תגידו, רק אצלי הבטן מתק
בערב?

תגידו, רק אצלי הבטן מתק../images/Emo93.gif בערב?

לא יודעת למה, אבל היא קשה בערב במיוחד לפני שאני הולכת לישון, במהלך היום או שאני לא שמה לב או שהיא רכה יותר...
 
מה זה עושה פה? ההודעה הוצמדה

לשאלה על הקורס הכנה של רות פדידה. מנהלות, אפשר עזרה?
 

gigish

New member
5 דקות אני בוהה בהודעה שלך ותוהה

מה כבר יכול להיות "מגניב" בבטן מתקשה...
 
בטן מתקשה זה הכי מגניב שיש!!

בדיוק שמתי היום הודעה על ברקסטונים (כן, גם אצלי הכי הרבה בערב).. ורמת המגניבות של זה נתונה לדיון... וגם רות פדידה מגניבה. אבל אני אחפש את השירשור הרלונטי ואגיב שם.
 
למעלה