crystal909
New member
תגידו - ג'ימבורי ובמבה חייבים ללכת ביחד??!!
אתמול חזרתי בסביבות ארבע מהעבודה והחלטתי לקחת את הקטנה לג'ימבורי. התקשרתי לחברה ונפגשנו בג'ימבורי נחמד שיש בו מתחם לקטנטנים, מתחם לגדולים ומתחם עם פינות לאוכל שמשותף לכולם. הקטנטונת היתה מאושרת והיה לנו ממש כיף. לאט לאט התקבצו עוד ילדים ואימהות ואיכשהו, לפני ששמתי לב, כל הג'ימבורי הפך לג'אנקיה אחת גדולה! במבה בכל מקום, ארטיקים, טילונים, צ'יפס, סנדוויצים עם שוקולד, פיצות ומה לא?! הייתי בשוק!!! הגישה למתחם האוכל חופשית לילדים והקטנה שלי שכרגע נמצאת בשלב שבו היא מבקשת אוכל מכל מי שאוכל סביבה פשוט הסתובבה בין הממתקים בהלם טוטאלי. ישבה אמא אחת עם שקית במבה ואכלה במבה אחרי במבה וכשהקטנה שלי התקרבה אליה היא הושיטה לה במבה (בלי לשאול אותי אפילו!!! אולי הילדה אלרגית לבוטנים?!) וממש במקרה קלטתי ואמרתי לה בתקיפות לא לתת לה כלום! איזו חוצפה!! אני חייבת לומר שאני בשוק מתרבות הג'אנק אחרי הצהריים שבה נתקלתי אתמול! ילדים בני שנה\שנתיים שמגיעים לג'ימבורי עם ארטיק, במהלך המשחק טוחנים במבה, בסביבות שש בערב אוכלים צ'יפס ופיצה לארוחת ערב ולקינוח טילון! מה קרה לימים בהם אפשר היה לשחק למשך שעתיים בלי לאכול כלום?!?! מה קרה לתפוח?! למרות שהקטנה מאוד נהנתה אני יצאתי ממש עם הלם תרבות...
אתמול חזרתי בסביבות ארבע מהעבודה והחלטתי לקחת את הקטנה לג'ימבורי. התקשרתי לחברה ונפגשנו בג'ימבורי נחמד שיש בו מתחם לקטנטנים, מתחם לגדולים ומתחם עם פינות לאוכל שמשותף לכולם. הקטנטונת היתה מאושרת והיה לנו ממש כיף. לאט לאט התקבצו עוד ילדים ואימהות ואיכשהו, לפני ששמתי לב, כל הג'ימבורי הפך לג'אנקיה אחת גדולה! במבה בכל מקום, ארטיקים, טילונים, צ'יפס, סנדוויצים עם שוקולד, פיצות ומה לא?! הייתי בשוק!!! הגישה למתחם האוכל חופשית לילדים והקטנה שלי שכרגע נמצאת בשלב שבו היא מבקשת אוכל מכל מי שאוכל סביבה פשוט הסתובבה בין הממתקים בהלם טוטאלי. ישבה אמא אחת עם שקית במבה ואכלה במבה אחרי במבה וכשהקטנה שלי התקרבה אליה היא הושיטה לה במבה (בלי לשאול אותי אפילו!!! אולי הילדה אלרגית לבוטנים?!) וממש במקרה קלטתי ואמרתי לה בתקיפות לא לתת לה כלום! איזו חוצפה!! אני חייבת לומר שאני בשוק מתרבות הג'אנק אחרי הצהריים שבה נתקלתי אתמול! ילדים בני שנה\שנתיים שמגיעים לג'ימבורי עם ארטיק, במהלך המשחק טוחנים במבה, בסביבות שש בערב אוכלים צ'יפס ופיצה לארוחת ערב ולקינוח טילון! מה קרה לימים בהם אפשר היה לשחק למשך שעתיים בלי לאכול כלום?!?! מה קרה לתפוח?! למרות שהקטנה מאוד נהנתה אני יצאתי ממש עם הלם תרבות...