תגידו זה רציני שמתכננים רכבת מבית שאן לחיפה

תגידו זה רציני שמתכננים רכבת מבית שאן לחיפה

אני בעוד שבועיים ב 3/10/2010 מתחיל לעבוד בעבודת חפירות ארכיאולוגיות באתר העתיקות הצפוני של בית שאן לרגל הבניה בעניין הרכבת ואמרו לי שעושים רכבת מבית שאן לחיפה האם יש למישהו פרטים או אישור לפרוייקט הזה ואם כן אשמח לקבל אותו כי כבר מזמן מדברים על זה ולא עושים כלום אני רואה אני מקווה שהשאלה שלי היא קשורה לפורום תודה רבה והמשך יום טוב
 
אוקי תודה רבה אני אמשיך לעדכן בקשר הבנייה

כי רק החל מ ה 3/10/2010 מתחיל הפרוייקט החפירות הארכיאולוגיות ואז משם יקח זמן מסויים אני מקווה שזה לא יעוכב מסיבה כלשהי
 

jp3raptor

Member
לטובתנו נקווה שלא תמצאו משהו מעניין מדי...

למרות שאני חובב ארכיאולוגיה! וכל ממצא הוא דבר אדיר! רק אם אפשר... בלי קברים רומאיים
 

easylivin

New member
../images/Emo45.gif ...

רצוי בלי שום קברים ועצמות בכלל. גם לא של ניאנדרטלים, ולא של הומו ארקטוסים, ולא של ממותות. כי רק השד יודע, מה יעלה לאתרא קדישא בראש הפעם.
 

T281

New member
זה הקו שאמור להתחבר לירדן ?

ולחבר אותה לנמל חיפה ?
 

tzahir1983

New member
החיבור המסילתי עם ירדן הינו חזון אחרית הימים

מה שכן ,מאד מעודדת העובדה שיחלו בקרוב עבודות ארכיאולוגיות לקידום הפרוייקט. זהו שלב מקדים חשוב מאד שעלול חס וחלילה להשליך על ביצוע הפרויקט כולו. נקווה למען כולנו שיעבור חלק...
 

zvir1

New member
אני מקווה שיבנו מסוף מכולות בבית שאן

זה יאפשר להוציא רכבות לילה מנמל חיפה ישירות למשאיות ירדניות בבית שאן. מהפכה בשינוע מטענים לירדן (ולמעשה לעירק והלאה..) לכן אים צורך כרגע בחיבור לירדן כי אין כיום בירדן מערכת מסילות שתעביר לעירק או לסעודיה מכולות על גבי קרונות. לעומת זאת משאיות עוברות תוך לילה אחד את הדרך לבגדד. זה קורה כבר כמה שנים בצנעה.
 
למעלה