תגידו יש פה בנות שלובשות מדים

blumm1

New member
תגידו יש פה בנות שלובשות מדים

אני שוטרת ואני לובשת מדים וסתאם רציתי לדעת מתי התחלתן ללכת עם אזרחי? אני מרגישה את הבטן וזה לא ממש הגיוני כי אני בשבוע 6+3 זה ממש ההתחלה ואני רואה אותה בעיקר בערב... ממש מוזר אולי שמנתי מהחג? לא יודעת דווקא לא ממש אכלתי, וזהו ההריון השני שלי, מה אתן אומרות?
 

blumm1

New member
מקפיצה להתייחסויות....

יש פה בנות לובשות מדים???
 

misisipi river

New member
בעיקרון העבודה שלי מצריכה מדים

אבל ברגע שספרתי על ההריון עברתי תפקיד ועברתי לאזרחי אני לא שוטרת
 
בעבודה הקודמת שלי

הייתי צריכה ללבוש מדים (הריון קודם), ולא אני לא שוטרת אבל בסביבות שבוע 13 הבנתי שקצת לוחץ לי המכנס בבטן אז קניתי מכנס להריון והתחלתי ללכת איתו, ואחר כך לא זוכרת באיזה שבוע, אבל הציצי גדל והבטן גדלה אז פשוט החלפתי שיהיה לי נוח, אם יש לך אפשרות להחליף מבחינת העבודה, אז תלכי עם מה שנוח לך, גם ככה חם נורא ובטח חם עם המדים
 
לא לובשת מדים אבל יכולה לעודד אותך

שאצלי בשבוע 7 כבר התחילו לראות את הבטן, אז זה לא כזה מופרך שאת מרגישה אותה בשבוע 6+3.
 

27bubu

New member
אני לובשת מדים

אני אחות- אני בשבוע 8 , עוד לא יצאה לי הבטן אבל גם כשהיא בולטת זה בדרך כלל קשור לאוכל או, למלא גזים. אצלנו יש אופציה לעבור לאקסטרה לארג' אז המדים לא מהווים בעיה
 

ו שתי

New member
לא לובת מדים אבל

בהריון הקודם הבגדים הרגילים עלו עלי בדוחק עד שבוע 12-14, למרות שרזיתי. בהריון הנוכחי, אני בשבוע 11, ועוד בג'ינס הרגיל שלי (אפילו הרזים), ולא רואים עלי שומדבר. בקיצור, נסי לעבור למידה אחת יותר גדולה.
 

mazgn

New member
אני עובדת באלעל

ויש לנו מדים מיוחדים להריון התחלתי ללבוש בתחילת חודש 4 , יש כאלו שלא הבינו איך החזקתי עד אז במדים רגילים ויש כאלו שאמרו לי שהם עברו רק בחודש 5, אז תגובות יהיו בכל מקרה, אצלנו באלעל יש שמלה אז יכולתי לגדול איתה קצת, מכנס לא היתי יכולה לסגור בחודשים האלו. אם אפשר אולי היתי מחכה לשקיפת, סתם אמונה טפלה אבל שלא יעשו עין... לדעתי הנוחות שלך הכי חשובה, הבעיה בעיקר עם המכנס, יש אפשרות לקחת מידה גדולה יותר?
 
למעלה