תגידו, עוד עושים מדורות בל"ג בעומר? כי לא נראה לי שנותרו שטחים פתוחים בעיר... ניצן פשוט בונה על הכל!
S space1 New member 24/4/04 #1 תגידו, עוד עושים מדורות בל"ג בעומר? כי לא נראה לי שנותרו שטחים פתוחים בעיר... ניצן פשוט בונה על הכל!
S SupeRonit New member 24/4/04 #2 גם נגעת בנקודה רגישה אני וחברות פיתחנו מסורת במשך 5 שנים-ואז ניצן בה ובנה עלייה
H Hii BiTcH New member 24/4/04 #3 כה,עושים על האש אומשו מדורה וכל זה.. <החינה של אחותי בדיוק בל"ג בעומר:| בלאט>
C cobainos New member 26/4/04 #4 כן עושים... מול מרכז בן גוריון,מול השכונה החדשה הזאת איפה שפעם היה האצטדיון הישן בחרח' בן גוריון ובשטח שמול אשכולות-בן גוריון-דורות
כן עושים... מול מרכז בן גוריון,מול השכונה החדשה הזאת איפה שפעם היה האצטדיון הישן בחרח' בן גוריון ובשטח שמול אשכולות-בן גוריון-דורות