תגידו, זה רק אצלי, או שגם אצלכם

beagle

New member
תגידו, זה רק אצלי, או שגם אצלכם

נעלמו האנשים ליד השמות למטה, ואי אפשר לראות את הכרטיסים האישיים?
 

beagle

New member
גם מנוע החיפוש לא עובד, ואני צריכה

כמה מתכונים... לג´חנון, לקובנה (ואני יודעת שניתנו פה הרבה לקובנה), ומשהו שאני לא מכירה, שנקרא סבאייה ??? מישהו שאל אותי אם אני יכולה לאתר מתכונים מקוריים...
 

יעלמ

New member
היי טומילי, אולי בגלל היותך קונדוקט

לשעבר תוכל לתת את המתכון האולטימטיבי של עוגת הגבינה שנראית כמו עוגת ספוג גבינתית? (ואני מכירה את רוב מתכוני עוגות הגבינה). תודה
 

beagle

New member
עוגת גבינה נהדרת

אפשר גם בלי הציפוי של הקצפת, ואז זו עוגה בסיסית ומעולה, אני נורא אוהבת עם הציפוי... מתכון: עוגת גבינה של לאה רכיבים: 5 ביצים 2 כפות סוכר עוד 3/4 כוס סוכר 3 קופסאות גבינה לבנה 9% גביע שמנת חמוצה 4 כפות קורנפלור פודינג וניל תמצית וניל אמיתית (או מעט סוכר וניל) שמנת מתוקה אופן הכנה: להפריד את הביצים. להקציף חלבונים עם 2 כפות סוכר. להקציף חלמונים עם 3/4 כוס סוכר. להוסיף את הגבינה, שמנת חמוצה וקורנפלור לחלמונים, עם ארבע וחצי כפות פודינג ותמצית וניל. לערבב עם החלבונים. לאפות בחום בינוני כ- 50 דק. מוכן כשמזהיב ונסדק. לקרר. להקציף שמנת מתוקה עם שארית הפודינג, ולצפות. הכי טעים אחרי שיושב יום במקרר, וכל הטעמים "מתמזגים". אפשר גם בלי הציפוי. הערות: מעולה!!!! מקור המתכון: לאה הופק על-ידי מטעמים 2001.
 

שיגריס

New member
עוגת גבינה משגעת !!!!!!

כבר נתתי כאן כמה פעמים את המתכון והוא די דומה לזה של ביגל : מתכון: עוגת גבינה אפויה ללא קמח רכיבים: 750 גרם גבינה לבנה 3/4 גביע שמנת חמוצה 4 ביצים מופרדות 3/4 כוס סוכר 4 כפות קורנפלור 4 כפות פודינג וניל 2 סוכר וניל או 2 כפיות תמצית וניל 2 כפיות גרידת לימון לציפוי: שמנת מתוקה לקצפת 4 כפיות סוכר 2-4 כפות פודינג וניל מעורבב עם 2-4 כפות חלב תבנית עגולה מספר 28 אופן הכנה: לערבל את החלמונים עם הגבינה, הקורנפלור, הפודינג ,הוניל וגרידת לימון. בקערה נפרדת: להקציף את החלבונים וכשמתיצב, להוסיף סוכר ולהמשיך לערבל לקצף נוקשה. לצקת לתבנית משומנת או מרופדת נייר אפייה ולהניח בתוך תבנית גדולה יותר עם מים ולאפות: 10 דקות בחום 200 מעלות 50 דקות נוספות בחום 180 מעלות. הערות: עוגה מעולה וקלילה. לא להוציא מהתנור שעתיים מתום האפייה. מקור המתכון: בטי פוקס הופק על-ידי מטעמים 2001.
 

rubin

New member
ואם בעוגות גבינה עסקינן בהודעות

הבאות 2 עוגות שהולכות קבוע אצלנו.
 

rubin

New member
עוגת גבינה ופירורים

רק אזהרה אחת לפני: ששק ניסתה את העוגה, כנראה עם גבינה טריה מאוד, מלאה בנוזלים ולכן העוגה לא היתה כ"כ יציבה. המלצה - סננו את הנוזלים מהגבינה כי אין בעוגה הנ"ל ג´לטין וחשוב מאוד העוגה צריכה להתייצב במקרר ור סמוך למועד ההגשה ניתן להפשירה מעט. לבצק: 1 מרגרינה רכה 2 חלמונים 2 כפות סוכר 2 כוסות קמח אוסם למלית: 2 חלבונים חצי כוס סוכר 2 חב´ גבינה 5% 2 שקיות סוכר וניל 2 שמנת מתוקה 6 כפיות סוכר לבצק: מחממים תנור ל-180. מערבבים את כל חומרי הבצק לבצק אחיד. משמנים תבנית מס´ 26 ושוטחים עליה מחצית מכמות הבצק. משמנים תבנית נוספת עליה שוטחים את יתרת הבצק (בצק זה ישמש לפירורים מאוחר יותר). מכניסים את שתי התבניות לתנור, עד שהבצק מזהיב (זהירות שלא יישרף). למלית: 1) מקציפים חלבונים + חצי כוס סוכר לקצף יציב. 2) מקציפים בנפרד 2 שמנת + 6 כפיות סוכר. מערבבים עם תערובת החלבונים. 3) מערבבים גבינה + סוכר וניל, מוסיפים לתערובת השמנת עם החלבונים. שוטחים את התערובת על התבנית העגולה. מפוררים את הבצק שתבנית השנייה לפרורים ומפזרים מעל לתערובת הגבינה. מהדקים מעט את הפרורים עם הידיים. מכניסים את העוגה לפריזר ליממה לפחות. מס´ שעות לפני ההגשה מעבירים למקרר להפשרה. 1) בתבנית מס´ 26 העוגה יוצאת מאוד גבוהה, אם לא רוצים כ"כ גבוהה ניתן להכין בתבנית מס´ 28 או בתבנית מלבנית. 2) העוגה נשמרת במקפיא בערך חודש.
 

rubin

New member
עוגת שתי גבינות ושוקולד לבן

לבצק: 1.5 כוסות קמח 120 גרם חמאה רכה 3 כפות סוכר 1 חלמון 1-2 כפות חלב קר למלית: 7 ביצים 1 כוס סוכר 400 גרם גבינת שמנת 400 גרם גבינה לבנה 9% 1/2 מיכל שמנת מתוקה 350 גרם שוקולד לבן 1. להכנת הבצק מחממים תנור לחום בינוני (180 צ.). מערבבים את כל החומרים לבצק אחיד וחלק. שוטחים את הבצק על תחתית התבנית, ודוקרים במזלג בכמה מקומות. 2. אופים אלת הבצק כ-15 דקות עד שהוא מזהיב, ומוציאים מהתנור. מנמיחים את התנור לחום נמוך (160 צ.). 3. להכנת המלית: מערבבים בקערה את הביצים, הסוכר ושני סוגי הגבינה. 4. ממיסים בסיר כפול על אדים את השמנת והשוקולד ומוסיפים לתערובת הגבינות ומערבבים. 5. יוצקים את המלית על הבצק ואופים כשעה. מנמיכים את החום ל-130 צ. ואופים כ-20 דקות נוספות, עד שהעוגה מזהיבה ומתייצבת. 6. להכנת הציפוי: מערבבים שמנת+סוכר. מוציאים את העוגה מהתנור, ומעבירים סכין בין העוגה לבין דופן התבנית. מורחים את העוגה בציפוי השמנת. מכבים את התנור ומחזירים את העוגה לתוכו לחצי שעה נוספת. שומרים במקרר. 7. מגישים למחרת בעיטור פרורי שוקולד לבן.
 
למעלה