תגידו, בא לכם לעשות "עבודה"

MsPiggy

New member
תגידו, בא לכם לעשות "עבודה"

אינטראקטיבית על צ´אקרת העין השלישית? כלומר - נפתח כאן דיון על זה, וכל אחד ירשום תרגילים שהוא מכיר ואז נרשום דיווח על איך כל תרגיל הלך ונוכל לעזור זה לזה... מה דעתכם?
 

L e s t a t

New member
טוב

אני בעד, יאללה להתחיל להגיב או שאני מוחק לכם הודעות בפורום!
 
תרגיל לפתיחת העין השלישית

הרבה פעמים קורה שכאשר אדם לא משתמש בעין השלישית שלו הרבה זמן היא פשוט נסגרת או נחסמת בצורה אנרגטית...... ישנו תרגיל שעוזר לפתוח אותה!!! ותשמעו ממישהוא שניסה.......... זה ממש עוזר לאפשר אפילו להרגיש אז העין נפתחת!! לתרגיל צריכים מישהוא- עוזר שיעזור לכם במהלך המדיטציה ויפתח לכם את העין...... לא אמורים להיות לו שום מידע מוקדם או ניסיון בקשר לנושא..... רק שלא יפריע בזמן המדיטציה....... אז ככה....... מדמיינים קרן אור שיוצאת מאיזה שהוא כוכב מרוחק ביותר מכדור הארץ בצבע אדום (הקרן) תדמיינו את המסע שהיא עוברת עד שהיא מגיעה אליכם ואל בו זוגכם (האיש שעוזר בפתיחת העין) היא מגיעה לפניכם ופוגעת במין שדה אנרגיה שמפצל אותה ל-5 צבעים שונים: אדום ירוק לבן חום וכחול. 5 הצבעים מקיפים אותכם ויוצרים שדה אנרגיה..... לטא לאט אתם מרגישים שכל 5 האצבעות של יד ימין (לימינים... או יד שמאל לשמאליים) שואבות כל אצבע צבע משדה האנרגיה...... גם לאיש שעוזר לכם זה קורה....... כאשר אתם מסיימים אתם אומרים לאיש שייקח את האצבע השלישית שלו (אמה) (שאמורה להכיל את הצבע הלבן) ויגע לכם בעין השלישית......... אחריי שהוא עוזב אתם אמורים להרגיש איך כל החסימה האנרגטית שהייתה לכם על העין נפתחה..... ממש מרגישים דברים יורדים מהעין השלישית ונעלמים!! התרגיל עוזר גם לאנשים שהשתמשו בעין שלהם בזמן האחרון...... והיא פתוחה!! אני ממש ממליץ על התרגיל כי זה ממש חוויה!! לשאלות תגובות או סתם דברים תרשמו לי תגובה!!! מאחל לכם אחלה של מדיטציה.......... "ניאו המקורי"
 

Rachel Green

New member
זה באמת נישמע נחמד אבל יש בעיה

אם אין לי מישהו שיכול לעזור לי?אין מישהו שאני יכולה לסמוך עליו שישתוק כל המדיטציה ויעזור לי בלי לספר לאנשים שאני מתעסקת בכל זה... אולי עוד מישהו יכתוב?אבל משהו שאפשר לעשות לבד?
 

Zipadidoda

New member
פשוט מאוד

לשבת\לשכב\מה שתרצו, לעצום עיניים ולצפות במסך השחור שמולך תראי שם הרבה דברים לא להתרכז עליהם או משהו פשוט לצפות בהצלחה
 

MsPiggy

New member
התרגיל הזה לקוח מאיזה ספר שיש לי

אז השמטתי כמה חלקים שלא התחברתי אליהם (אני אשים אותם אם ממממששש תתעקשו) וכמובן תימצתתי...
הודעה זו תיכתב במין נקבה לצורך הפליה מתקנת
- עצמי את העיניים והירגעי - נסי לעורר את המוח שלך ולתקשר איתו - הפיקי צליל כלשהו ושלחי אותו לחצי הכדור הימני של המוח שלך. תני לצליל להדהד שם. מלאי את כל חצי הכדור הימני בצליל זה. - עכשיו אותו הדבר עם חצי המוח השמאלי - דמיני לעצמך את המספר 1 בחצי הכדור השמאלי ואת האות A בחצי הכדור הימני. כשתראי זאת בבירור, עברי לדמיין את המספר 2 בחצי הכדור השמאלי ואת האות B בחצי הכדור הימני. המשיכי בתרגיל עד שתגיעי למספר 26 ולאות Z. [הערה ממני - תבדקו טוב שאתם במאת רואים את המספרים והאותיות כי לי יצא שמיהרתי בתרגיל הזה ופשוט התחלתי לספור ושכחתי לדמיין...] - הירגעי לשלוש דקות בערך. - נשום עמוק אוויר סגול לתוך העין השלישית והפסק לאחר כל שאיפת אוויר. - עכשיו, אותו הדבר... רק שהמספרים בצד ימין והאותיות בצד שמאל. - שוב פעם הירגעות ושלוש דקות של אותה נשימה שתיראתי 2 קווים למעלה. - דמייני לעצמך את השמש זורחת בחצי הכדור הימני ושוקעת בשמאלי. - אחר כך דמייני את הירח עולה בחצי הכדור השמאלי ושוקע בימני. - עכשיו תראי אילו דימויים עולים בך ביחד לכל אחד מחצאי הכדור - נסי לשחק בתמונות אלה. [לא הבנתי כל כך את ההוראה הזאת, אני מקווה שתוכלו לתת כאן פידבק על מה קרה לכם] - דייני לעצמך שאת מסתכלת בחצי הכדור השמאלי שלך בעין ימין ובחצי הכדור הימני עם עין שמאל - עכשיו שחריי הכל והירגעי אוקי... תגידו לי איך התרגיל הזה עבד בשבילכם! ודרך אגב, כתוב כאן שהתרגיל צריך להיות לפחות 45 דקות אבל אני לא ממש מבינה איך ביינתים אני עושה אותו רק ל20 דקות בערך.
 
למעלה