תגידו, מישהו יודע איפה יש באילת

תגידו, מישהו יודע איפה יש באילת

הסגר עירוני של כלבים ? איפה שנלקחים הכלבים המשוטטים ואח"כ מורדמים אם אין להם דורש ?
אני מתכוונת לאמץ כלב ורוצה ללכת לשם לראות, למישהו יש ניסיון בזה? מישהו אימץ משם כלב פעם?
 

TheNameless

New member
אממ

ההסגר עצמו נמצא שפינה של איזור התעשיייה בשביל מיקום מדוייק אפשר לחפש את המספר של הווטרינט העירוני בספר טלפונים(נדמה לי ששמו הפרטי הוא זאב)
 

oshiii

New member
בפינה בכניסה לאיזור התעשיה,

בנוסף תתקשרי ל106 לבדוק מתי הווטרינר יהיה שם כדי שתוכלי להגיע ויהיה פתוח. כשהגעתי לשם להוציא את טומי (יימח שמם!! ) אז היה נעול והייתי צריכה לחכות ולחכות לווטרינר העירוני (יימח שמו!! ) שהוא הסיבה לכך שאנשים שוקלים בשנית להיות ווטרינרים.. (ושוב... יימח שמו!!) ותתני לכל הכלבים שם ממתקיםםםם פליז?): <מן הסתם ממתקי כלבים:) > ובהצלחה:) ומזל טוב!!:)
 
דווקא בניתי על חבילת טופי שקניתי../images/Emo6.gif

סתם הבנתי באיזה ממתקים מדובר
אבל בסוף די הסתדרתי ודיברתי עם מישהי שהתנדבה באילת אוהבת חיות עד שנסגרה ועדיין פעילה בתחום
לכולם בכל אופן
 
למעלה