תגידו מה הסיכוי שב10 השנים הקורובת

מזה פולחן אישיות?!

ודבר שני אני לא יודע בידיוק מזה נקרא להתחצפן וגם אין לי כוח לפתוח מילון כרגע.. אבל הוא שידר ברשות שידור ממלכתית!
 
אם יחסמו אותי רק בגלל שאני אוהב

לאכול חזיר זה יהיה סימן שתנועת בייתר היא לא סובלנית ולא יכולה להטיף לסובלנות..
 

who is this

New member
לא יחסמו אותך בגלל שאתה אוהב חזיר.

יחסמו אותך כי ההודעות האלה לא מתאימות, אין לאף אחד בעיה שאתה אכול חזיר.. הבעיה שיש פה אנשים דתיים ומסורתיים, אז תכבד אותם..
 

S v e t k A

New member
והאי כיבוד מתבטא לא רק באכילת חזיר

(אם זה מה שעושה לך טוב באמת שיהיה לך הכי בכיף בעולם, וזה לא בציניות) אלא הוא מבטבא ברוב ההודעות שלך...
 
תגובהההה

אם הוא כל כך רוצה ומשתדל כדי להגיע לשיתוף פעולה בין שתי התנועות, זה נשמע לי ממש בסדר וכל הכבוד לו!!! ועכשיו אליך - "החזרה למוטב", תוכיח את עצמך, ותתנהג בפורום יפה, בכל זאת זה הפורום של תנועת בית"ר, ורובנו עם אותה דעה. כבד אותנו, ונחזיר לך כבוד. חג שמח!!
 
אתם לא יודעים את כמה יש לי סמפטיה

לתנועת בייתר ולבייתרים.... אתם בסך הכל חברה נבונים טובים וחרוצים. אגב... אותו דבר אני לא יכול לכתוב שאני אוהב לאוכל חזיר גם בפורום הבית שלי (נוער שינוי) כי גם בפורום הזה יש דתיים.. אז מה אני יעשה.?! אולי אני יעבור לגרמניה?! אולי לרוסיה אולי למצרים?! להיות עם חופשי בארצנו!
 

MS6

New member
מאיפה אתה מר סימפטיה אם יורשה לי

לשאול? אגב עצה שלי.. מניסיון.. אל תתלהב כ"כ מארגוני נוער פוליטים, כשתגדל קצת ותאלץ לבחור באחת מהשתיים: מפלגה או ערכים.. תגלה שלפעמים ארגון נוער פוליטי עוצר אותך. אני יכול לתת דוגמאות גם.. בתקופת אוסלו, בתקופה שבה המחנה הלאומי היה חי ובועט והדתיים היו מיעוט בקרב נאמני ארץ ישראל בית"ר ונוער הליכוד פעלו יחד עד שהיה ניתן לחשוב שמדובר באותה תנועה.. היום, התנועות הן בערך שמיים וארץ (בלי להעליב את חזי התותח), זה משום שבית"ר לא תלויה באף מפלגה שתאמר לה מה לחשוב ומתי, לעומת זאת נוער הליכוד כמו נוער שינוי תמיד ישתנו לפי המצע המפלגתי.
 

gdog

New member
אני מסכים איתו ומוסיף

שאתה נשמע אדם עם עקרונות,ואם פתאום המצע של שינוי ישתנה? אתה תלך איתו או עם העקרונות שלך? וחוץ מזה,הרעיון שלך של שיתוף הוא לא הגיוני,כי אתה מדבר על איחוד כוונות,ולא אין פה שום התחכמות לשונית,אתה רוצה להכיר אותנו,תן לנו כבוד,לא מבקש בתור גוש ענק ומסיבי של תנועה,אלא בין בן אדם לבן אדם,זאת הסיבה שאתה מרגיש כ"כ מזולזל פה,כי אתה מזלזל באנשים שפה,או מנסה למצוא סיבות למה מגרשים אותך,אני מנחי שאתה מכיר את המילה הדר או הוד פנימי,או לא יודע מה,וזה הכלל היחיד פה,שמור עליו,ולא תסולק,ולא יקרה כלום.. חג שמח לכולם חבר'ה!!!
 
gdog אל מי הפנתה את השאלות?!

אני נותן לכם כבוד ענק... אגב אני לא ממש מייצג את תנועתי אין לי שום תפקיד בה... ככה שאל תראו אותי=לנוער שינוי זה כמו שאני ייקח מישהו מבייתר שאין לא אף תפקיד ואני אגיד מה שהוא מסמל מסמלת כל תנועתו... מענין אם נער בייתרי היה מציא את אותה הצאה בפורום נוער שינוי איזה תגובות היה מקבל... לא זלזלתי באף אחד... ובלי קשר אם מישהו מרגיש ככה אז אני ישר מתנצל בשביל ליישר את ההדורים. ליבלבו אגס וגם תפוח ערפילים כיסו את הנהר...
 
פש איזה כינויים נותנים לי פה...

"מר סימפטיה"<<< אני פשוט מסמיק.... אגב מה ההבדל בין סימפטיה לאמפטיה? ולחובבי העברית מהן המילים העבריות לסמפטיה ואמפטיה?! אני מכוכב הלכת "ארץ" מיבשת אסיה מדינת היהודים נתניה. קודם כל אנחנו בתנועת נוער שינוי ובטח שאני לא ממש מתלהבים מזה אומנם במהותנו אנחנו תנועת נוער פוליטית אבל אני מעדיף שיקראו לנו אידיאליסטים מפלגת שינוי במהותה בגלל שהיא מפלגה היא פוליטית וחוץ מזה עקרונות זה יפה מאוד אבל רק ע"י פוליטיקה אתה יכול לישם את העקרונות ולכן בלי פוליטיקה אין עקרונות. (חזי התותח אני מבין שזה מישהו שאתם יודעים יותר על מי מדובר..) קודם כל יש לנו מצא של תנועת הנוער נפרד.. והוא הוא שונה בכמה מישורים ואנחנו יכולים בעצמנו פה ושם אפילו בדברים אם אני לא טועה די מהותיים לשנות את המצא ואולי לפעמים אפילו המפלגה תשבח אותנו על שינוי המצא (לפחות אני מקווה שזה ככה) ודבר שני נוער הליכוד זה דבר שאני לא רוצה להגיד כרגע מה אני יודעה ומה אני חושב עליה אבל על מפלגת הליכוד עצמה אני הייתי רוצה לראות אותה נמחקת מעל פניי האדמה ושלא ישאר גרגר אבק אחד ממנה אגב לא שמפלגת העבודה צדיקה גדולה... גם היא מפלגה נוראית ביותר אבל עכשיו הליכוד פשוט הגזים בצורה מטורפת.
 

S v e t k A

New member
קיצור...

במקום לטחון מים... בואו נפתח דף חדש...אתה תכבד אותנו ואנחנו אותך... מוסכם?!
 
אני לא יודע איך להגיב להודעה הזאת..

כי זה דיי מעליב אותי שאתם אומרים לי שאני לא כבדתי אותכם... אבל אם אתם רוצים אפשר לפתוח גם גיליון חדש.. אגב... אתם מתבלבלים אני לא ממש מתכוון לכך שיהיה שיתוף פעולה בייני (מר סימפטיה) לבין תנועת בייתר! אני רוצה בין נוער שינוי לבין בייתר אני לא נוער שינוי ונוער שינוי זה לא אני ואני עדיין לא רואה פה לפחות התחלה של אנשים שרוצים לפחות לנסות שיהיה מעט שיתוף פעולה בין התנועות... (בכל זאת אנחנו לא תנועת בל"ד ולא מק"י ולא מרצ יחד) הדבר הכי טוב שתוכלו לפחות להתחלחה לעשות זה להיות בוגרים ושאתם או לפחות מישהו בעל תפקיד בתונעתם ישאל את אותה שאלה שאני שאלתי אותכם בפורום של נוער שינוי.. אגב נאי לא מבטיח שזה יבוא על מגש של כסף... אבל אם לא תנסו לא יהיה כלום
 
אוקיי...

אני מוכן להיכנס לשם... יש מישהו אחר "בעל תפקיד" שרוצה לעשות את זה?..
 
טוב אצלנו יש מדיריכם רק לתאים

וגם לא לכל תא אלה רק לתאים שיש להם מספר מסויים של חברים... והם מקבלים משכורת חודשית קטנה והם חיייבם להיות מינימום מעל גיל 18 אני לא מדריך!
 
למעלה