תגידו האופצייה לאינטרנט לנייד זה רק

יאיר B

New member
אינטרנט תמיד חייב לזרום דרך מודם. אצל מי נמצא

המודם - זה כבר סיפור אחר. המודם יכול להיות אצלך בבית ואז אתה יכול להתחבר דך כבל רשת או באופן אלחוטי (אם יש לך ראוטר בבית). אם אתה במקום שיש בו רשת אלחוטית ציבורית פתוחה (למשל קפיטריות או אוניברסיטאות או מקדונלדס) אתה יכול לגלוש על חשבון הרשת שלהם באמצעות כרטיס הרשת האלחוטי שבנייד. האפשרות השלישית היא באמצעות מודם סלולארי. זה דורש מכשיר מתאים או קניה של מודם סלולארי + חבילת זמן אוויר ודאטה מספק הסלולאר שלך (לא ממש זול).
 
קודם כל תודה על העזרה .זה אומר שיש

שיש לי אופציה למודם בבית ולקחת את הנייד לכל מקום בארץ? ב. מה רוב העולם עושה?
 

יאיר B

New member
אני צריך לעבוד יותר על יכולות ההסבר שלי...

המודם ישב אצלך בבית. אתה תחבר ראוטר אלחוטי ותוכל לגלוש באזור הבית שלך (כמה מטרים מהרוטר, ממ"ד למשל הוא בעיה לרואטר, לא כולם עוברים את הקירות העבים - רק כדי להמחיש את התווך שלו). בשביל להסתובב בכל הארץ עם הנייד אתה צריך מודם סלולארי שיעבוד על הרשת הסלולארית שנמצאת בכל מקום (לא זול במיוחד). מה רוב העולם עושה אני לא יודע, אני יודע מה אני עושה: בבית יש לי הרשת שלי (ראוטר אצלי בחדר שמקרין לכל הבית), באוניברסיטה יש את הרשת האוניברסיטאית (חינם לכולם), בשדה התעופה (אם אני טס לחו"ל) יש רשת של שדה התעופה, בבית המלון יש רשת של בית המלון (לרוב זה בתשלום), בקניונים (גם בארץ וגם בחו"ל) יש רשתות של הקניון/קפיטריה/מקדונלדס, בבתים של חברים - מתעלק להם על הרשת (באישור כמובן...). לדעתי רוב העולם לא מסתובב עם נייד סתם בחוץ (לא נראה לי נוח במיוחד וגם לא ממש בטוח לטייל ברחוב עם נייד ביד). אז לא ממש צריך רשת אלחוטית בכל מקום (במקומות רבים כבר יש רשתות אלחוטיות ששיכות למקום). למשל: מפת הרשתות האלחוטיות בישראל: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3155796,00.html
 
יאיר אתה גדול הסברת את זה בצורה הכי

טובה שיש תגיד כמה עולה הרטואור וחייב קו של בזק ?
 

bar666xp

New member
מה שחייב זה חיבור אינטרנט...

בין אם נזק/כלבים
{בזק/כבלים} זה לא ממש משנה... כדי שיהיה רשת אלחוטים צריך נתב אלחוטי... יש נתבים אלחוטים עם מודם מובנה בהם = קופסה אחת במקום 2. מה חשוב לרכוש בהתאמה... לדוגמה אם יש לך כרגע בבית אינטרנט דרך הכבלים/בזק , סביר כי יש קופסה המתחברת למחשב... אז מה שאתה צריך זה נתב אלחוטי... המודם {הקופסה הקיימת} תתחבר לנתב והוא יהיה מנהל הרשת... אליו יתחברו כל המחשבים בין אם זה מחשב אחד או 100 מחשבים... החיוג לרשת צריך להגדיר בנתב... וכו'.. אאל"ט בפורום רשתות ופס רחב יש לפחות מאמר או 2 בנושא ממליץ לבקר שם ולקרוא במארמים/קישורים ושות. מחירים החל מ200ש"ח בערך... http://zap.co.il/models.asp?Sog=C-Router&orderby=price&DB67112=67114 חשוב לבדוק מה תואם לך... יש המתחברים למודם DSL של בזק דרך USB או דרך חיבור רשת {אישית ממליץ על רשת}... יש המתואמים למחברים אחרים {לרוב בשימוש בכבלים כבל קואקסלי אם אני זוכר נכון} וכו' וכו'. בנוסף כדאי לבדוק גם כמה יעלה לך לרכוש נתב עם מודם מובנה דרך ספק האינטרנט שלך ו/או במיוחד אם עוד אין לך ספק לבדוק את ה"מבצעים" של הספקיות {למה במרחאות כי לפעמים ה"מבצע" יקר יותר מלרכוש בנפרד}.
 
למעלה