אני צריך להמיר קבצי MP3 ל-DIVX בבשביל שאוכל לראות אותם בנגן שיש לי,אבל התוכנה המסריחה שמגיעה איתו לא ממירה את הקובץ וכותבת לי משהו בסגנון "הנתיב שציינת לא נמצא...". יש למישהו המלצה על תוכת המרה?
MP3 זה סאונד. DivX זה פורמט דחיסת וידאו. אתה בטוח שאתה סגור על עצמך? או שאולי התכוונת להמרת קבצי Mpeg? בכל מקרה, כנס לקישטרף יש שם מדריכים לכל המרה שאי פעם חלמת עליה (חוץ מאודיו לוידאו...)