תגידו, לא נמאס לכם לפעמים?

תות לבן

New member
תגידו, לא נמאס לכם לפעמים?

אני ממש מבואסת. אין לי כוח למבחנים שהולכים ומתקרבים. אני כבר מתה לסיים את התואר הזה ולעוף מהמקום המגעיל הזה שקוראים לו המכללה למנהל. אני כל הזמן נתקלת ביחס מגעיל מצד מרצים ומתרגלים ואפילו מהסגל האדמניסטרטיבי כמו הספריה, המזכירות וכו'. ממש נמאס. אני מרגישה שכולם מפנים עורף ולא מעוניינים לגרום לנו להצליח אלא לדרוך במקום. כל דבר שאתה מבקש לוקח שעות, יש ביורוקרטיה בכל מקום וזלא שתגידו שאנחנו משלמים שכר לימוד נורמלי... בשביל שכר לימוד כזה אני מצפה לקבל שירות קצת יותר סימפטי. אני לא יודעת איך זה בשאר היחידות אבל אצלנו (במנהל עסקים) זה ממש מורגש, היחס פשוט אטום. אוף! אין לי כבר כוח למקום הזה.
 

popo794

New member
אני לא חושב

שהפורום הזה נועד כדי לפרסם את המכללה למנהל - יהיה זה פרסום שלילי, או חיובי. עם לשפוט לפי תוכן הודעתך, אין בדבריך מאומה פרט לערימה מסריחה של פרסום (במקרה הזה, שלילי). את רוצה להתלונן כאן? הרגישי חופשי לנמק את דעותיך, ולא לרשום סתם הודעות דמגויות כגון "אני כל הזמן נתקלת ביחס מגעיל מצד מרצים ומתרגלים ואפילו מהסגל האדמניסטרטיבי כמו הספריה, המזכירות וכו'", בלי שום פירוט בנוגע למה גורם לך לרשום זאת.
 

תות לבן

New member
מה פופו, נהיית נציג של המכללה?

ואולי אתה איזה מנהל אדמיניסטרטיבי שמסתתר תחת השם popo ומת מבושה שככה מדברים על המכללה? ואם אתם רוצים לשמוע למה אני מתלוננת (או עושה "פרסום שלילי") אז בבקשה: כשאתה ניגש למזכירות לבקש עזרה במשהו מסויים (וזה לא משנה מה כי זה בכל דבר) אתה מקבל יחס מגעיל וכולם עושים טובה שהם עוזרים לך. כשאתה רוצה להשאיל ספר מהספרייה יש לך כמה ימים להחזיר אותו ואם איחרת אתה מיד צריך לשלם קנס (גם אם זו הפעם הראשונה שאיחרת בכל השנתיים שאתה לומד שם) כשאתה ניגש למתרגל ואומר לו שלא הבנת כלום מהשיעור הוא אומר לך לקחת שיעור פרטי וכשאתה אומר לו שאין מספיק תרגילים בחוברת הוא אומר לך לחפש באינטרנט או לקנות ספר ספציפי (ולמה??? אני משלמת מספיק כדי לא לקנות כלום!) עכשיו אתם מבינים מה כואב לי?
 

popo794

New member
תגובה

1. לא אמרתי שאני לא מסכים איתך. יכול להיות שככה נוהגים במכללה הזאת, אני לא יודע. רק ביקשתי להציג טיעונים עם תוכן - לא לדבר באוויר כמו שעשית. 2. לאנשים שלא בטוחים בעצמם\אנשים חסרי בינה מאוד אופייני להאשים את כל מי שמתנגד להם בכך שהוא שכיר של הארגון המושמץ עליו מדברים. קצת רצינות, גבירתי.
 
למעלה