תגידו לי משהו,איך ממירים MP3?

gesus

New member
תגידו לי משהו,איך ממירים MP3?

אני צריך להמיר קבצי MP3 ל-DIVX בבשביל שאוכל לראות אותם בנגן שיש לי,אבל התוכנה המסריחה שמגיעה איתו לא ממירה את הקובץ וכותבת לי משהו בסגנון "הנתיב שציינת לא נמצא...". יש למישהו המלצה על תוכת המרה?
 

Treker

New member
ניחוש קטן

ה- PATH שלך מכיל אותיות בעיברית? אם כן זו הבעיה. תשנה את ה-PATH ואת שמות הקבצים לאנגלית ותנסה שוב.
 

lirandr

New member
../images/Emo5.gifמה יש לכם במשפחה ?!

 

gesus

New member
תזכיר לי מה זה PATH

אני מנסה להמיר קבצים של סרטוני תאונות אופנועים
 

calvin

New member
??

MP3 זה סאונד. DivX זה פורמט דחיסת וידאו. אתה בטוח שאתה סגור על עצמך? או שאולי התכוונת להמרת קבצי Mpeg? בכל מקרה, כנס לקישטרף יש שם מדריכים לכל המרה שאי פעם חלמת עליה (חוץ מאודיו לוידאו...)
 
למעלה