כן אחי היה מטורף
היה מכות אם כנופיית שוטרים בגלל איזה חברה של מישהו ואז שתי שוטרים הוציאו סכין והתחילו לאיים אז גם איזה פאנקיסט הוציא סכין ואז היה דקירות ומכות מטורפות שמעתי מישהו זרק ספסל של כיכר מבטון לשוטר לראש ואז מישהו הזמין מאנייקים והם לקחו איזה כמה שוטרים וכמה פאנקיסטים לחקירה במרחב ירקון קיצר בלגאן שמעתי כמה אנשים מאושפזים ואיזה שוטר יושב בכלא עכשיו על דחיקת חברו להוצאת סכין ונסיון משואר לרצח.. אל תשאל אין אם משהו לא יעשה משהו נגד השוטרים האלה הם הולכים להשתלט אפילו על המאנייאקים ושמעתי שיש כבר פול שוטרים סמויים שעובדים בתוך כל מיני תכנות מאנייק ברחבי הארץ אז יש להם קשרים ..אין זה מפחיד . גם היה אתמול כתבה באמנון לווי (שומר מסך) על בית ספר שממוקם ליד תכנת משטרה והילדים מפחדים לעבור ליד התכנה בגלל שהשוטרים מאיימים עליהם אם סכינים ומביאים להם מכות אין זה פשוט מפחיד מה שקורא כאן מארץ והעיקר שהמשטרה לא עושה כלום לעצור את השוטרים .....טוב נראה לי שקצת נסחפתי...