תגידו האם בארץ שלנו הגיע sl 202?

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo13.gifאֶי, נכון, זה לא וולוו B7L

יש הבדל קטן דומה כי hispano בנתה
אותם אבל זה לא volvo זה Iveco
אֶי, נכון, זה לא וולוו B7L
אבל נראה ממש כמוהו. הם יפים מאוד, אבל לא הכי נוחים.
 

fireman

New member
נהגי הB7L טוענים

אֶי, נכון, זה לא וולוו B7L
אבל נראה ממש כמוהו. הם יפים מאוד, אבל לא הכי נוחים.
נהגי הB7L טוענים
שהאוטובוס הזה לא מתאים לכבישים בארץ..... כל בור בכביש נשמע כאילו האוטובוס הולך להתפרק....עדינים מאוד לטענתם.
 
גם בפנים הם עדינים

נהגי הB7L טוענים
שהאוטובוס הזה לא מתאים לכבישים בארץ..... כל בור בכביש נשמע כאילו האוטובוס הולך להתפרק....עדינים מאוד לטענתם.
גם בפנים הם עדינים
ראיתי כבר חלקים מתפרקים ב-B7L.
 
אני חושב שזו בעיה של כל נמוכי הרצפה

נהגי הB7L טוענים
שהאוטובוס הזה לא מתאים לכבישים בארץ..... כל בור בכביש נשמע כאילו האוטובוס הולך להתפרק....עדינים מאוד לטענתם.
אני חושב שזו בעיה של כל נמוכי הרצפה
אמנם לא נסעתי בסיטארו בארץ, אך אני משוכנע שכשאסע, אשמע את אותם רעשים כמו במ.א.ן, סקניה ו-וולבו. המרכב שלהם עדין יותר ומיועד לכבישים באיכות טובה. דגמי ה-SX למיניהם (SL, SG) מיוצרים כעת רק עבור ארצות הידועות בתשתיות גרועות, כגון ארצות מזרח אירופה וטורקיה (זו גם הסיבה שהם מיוצרים כעת רק בטורקיה)ץ
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה