תגידו מה כדאיי לשים חבש נגד עזרבג'ן

השגיאות שלי צועקות לשמיים אבל לא

משנה לפחות אני יודע לכתוב אחד 2 איקס זה מה שחשוב לי
 
אני בקורס לשון עכשיו אני מקווה

להשתפר כן זה קצת לא נעים ככה אנשים תמיד מתקנים אותי אני מודה להם אבל מתפוצץ מבפנים עד שבא לי להוריד למישהו גרזן לראש
 
למעלה