תגידו לי, מה זה החארטה הזה???
לאן, עד לאן נגיע???
שמעתם את הפרסומת הזו, המביכה עד דמעות
... של ההצרה של ה***** שלנו, הבנות?! מה זה זה?? מה זה החארטה הזה? תעזבו לנו את ה**** בשקט!!
מה זה? התרחבות, הצרה, הסתעפות ואנא אערף מה עוד!! חאלאס!! (חחח אני בטח נשמעת כמו איזה ערסית...) אבל, ראבאק יש גבול! סבבה, הורדת שערות מכל מקום הבנתי, הגדלת חזה, גם כן, ניחא (למרות שאני חושבת שכל אחת צריכה לחיות בשלום עם מה שיש לה...) שיפוצי אף/אוזניים/אמו גם, שיהיה, אבל שמה?!?!?! מה רחב לכם בדיוק?!?!?!?!?! לא מבינה את השטויות האלה, יאללה שיפסיקו לשדר את הפרסומת המטומטמת הזאת (זה ממש ממש לא נעים לשבת עם כמה גברים פה במשרד... כשברקע הרדיו מנגן לו... ואז קול נשי: "אנחנו נטפל בהתרחבות הנרתיק שלך, נצר אותו ונגרום לבן זוגך ולך הנאה מחודשת..." יאללה!!! מה השלב הבא? השתלת בולבול (תסלחו לי...) של סוסים/שוורים/פילים לגברים?
לאן, עד לאן נגיע???