תגידו מה הסיכוי שב10 השנים הקורובת

תגידו מה הסיכוי שב10 השנים הקורובת

תיהיה לפחות מעט שיתוף פעולה בין תנועת בייתר לבין תנועת נוער "שינוי"?
 

S v e t k A

New member
אם ימשיכו להיות אנשים כמוך בתנועת

הנוער שינוי... אף פעם
 

eliadiv2

New member
ראית מה זה? מבלי להכיר אותך כבר

יודעים מי אתה ומה אתה. רק מכמה הודעות שמביישות את עצמך.
 

MS6

New member
בערך כמו הסיכוי שטומי לפיד יחזור..

בתשובה.
 
למה להיות שלילי?....

כולנו אחים וכולנו יהודים וישראלים... לשתף פעולה עם אנשים שדעתם שונה משלנו זה חטא?... למה לא?... אני כבר רואה את הכותרות בעיתון: "שיתוף פעולה בין מחנה הימין (תנועת בית"ר) ובין השמאל"... (חחח זה היה סתם לא קשור..) תחשבו על זה.. לילה טוב
 

MS6

New member
תראה...

שיתוף פעולה בין תנועות נוער? מילא... שיתוף פעולה עם ארגון נוער פוליטי? אסור.. למרות שאגב אני עשיתי משהו שאני ממליץ לכולם לעשות.. הזמנתי שלושה פעילות בנוער מרצ למעו"ז.. ויחד עברנו פעולה מאוד נחמדה על סובלנות. אבל שינוי שונה ממרצ... הוא דיבר על שיתוף פעולה, שיתוף פעולה יכול להתפרש כהזדהות.
 
מה הבעיה לעשות שיתוף פעולה

בין ארגון לא פוליטי לארגון פוליטי ?! טוב נו.. עכשיו נכנסו ללשון... הזדהות שיתוף פעולה באמת אני לא מבקש ממכם להזדהות איתנו.. תקראו לזה איך שאתם רוצים... אבל לפחוות תנסו דברו אם היו"ר שלנו דברו אם ראשי התאים שלנו לפחות תתחילו..
 
אגב... אני חוזר... נאחנו לא מפלגת

שמאל!! ואגב... זה פשוט אני מנסה שנגיע כבר יום אחד לשיתוף פעולה ואני רואה תתגובה של MS6 ושל S v e t k A שזה פשוט מה אני יגיד לכם לא חבל.?!!
 

S v e t k A

New member
זה ממש לא משנה אם אתם שמאל או ימין

פשוט האנשים והאופי... ממש אין צורך לשיתוף פעולה עם אנשים לא סבלניים... ומשה תעשה לי טובה אישית ותחסום אותו הוא ממש ממש מרגיז ועולה לכולם פה על העצבים...הוא לא מכבד אף אחד
 
סליחה מאיפה יש לך את החוצפה

לקבוע שאנחנו נוער שינוי אנשים לא סבלניים?! אם אנחנו לא סבלניים אז מי כן סבלני?!! וכאילו שתנועת בייתר היא כל כך סבלנית... נגמרו לכם התרוצים פשוט אז פתאום אתם מדברים על סובלנות! אז הינה יש לכם הזדמנות לשתף איתנו מידיי פעם פעולה! ולחנך אותנו לסולבנות! בואו אפילו לנעשה סמינר משותף שנושא הסמינר יהיה סובלנות!
 

who is this

New member
היא רואה את ההודעות שלך..

אני לא מנהל הפורום, אבל הייתי ממליץ בחום למנהל הפורום לחסום אותך אם תמשיך עם הודעות שכל מטרתן להרגיז.. ואגב, סובלנות, ראינו איך טומי לפיד הוא איש מאד סבלני כשהוא קילל את עודד בן עמי ועוד חברת כנסת ששכחתי את שמה.. אכן איש לדוגמה..
 

who is this

New member
הוא מגיש חדשות..

הוא שאל את טומי לפיד שאלה וטומי לא אהב אותה כל כך אז הוא התחיל לקלל את עודד בן עמי וסבתא שלו.. אם אני לא טועה הציטוט המדויק הוא "סבתא שלך משוחדת" או משהו כזה.. כי זה היה על זה שטומי קיבל משרון 700 מיליון שקל ואז הוא תמך בהתנתקות (גם כן אדם עם עקורנות)
 
אה אז תגיד שזה הוא!!

זה היה ממש מצחיק לראות את טומי לפיד איך שהוא מכסח את השדרן טלוויזיה הזה... "קונים את הסבתא שלך!" אם המבטא ההונגרי שלו... אך.. טומי הגדול מכולם! והאמת היא שהוא דיי צודק הוא מעט התחצפן אליו הוא שדרן ברשות שידור ממלכתית! לא ציטטתה אותו לא נכון
 

who is this

New member
הוא לא התחצפן..

הוא אמר לטומי את האמת.. טומי הוא זה שהתחצפן.. ותגיד, כל נוער שינוי עושה פולחן אישיות לטומי לפיד??
 

who is this

New member
אז עכשין המצאנו אחת כזו..

ותאמין לי זה יותר טוב מההמצאות של הקדמיה העברית ללשון או איך שקוראים לזה..
 
למעלה