תגידו, מה עושים נגד

naama78

New member
תגידו, מה עושים נגד

קנאה??????????????? כנראה שאני מקנאה כשפרודי בחר אחרת על פני.... כנראה שאני לא מסוגלת לסבול את המחשבה שמישהי אחרת איתו אל תגידו- קבלי את זה... אל תגידו- אין ברירה תגידו- מה לעשות. יש ימים שאני משתגעת בתוכי- למה? מה לא בסדר בי? אני כן בסדר- אני יודעת- נראית טוב, אקדמאית, עבודה ועוד בלה בלה אז למה?????
 

a n a t i 3 2

New member
למה?????

כנראה כי את בן אדם, כנראה כי יש לך תכונות אנושיות.. כנראה שהתחתנת עם האיש הזה מאהבה.. כנראה שאת אנושית
כן, את בסדר.. וקנאה היא תכונה אנושית, תכאבי את הכאב, אל תתנגדי לו.. הזמן ירפא ויעזור , סבלנות! |
 

blonda3

New member
סבלנות,סבלנות../images/Emo79.gif

לא קונים בשום חנות מה, לא מכירה את השיר הזה? של הילדים? בדיוק היום הקטנה שרה לי את זה.... כמה טבעי מה שאת מתארת כאן וכמה טוב שיש לך אומץ להודות במה שאת מרגישה כי אין כמו להודות באמת ולהתמודד איתה ומה יותר טוב מאשר כאן? קבלי חיבוק........ ולא-היא לא יותר שווה ממך ולא יותר חתיכה ממך ולא יותר חכמה ממך אלא שקרה ביניהם משהו שאולי לא היה ביניכם מאיזושהיא סיבה הוא נמשך אליה וזה לא קשור אלייך אולי ביניכם משהו נגמר גם אם לא ידעת....... משהו מזה מדבר אלייך? הרימי ראש והמשיכי הלאה את שווה בזכות עצמך! ולא בגללו....
 

naama78

New member
מילים כדורבנות

אך, ותסלחי לי, לא עוזרות להפיג את הכאב הזה שחופר בפנים...
 

blonda3

New member
נכון../images/Emo24.gif

אבל אולי הכאב שנמצא שם בפנים שייך גם לסרט אחר? אולי הוא מתלבש על עוד אי אילו כאבים נסתרים ומתיישב לו ככה בלי שתדעי וגדל וגדל וגדל כמו פצע שלא נרפא שנפתח מחדש מאיזו מכה ומדמם.....וכואב.... יש קנאה ויש כאב. לכאב לוקח זמן להתפוגג. לפעמים איזה כדור קטן יכול לעזור לפעמים עשייה והתעסקות בדברים שאת אוהבת או בדברים מרגיעים או בלהיות עם חברות או בלכתוב ולקרוא וכו'...... על הקנאה את יכולה לעבוד. כי זה במוח. את יכולה להתאמן על שינוי החשיבה ולראות שעל קנאה ניתן להתגבר. הקנאה יכולה להטריף. אבל עם קצת עזרה ניתן להתגבר עליה...... ואם היא לא הופכת לקנאה חולנית אז מצבך טוב. נרגעת? או שעדיין כואב? כואב פחות? מ1 עד 10 כמה כואב עכשיו? שמעת פעם על דמיון מודרך? על מדיטציות?
 

naama78

New member
כואב אולי יותר

חמודה! כרגע כואב בדרגה גבוהה- 10 אתמול כאב פחות מחר בטח יכאב פחות מתעסקת המון בהמון דברים אפילו שטותיים וחסרי תכלית רק כדי להפיג כאבים ומיני בישין אחרים. הכאב מתלבש בדיוק על מה שצריך להתלבש ומטפלת בזה כרגע. יש ימים טובים ואז באה איזו שיחת טלפון אחת איתו והורסת הכל דמיון מודרך ומדיטציות- שמעתי אבל לא בשבילי כרגע.
 

blonda3

New member
טוב שאת עסוקה

לגבי שיחות הטלפון צנזרי אותן. לא לדבר איתו בכלל. למצוא כל דרך להמנע מלראות אותו מלשמוע אותו מלדבר איתו עד שתתחזקי. זה מה שיעצו לי בזמנו. זה מה שעשיתי. זה מה שריפא את הכאב בסופו של דבר. זה אפשרי?
 

r e d head

New member
רק שתדעי...

הקנאה תעבור מתי שהוא זה עיניין של זמן גם את תכירי בבוא הזמן מישהו אחר ואולי יותר טוב לך. והכי חשוב הסיבה שאיש או אישה מעדיפים אחר על פניך היא לא כי האחר יותר טוב לפעמים אפילו בדיוק הפוך. בוחרים מה שמתאים יותר, ומתאים זה סוביקטיבי.
 
לא שזה פחות כואב אבל למב לקחת

את האשמה עליך? האם לא יתכן שפשוט אינכם מתאימים עוד יחד.?
 

רינת יה

New member
../images/Emo18.gifקנאה היא רגש עתיק יומין

והרכושנות לפעמים אינה ניתנת לשליטה. כל שעליך לעשות הוא לעשות
טבעי (במידה ויש לך רגשות כלפיו) אך זכרי הקנאה עלולה לשתק לגרום לך להתבזות ולכן עם כל הכאב תתגברי,אל תעשי דבר מלבד להמשיך הלאה בחייך.
 
אמרו כבר לפני............/images/Emo23.gif

תכאבי
תצעקי
תבכי
תכעסי
תבעטי
תתבלבלי
אנושי כבר אמרו לך נותר לי רק לתת לך
ו-
 
קנאה זה רע??????

קנאה זה הורס מעבר לגבול הטעם הטוב.. ומה שיש בשביל זה
לעידוד בתקוה שיבוא היום וזה יעבור
 
למעלה