../images/Emo13.gifאֶי, נכון, זה לא וולוו B7L
אֶי, נכון, זה לא וולוו B7L
אבל נראה ממש כמוהו. הם יפים מאוד, אבל לא הכי נוחים.
יש הבדל קטן דומה כי hispano בנתה
אותם אבל זה לא volvo זה Iveco
אבל נראה ממש כמוהו. הם יפים מאוד, אבל לא הכי נוחים.