta

New member
אתה ממציא ראשי תיבות עכשיו??

מה זה קמ"י?. אין דבר כזה!! [תאמין לי, בדקתי במילון חחחחחח]
 
השיעור הראשון שלי בקרב מגן ישראלי

בהזמנה היה כתוב: "לבוא עם בגדי ספורט" אז אני, חניך ממושמע, לובש גופיה וטריינינג ומופיע, ספורטיבי לחלוטין, לשיעור המשולב הורים-ילדים של קמ"י-קרב מגע ישראלי. עם הגיענו מסתבר שאבי השיטה-איש מבוגר, עגלגל עם חיוך בעיניים ומבטא דרום אמריקאי מתגלגל- הגיע להרצות ולהדגים לנו את השיטה ורוב ההורים באו עם חולצות צווארון מעונבות וחצאיות מחויטות כך שאני אכן הייתי בין ההורים הכי ייצוגיים ומיד תבינו למה אני מדגיש את הנקודה הזו. "אחחחס שההני בינ?" הוא שואל אני, במעגל הרחוק ביותר ממנו, מתקרב לשמוע מה הוא אומר. "אחחחס שההני בינ???" הוא שואל יותר חזק אני מתקרב עוד יותר לשמוע מה הוא אומר עד שאני מגיע למעגל הקרוב. "טוב, אם אין מתנדבים אז אתה, האבא עם הגופיה נראה לי חזק מספיק, בוא" הפעם שמעתי מצויין וניסיתי להזכר איפה שמתי את הפתק עם הפטורים מהצבא אבל האיש, כאמור- אבי השיטה- כבר מושך אותי בידידות קרוב אליו. "תחנוק אותיייייי" הוא אומר בחיוך אבל עיניו מצטמצמות בצורה מעוררת דאגה. "למה, אתה נראה איש מאד נחמד.." אני אומר בשקט ומחפש את דלתות החירום של אולם הספורט. "תחנוקקקקקק, תחשוב שדרסתי לך את החחחחתולההה!!" אומר הדרום אמריקאי "אוי לא! המסכנונת תצטרך קטטר עכשיו??" אני שואל ומתפקע מצחוק ומיד שלוש אמהות צעירות עם חולצת "תנו לחיות לחיות" ומדבקת "פורום נשואים טריים" חושפות שיניים טוחנות לעברי ולוחשות לאבי השיטה באוזן להכנס באמאמא שלי. בשלב הזה נזכרתי בבדיחה האהובה עלי ["ז'וזו חנוק אותו"] וחייכתי לעצמי תוך שאני מניח 2 ידיים ידידותיות על צווארו המאותגר היקפית של אבי השיטה. תוך 1.2 שניות כבר בחנתי בעיון את תקרת הרעפים של אולם הספורט בלי תחושה באגן התחתון. ברקע שמעתי את אבי השיטה מסביר מה הוא עשה אבל אותי זה לא ממש עיניין. יותר עיניין אותי מהיכן הגיעו כל שש הציפורים המצייצות שהתחילו לעוף לי מסביב לראש מיד לכשנפלתי והאם הכוכב השלישי ליד הציפור השניה הוא נוגה או מאדים. שני אבות מתקרחים עזרו לי לקום כשהם טופחים על ישבני בחיבה וגורמים לעצם הזנב שלי לשיר "הנני כאןןןן" בביצוע שהיה לוקח את המקום הראשון בכוכב נולד. בזאת לא נגמרה ההדגמה אבל מכאן כבר איני זוכר הרבה להוציא העובדה שהייתי יותר על הגב מאשר על הרגליים. בחנוכה יש שוב שיעור הורים-ילדים משולב, אני ושש הציפורים שלי מתכוונים לבוא מוכנים הפעם.
 

giulietta

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

"...ומיד שלוש אמהות צעירות עם חולצת "תנו לחיות לחיות" ומדבקת "פורום נשואים טריים" חושפות שיניים טוחנות לעברי ולוחשות לאבי השיטה באוזן להכנס באמאמא שלי..." חחחחחחחחחחחחחחחח
 
למעלה