תגידו שמעתם פעם על I V P?

תגידו שמעתם פעם על I V P?

יצא לי להתקל במונח הזה, זה תקשורת עם המתים דרך החשמל? מישהו מבין בזה?
 

Sezar ooroo

New member
ראיתי לא מזמן סרט שנקרא

רעש לבן, סרט די גרוע אבל הוא פחות או יותר מסביר את הרעיון של תקשור עם המתים באמצעות הרעש הסטטי (השלג שרואים בטלוויזיה), אפשר לקחת אותו בכל ספריית וידאו עם הסברים על הטענה שעליה מבוסס התסריט של הסרט.
 
ראיתי אותו..

היום, אבל לא נראה לי שהוא אמיתי. למרות שרשום בסוף "במחקרים התגלה, שאחת מתוך 12,000 רוחות של מת שניסתה לתקשר, היא רוח רעה אז זה היה נראה כאילו באמת יש תורה כזאת שנקראת אי וי פי.. או שלא..?
 

Sezar ooroo

New member
זה אמיתי

לפחות מבחינת מי שמאמין בזה. אני ראיתי את הסרט בדי וי די ומאחורי הקלעים היה יותר מעניין מאשר הסרט עצמו. אבל לגופו של עניין, כן, זה תורה שנחשבת לאמיתית. יש מחקרים על זה, אנשים שנשבעים שזה עובד, שהם שמעו משפחה, חברים וכו'. השאלה זה רק אם את/ה מאמינים בזה.
 
אתה יודע אולי

איפה אפשר ללמוד על התורה הזאת? היא מאוד מעניינת אותי. אגב, תודה רבה שהקדשת לי זמן וענית לי:}
 

Sezar ooroo

New member
האמת שלא

באופן כללי אני לא מתעניין כל כך בנושא הרוחות והמתים למרות שאני בהחלט מאמין שלכל צורת חיים יש איזשהי אנרגיה ואני מתקשה להאמין שהאנרגיה הזו פשוט "מפסיקה" ברגע שמתים. את הסרט באמת ראיתי פשוט בגלל התעניינות כללית בנושא ופשוט נכנסתי לפורום במקרה וראיתי את ההודעה שלך וישר נזכרתי בסרט. זה גם בכלל היום הראשון שאני רושם בפורומים של תפוז אז זה באמת היה במקרה. אבל בתשובה לשאלה שלך, לא, אני לא יודע מעבר למה שסיפרתי לך למרות שיש סיכוי טוב מאוד למצוא הרבה אתרים שקשורים אם תכניסי את המילים White Noise בכל מנוע חיפוש או שגם תיקחי את הסרט בהשכרה בדי וי די בשביל המאחורי הקלעים. זה לא ארוך וזה די מסביר בכלליות את התיאוריה עם כמה קישורים. ואין בעיה, יש לי זמן פנוי בהצלחה
 

Dark faith

New member
התופעה אמיתית,

לפחות למי שכן מאמין. בדיוק למי שכן מאמין בעולם הרוחות. אני אישית מאמינה לתופעה. יש הרבה הרבה תיעודים לזה, וזה דווקא חלק בתוך המיסטיקה ובכלל בעולם הרוחות שכן אפשר פחות או יותר לתעד. אבל, כמו בסיאנס...ותיקשור עם המתים- גם זה מאוד מאוד לא מומלץ לבצע.
 
למעלה