תגידו, יש מחר לימודים לשכבת י'?

רוג 86

New member
לעומת זאת לי"ב אין!

אבל יש לנו מתכונת באיזרחות ביום ראשון וזה אפילו יותר מבאס, באיחוד אם לא יודעים כלום, כמוני...
 

בלללעעע

New member
לצחוק על הקטנים../images/Emo35.gif שמוק... לי אישית

יש תגבור יום רביעי.... פיסיקה........ מי שרוצה לראות לחץ- שיחפש אותי בבי"ס לפני המתכונת ביום חמישי... אני רועדת רק מלחשוב עליה...
 
למעלה