תגידו לי, מה זה החארטה הזה???

תגידו לי, מה זה החארטה הזה???

לאן, עד לאן נגיע???
שמעתם את הפרסומת הזו, המביכה עד דמעות
... של ההצרה של ה***** שלנו, הבנות?! מה זה זה?? מה זה החארטה הזה? תעזבו לנו את ה**** בשקט!!
מה זה? התרחבות, הצרה, הסתעפות ואנא אערף מה עוד!! חאלאס!! (חחח אני בטח נשמעת כמו איזה ערסית...) אבל, ראבאק יש גבול! סבבה, הורדת שערות מכל מקום הבנתי, הגדלת חזה, גם כן, ניחא (למרות שאני חושבת שכל אחת צריכה לחיות בשלום עם מה שיש לה...) שיפוצי אף/אוזניים/אמו גם, שיהיה, אבל שמה?!?!?! מה רחב לכם בדיוק?!?!?!?!?! לא מבינה את השטויות האלה, יאללה שיפסיקו לשדר את הפרסומת המטומטמת הזאת (זה ממש ממש לא נעים לשבת עם כמה גברים פה במשרד... כשברקע הרדיו מנגן לו... ואז קול נשי: "אנחנו נטפל בהתרחבות הנרתיק שלך, נצר אותו ונגרום לבן זוגך ולך הנאה מחודשת..." יאללה!!! מה השלב הבא? השתלת בולבול (תסלחו לי...) של סוסים/שוורים/פילים לגברים?
 

voguemaster

New member
גם אנחנו מרגישים לחוצים

אומנם לא כמוכן אבל עדיין. רוב הבחורות רוצות בחורים שמורידים שיער. חלקים או כמעט חלקים.
 

babe10

New member
ברררר....... ../images/Emo5.gif

ממש לא נכון. לפחות לא בקרב מי שאני מכירה. נכון - גבר נורא שעיר - במידה חריגה, זה לא הדבר הכי אסתטי, אבל במידה? זה כמו שאם תפגוש בחורה עם שיער במקומות לא שגרתיים - תרצה שהיא תטפל בזה נכון? אבל להוריד לגמרי? או את הרוב? תודה, אבל לא. שיער על החזה, קצת על הבטן, על הרגליים בטוח. מעבר לזה - אם מדובר על תופעה חריגה - כמו שאמרתי בלי קשר לגבר או לאשה. מה שלא כדרך הטבע.... שיטופל. לא בבית ספרינו בכל אופן
 

voguemaster

New member
משעשע, אבל לא

אני מכיר המון בחורות. לא בהקשר רומנטי אלא באופן כללי. אז בואי רק נגיד שמתוך אלו שאני מכיר רובן אוהבות גברים חלקים או במקסימום עם טיפה שיער ולא יותר. יודעת מה ? קפצי לפורום סקס ותראי תגובות של בחורות לבחורים ששמים תמונות שלהם שם והם שעירים. את ליאת ומירי יכולות לקפוץ עד מחרתיים. מה שאמרתי נכון עבור רוב הבנות. אני די בטוח בזה
 

babe10

New member
מותר להגיב לך?....

בלי להעלב בבקשה. או קיי? אבל בפורום סקס - רוב האנשים לא נמצאים כדי לחפש קשר רציני. אלא "סטוצים" למיניהם. או סתם לדבר על כל מיני דברים ולשתף פנטזיות. ברור שכשאני מפנטזת על גבר חלומותי הוא יראה כמו מליון דולר ויהיה בעל הנתונים הכי מרשימים ומפוארים בעולם עם כל התכונות הכי מדהימות בעולם. סוג של פסל גברי כזה שפוסל במדוייק. לא בטוחה שהייתי רוצה להתחתן עם אחד כזה. לגבי סוג הבחורות והגיל של אלו שאתה מסתובב אתן - בכל הקשר שלא יהיה - אני לא יכולה להגיב כי אני לא מכירה אותן. או קיי? אבל גם אם אני לא מגדירה את גבר חלומותיי כאחיו התאום של קינג קונג, ואני לא מתה על שערות במקומות מסויימים - אני יכולה להבטיח לך (והנסיון אפילו מאשר את זה) שכשהכרתי את מי שכמעט היה בעלי והיו לו שערות בכל מקום אפשרי , ואפילו ג´ינג´יות - רחמנא לצלן (מה לעשות - לא מתעלפת מבהירים...) אהבתי אותו נורא. ואם הקשר ביננו לא היה נגמר כמו שנגמר (ולא, לא בגלל השערות) הייתי נשואה לו היום. כי ברגע שלמדתי לאהוב אותו אהבתי כל פיסת עור בגוף שלו - חשופה ולא. מי שמחפשת סתם שעשוע לילי שיחמם לה את המיטה בחורף - באמת תחפש את הגבר המסותת. מי שמחפשת את הבנאדם שבתוף המעטפת - לא תבקש מגבר שהיא אוהבת למרוט את כל השיער בגוף. זה נחמד לכמה שעשועי מיטה משונים. זה כמו שכל גבר מפנטז על הכוסית האלוהית שכל החברים יאכלו את הלב כשיראו אותם יחד, ושרק מלראות אותה יעמוד לו כמו הטיל ששיגר את האסטרונאוט הישראלי הראשון לחלל. כזו ששוקלת 22 ק"ג על גובה 1.80 מ´ וכו´. לא מעט ידידים שלי אמרו לי שבמיטה אחת כזו מבאסת. כי הם רוצים אשה. אבל בשביל החבר´ה... כשזה מגיע לאהבה - אתה לומד לראות מעבר לזה. נכון. יש בחורות שמעדיפות בחורים חלקים יותר ופחות. מבין החברות שלי - שאני מחשיבה כבחורות איכותיות, עוד לא נתקלתי אפילו באחת שתפסול גבר רק כי יש לו 789 שערות על החזה במקום 24. יש? ועזוב את התגובות בפורום סקס. שם גם כל בחורה שמתפשטת גם אם היא נראית כמו גודזילה עם מחלות מין מקבלת תשואות על האומץ. גברים עושים את זה כל יומיים אז בחורות מרשות לעצמן להיות סלקטיביות. ונכון. סוודר טבעי לא מצטלם יפה. זה ממש לא אומר שהוא לא נעים למגע. ההיפך הוא הנכון. מבחינתי בכל אופן. ואם אני טועה , ואני במיעוט, אני שמחה להיות חריגה ולהכלל במיעוט האיכותי, שמודד יחידות איי קיו ומטראז´ של לב ולא מס´ שערות על מטר רבוע...
 

voguemaster

New member
הבעיה היא אחרת

את כל מה שאמרת אני מקבל. בעיקרון אני מסכים עם הרוב. רק מה, אל תשכחי שעולם הדוגמנות והסלבריטיז משפיע עמוקות על איך אנשים קולטים את מושג היופי. אז בעיקרון בחורות רוצות בחורים חתיכים יותר. זה נכון שבחורה בד"כ לא מתאהבת במראה חיצוני (אני אומר בד"כ אבל אני אישית לא מכיר בחורה שהתאהבה במראה חיצוני) אבל זה עדיין גורם לכך שהרבה בחורות לא מסתכלות על בחורים עם יותר שיער מאשר נערים בני 17
 

babe10

New member
בוא ניקח את זה רגע למקום אחר

הרבה בחורים לא מסתכלים על בחורות שלובשות ג´ינס במידה גדולה יותר מ-38. כי זה מה שמודל הדוגמניות מכתיב לנו. אבל כמה פעמים ישבת עם בחורה בעבודה / לימודים / פאב עם החבר´ה, התפתחה לה שיחה ופתאום מצאת את עצמך בקשר של שנתיים עם מישהי שברחוב לא היית זורק לכוון שלה מבט? כי האופי שלה הקסים אותך, חוש ההומור שלה הטריף אותך והחיוך שלה כבש אותך בכל פעם שרק נזכרת בו? אז נכון, כל קשר בינה לבין מידה 38 בג´ינס הסתיים בערך בכתה ג´ - אבל למי אכפת כשמצאת נשמה מדהימה? ומה שאני מנסה להגיד הוא בעצם - שאם אתה מסתמך על פיק-אפ בחוף הים/ בארים / או כאלה מן, נכון, בחורות יחפשו רק את מי שנראה ממש טוב במיוחד כשה"מבחר" עצום. מה לעשות - כשאנחנו בוחרים עם העיניים אנחנו הולכים אחרי העין. אבל אם תסתובב במקומות קצת יותר איכותיים ורציניים, אני מאמינה שבשיחה הנכונה תצליח לכבוש בחורה שלא תבדוק לפני שתתן לך את הטלפון שלה כמה שערות מעטרות את בית החזה שלך. ואם אחרי שתפגשו ותצאו ותתגפפו לכם והיא "תגלה" שאתה לא שעיר כמו לאונרדו דה קפריו (שזה מבחינתי , אגב, עוות מקסימלי למושג הפדופיליות) ותחליט - או שאתה מסיר את השיער או שאני מסירה עצמי ממך - בעט לה באלגנטיות בישבן המהודק שלה ותגיד תודה שזה לא עבר בגנים לצאצאים המשותפים שלכם. ולגבי "מושג היופי" לא סתם נאמר ש"היופי הוא בעיני המתבונן". ומה שאתה תמצא כיופי כובש חבר שלך יגדיר כמלפפון פולני. מה שחבר שלך יגדיר כיפהפיה אקזוטית עלול להתפס על ידך כערסית שכונתית. הכל עניין של טעם. ואתה צריך למצוא אחת שתאהב אותך בדיוק כמו שאתה. ואני מתכוונת כמו ש אתה לא המעטפת שעוטפת אותך. יהיה בסדר!
 

voguemaster

New member
אכן, רק ששכחת דבר אחד

אני לא צריך למצוא אף אחת
בטח שלא עכשיו חחחח...
 

babe10

New member
סלח לי שאני מתקשה לשכוח דברים

שלא זכרתי מעולם.. מה הייתי אמורה לדעת ששכחתי?
 
צודקת....גם אני שמעתי וזה הרגיז

אותי... ודווקא הבנתי שנשים בגילאי 30-40 נהנות יותר מסקס (ואני בטוחה שרובן אחרי לידה או שתיים)... זה פתרון נוח לבעלי דקיקים...שילכו ל´עבות´ אותו במקום לדרוש מהאשה ל´הצר´.....
 
אבל גברים לא יכולים להגדיל..

שמעתי סיפורים מזעזעים על סיפורי הגדלה.. באמת במקרה הזה עדיף שהאישה תצר את עצמה..
 
למעלה