אלכס מבית שאן
New member
תגידו זה רציני שמתכננים רכבת מבית שאן לחיפה
אני בעוד שבועיים ב 3/10/2010 מתחיל לעבוד בעבודת חפירות ארכיאולוגיות באתר העתיקות הצפוני של בית שאן לרגל הבניה בעניין הרכבת ואמרו לי שעושים רכבת מבית שאן לחיפה האם יש למישהו פרטים או אישור לפרוייקט הזה ואם כן אשמח לקבל אותו כי כבר מזמן מדברים על זה ולא עושים כלום אני רואה אני מקווה שהשאלה שלי היא קשורה לפורום תודה רבה והמשך יום טוב
אני בעוד שבועיים ב 3/10/2010 מתחיל לעבוד בעבודת חפירות ארכיאולוגיות באתר העתיקות הצפוני של בית שאן לרגל הבניה בעניין הרכבת ואמרו לי שעושים רכבת מבית שאן לחיפה האם יש למישהו פרטים או אישור לפרוייקט הזה ואם כן אשמח לקבל אותו כי כבר מזמן מדברים על זה ולא עושים כלום אני רואה אני מקווה שהשאלה שלי היא קשורה לפורום תודה רבה והמשך יום טוב