תגידו- נראה לכם הגיוני שהאינדיאנים

mir2mir

New member
תגידו- נראה לכם הגיוני שהאינדיאנים

מגיעים עכשו ? אחרי החתונה ???? לא היו לי חלומות רעים לפני החתונה להיפך כל חלום היה חלום מדהים .לדוגמא - שאני שוחה בתוך ים של פרחים מכל מיני סוגים וצבעים והכל רגוע מסביבי.... ופתאום בשבוע האחרון היו לי כמה חלומות ממש רעים כמו- שרודפים אחרי ואני לא מספיקה להגיע לחופה. והלילה אפילו חלמתי ששוה נאלצנו להזיז את התאריך של החתונה ושברבנות מקשים עלינו ואנחנו צריכים לעשות הכל מהתחלה - הדרכת כלות, פגישה עם הרב, פתיחת תיק וכו' וכו' . זה קרה כאן למישהי ?
 
זה קורה לי עם הלימודים.

את התואר הראשון סיימתי לפני שנתיים, אבל עדיין יש לי לפעמים סיוטים שאני צריכה להגיד איזו עבודה ואין לי כלום בקלסר, או שיש לי מבחן למחרת ולא הייתי באף שיעור כל הסמסטר (זה אפילו לא ממש סיוט, אלה דברים שקרו באמת
).
 

veredtered

New member
אני סיימתי את הלימודים לפני 8 שנים

ועדיין יש לי מדי פעם חלום חוזר שאני צריכה לחזור לשם (למדתי בחו"ל) וללמוד מחדש.
ורד
 

Indie62

New member
לי יש גרסה ממש מוזרה של זה

אני חולמת שנרשמתי ללימודים ואני לקראת תקופת מבחנים, אבל פתאום אני מגלה שיש כמה קורסים ששכחתי שנרשמתי אליהם... ואני צריכה להבין באילו קורסים מדובר, להשיג את החומר ולהירשם. אני תמיד נתקעת בחלום כשאני בכלל לא מסוגלת להיזכר מה המערכת שלי. ובזמן האחרון יש קול שאומר לי "אבל את יודעת שסיימת את התואר... את ראית את התעודה... את יודעת שזה שוב רק החלום הזה" ובכל זאת אני לא מאמינה.
 

Indie62

New member
קרא לי הרבה, וגם לניר

שנינו חלמנו שאנחנו צריכים איך שהוא לחזור על החתונה שוב, וקמנו מזיעים. כנראה זה נועד להסביר לנו שאין טעם להתגעגע וצריך להמשיך הלאה. שהיה טוב וטוב שהיה...
 

דינגומט

New member
תאמיני או לא

אצלי הם באו לבקר שלשום בלילה...יותר משנה אחרי החתונה. מה שהביא אותי למחשבה שהם קיימים תמיד, לאו דווקא בהקשר של חתונה. הם כנראה מבטאים פחדים עמוקים (וטבעיים) שיש לכולנו בהקשר של החיים בכלל, והחלטות חשובות שאנחנו צריכים לעשות, בפרט.
 
למעלה