תגידו, עד כמה זה נשמע לכם מטורף

  • פותח הנושא ode
  • פורסם בתאריך

ode

New member
תגידו, עד כמה זה נשמע לכם מטורף

ללמוד לימודי בוקר אינטנסיביים+ לעבוד חצי משרה + לגדל אפרוחית בת שנה וחצי ובעל בן 34 ? אני שואלת כי אני ממש רוצה להירשם ללימודים אבל מאד מאד חוששת שלא יסתדר בגלל דניאל. אנא, דעתכם תעזור מאד.
 

ode

New member
רוצה מאד

אבל ייצא שלא אראה את דניאל יומיים ואפילו שלושה ימים בשבוע
מזה אני חוששת. מישהו פה אולי התנסה בזה?
 

הילהל

New member
מטורף מידי

אני בלימודי בוקר לא אינטנסיבבים+גוזל בן שנה ותשע+בעל בן 26+חצי משרה. והלימודים הולכים קשה מאוד, נגררים ומסתבכים. סה"כ לקחתי על עצמי 2 קורסים בשנה והתיזה. ועם כל המחלות שיונתן חטף וההדבקויות שלי. המצב בעייתי מאוד.
 
את לא צריכה לגדל גם את הבעל שלך

חשבת על האפשרות שאולי הוא יעזור לך? אני משתגעת מכל הנשים הקטנות שמבטלות עצמן. זה נראה פאטתי!
 
הייתי אומר שהיא מכירה את בעלה

קצת יותר ממך (אני מקווה). והיא אומרת שהיא צריכה לגדל אותו אני חושב שהיא לא מתכוונת מילולית, אבל מודעת למקומו בחיים שלה ומקבלת אותו, עם הטוב ועם הפחות טוב. מחוסר ההבנה שלך לצאת למתקפה רבתית על הנשים ה"קטנות" לא מוסיף לך קרדיט...
 
עוד לא נולד הפסיכולוג שיוכל לטפל בי

אבל לא זו היתה השאלה שלך.... כנראה שלא בדיוק באת לעזור לאף אחד- וזו היתה הפעם האחרונה שביזבזתי את הזמן שלי עליך....באמת כל טוב.....
 

Kalla

New member
השאלה עד כמה את רוצה בזה.

תיאורטית, אפשרי. מעשית, תלוי בכוח הרצון שלך. גורמים שכדאי לקחת בחשבון: האם יש לך עזרה (הורים, מטפלת, גן וכו'); מדוע את צריכה לגדל את הבעל - הוא אדם מבוגר ואולי דווקא הוא זה שיכול לעזור ולתמוך בתקופה כזאת; אם קשה לעמוד בעומס, למה לא לפרוס את הלימודים ליותר זמן וכך להגיע לפשרה בהחלט מתקבלת על הדעת - גם ללמוד וגם לא לאבד את השפיות?
 
שווה ניסיון...

זה שאני לא מספיק רוצה ולכן לא עושה לא אומר שאין אחרים שירצו יותר ממני ולכן יעשו דברים שנראים לי בלתי אפשריים. תנסי, תראי, ואם הכל סבבה- הרווחת. אם לא- תעשי שיקול... בהצלחה... תספרי לנו איך יהיה?
 
לי זה נשמע מטורף ולו בגלל שציינת

שאת צריכה לטפל גם בבעל בן 34. אם היה לך בעל תומך ועוזר אז אני חושבת שהיית יכולה להסתדר מצוין. את צריכה לזכור שלמעט הלימודי בוקר יש לך גם מבחנים, שיעורים וכו'.
 
עד כמה סה נדמע לךמטורף

לעבוד במשרה מלאה +ללמוד פעם בשבוע יום שלם + לגדל חמישה בנים בגילאי 13- 3.5? (על בעל אני לא מדברת כעול, להפך). עובדה אני עושה זאת. מטורף לא יודעת מעייף כן.
 

שי ז.

New member
לוי בתמיכה מסביב

אם יש לך עזרה מההורים או מהבעל אז אין בעייה. אשתי עשתה תואר שני בת"א תוך כדי היריון, לידה ועבודה אבל עם עזרה מאסיבית שקיבלנו מאימא שלי בשעות היום והתגייסות טוטאלית שלי בשעות הערב. זה ממש לא קל אבל זה אפשרי.
 

שי ז.

New member
ושאלה קטנה

למה לא למשוך את התואר על יותר שנים וללמוד יותר בקלות? היום לא משלמים יותר אם פורסים את הלימודים.
 
למעלה