תגידו, זה באמת עובד לכם? הקטע הזה של

galizoe

New member
תגידו, זה באמת עובד לכם? הקטע הזה של

להבחין בתנועה לאחור ולהביא אותם לארגז בזמן? כי אצלי זה לא. התנועה והעשייה הם בו זמניים. כשאני מרימה אותו הוא כבר אחרי (או יותר גרוע, באמצע ואז מרסס מהאויר...) נכון לעכשיו מדובר בטיפה וחצי פיפי וחצי גרגר קקי, אז זה שומדבר לנקות, אבל בהמשך... תאוריה ופרקטיקה מתנגשות. ולבדיחת היום... איך יודעים לבטח שסומסומיקו שלי גבר גבר? כי הבוקר הוא טיפס לי בתוך החולצה וניסה לפתוח את החזיה...
בינתיים הקטנטן גם פיתח פאטיש לרגליים... עדיין ביסים קטנים וחמודים אבל כדאי שסידרת החינוך תעבוד לפני שהשיניים שלו יתחזקו... אבל הוא מותק. הבוקר שיחקנו חצי שעה והוא קפץ בצורה מצחיקה וצייץ והתגלגל על הגב עם הצעצוע שלו... (גרב ממולאת נייר גרוס)
 

WTR

New member
כן, זה עובד

גם השמן שאצלי עושה את זה ממש בשניות. אז רואים שהוא מרחרח ומחפש פינה. ואז כשהוא מרים את הזנב טיפונת אני יודעת שהוא עומד להכנס לתנוחה. בקשר למין- האם יש לו משהו באמצע הבטן? צ'ופצ'יקון? האם הפיפי והקקי שלו הם אחד על השני או מופרדים?
 

galizoe

New member
הוא זכר, בטוח. ה'גבר גבר' היה בדיחה....

העניין הוא שהוא מרחרח כל הזמן... היום הוא הצליח לעשות את ענייניו (אחד על השני ו-כן, יש צ'ופצ'יקון) - על הכלבה!!!!! (ועל הספה. ועל המיטה שלי. ובשמיכה של הילדה ליד הספה. ו...ו...ו...)
 
למעלה