תגידו, זה קטע חדש או שאני לא מעודכנת?

  • פותח הנושא Tula1
  • פורסם בתאריך

Tula1

New member
תגידו, זה קטע חדש או שאני לא מעודכנת?

הקטע הזה שחברות מסחריות שולחות לי הודעות על מבצעים בסמסים?
למה אני צריכה לקפוץ מכל סמס בשביל איזה מבצע זה או אחר?
מה קרה להודעות באימייל שאני יכולה לקרא מתי שבא לי?

זה כבר הפך למטרד,
את תמנון למשל אני לא מצליחה להוריד מהנייד שלי , וכמה שאני אוהבת לקנות אצלהם באמת שמספיקה לי הודעה במייל על מבצעים
פניתי אליהם איזה 3 פעמים כולל בחנות עצמה....

כל החברות אובססיביות לקבל מאיתנו פרטים אישיים וצרף אותנו למועדונים שלהם, אבל בקצב הזה את כולם אני אעיף
זה פשוט מטרד לא נורמלי...

גם לכם זה קורה?
 

Noich80

New member
חדש זה בטח לא

אני מקבלת SMSים מרונן חן, נעמה בצלאל, תמנון.... חברים שלי.
לא התעמקתי יותר מדי כי אני פשוט מוחקת וזהו.
 

Tula1

New member
למחוק זו לא הבעיה, הבעיה זה צפצוף אחר צפצוף

של אסמסים מיותרים
כשממילא את אותו המידע קיבלתי כבר במייל.
 

רחלילי

New member
יש מצב שאת משלמת על זה בלי לדעת.

תבדקי בחשבון הסלולארי מה הם סעיפי התשלום שלך.
 

Noich80

New member
אני לא משלמת על כלום בלי לדעת

יש לי חבילה קבועה.
 

yoyo10

New member
גם י פיקס פיירס

 

yoyo10

New member
ודרך אגב שהתחברתח ל012 סמייל

ומלאתי טפסים יש הציעו לי לחסום את זה
סך הכל V קטן בטפסים שחוסך הרבה כאב ראש
 

dudusch

New member
את יכולה לפנות לחברת הסלולר

שתחסום את המכשיר שלך מהודעות פרסומיות.
המשמעות היא שלא תוכלי להשתתף בהצבעות כמו כוכב נולד (לא נראה לי שרלוונטי) ולא תוכלי להוריד תכנים באמצעות SMS (שגם זה, כבר פחות רלוונטי אחרי האינטרנט בסלולר).
 

foofoo77

New member
זה לא מדוייק

אם היא אישרה קבלת SMS כשהצטרפה לחברות האלה היא צריכה לפנות אליהן אישית ולבקש שיורידו אותה מרשימת התפוצה שלהן.
חברות הסלולר יכולות לחסום מסרים פרסומיים משלהן או חברות כמו יוניסל שגנבו בסיסטמטיות כספים מלקוחות אבל לא יכולים לחסום מספרי טלפון של לקוחות אחרים וכו'.
 

Tula1

New member
אין סיכוי בעולם שאישרתי קבלת סמסים

אני מראש לא צריכה את ההטרדדה הזו
וזה מה שמעצבן אותי, שחברות עושות שימוש בטלפון שלי כרצונן.....
 

רחלילי

New member
הצטרפת למועדון לקוחות של תמנון או משהו?

בהצטרפות חתמת שאת מסכימה עם כל התקנון שנמצא במשרדי החברה (ולא ראית אותו מול עינייך כמובן)?
כנראה שהיה כתוב בתקנון שבמשרדי החברה שאת מאשרת להם לשלוח לך סמס. רק שברור שהם לא מראים לך אותו על הדף שבו את חתמת.
 

Tula1

New member
כן, הצטרפתי, והסכמתי לקבל מיילים.

מיילים בלבד.
לא דובר שם על הטרדה שבועית עם סמסים שהתוכן שלהם הוא בדיוק כמו המיילים.

אותי זה מטריד...
 
הפתרון שאני מצאתי הוא פשוט

לא לתת להם את מספר הטלפון שלי, אני נותנת רק מייל, במילא החברות שמציפות זה הצטרפות חינם ובנתיים לא נתקלתי בחברה שלא נתנה לי להצטרף למועדון בשל כך (כולל תמנון)
 

רחלילי

New member
את צריכה לפנות לחברת הסלולר ולשאול אותם

מי החברה שעבורה את כנראה גם משלמת (בלי לדעת) אשר אחראית על שליחת הסמסמים האלה. תבקשי את המספר טלפון של החברה תתקשרי אליהם תשלחי להם מייל או מה שצריך ותדרשי שזה יפסיק.
את הטלפון שלך כנראה השארת להם במסגרת הצטרפות למועדון לקוחות?
(יש רשתות שלא מוכנות לצרף לקוחות שאין להם מספר סלולארי, וזאת כיוון שהם מחייבים אותך לקבל מהם פרסומות (וגם לשלם על הפרסומת).
 
לי זה לא עזר (בסלקום)

הדבר היחיד שהם הציעו, שסלקום תפסיק לשלוח לי הודעות פרסומיות.
ואגב, עד היום, לאחר שתי שיחות בנושא, אני עדיין מקבלת פרסומות מסלקום.
לטענתם, הם לא יכולים לחסום הודעות של חברות אחרות.
יותר גרוע מזה, אני מקבלת טלפונים של הודעות מוקלטות, שזה יותר מקפיץ מ SMS. ממש חוצפה!
אין לי מושג איך הם מקבלים את מספר הטלפון שלי. לא השארתי אותו אצל אף אחת מהחברות האלה. ואגב, המספר שלי הוא חדש לגמרי. בן חודשיים בלבד. כך שהייתי זוכרת אם הייתי משאירה את המספר למישהו.

אגב, כשהייתי מנויה באורנג, מעולם לא קיבלתי הודעות או טלפונים פרסומיים של חברות להן לא השארתי מספר טלפון.

סלקום - לתשומת לבכם!
 
למעלה