גמד בבקיני
New member
תגידו את האמת, זה באמת כל כך קשה?
תגידו את האמת, זה באמת כל כך קשה?
כל כך קשה להסביר למה נהג מאחר? או משוחח בטלפון בזמן העלאת נוסעים? או נוסע במהירות מופרזת? או מסרב להחזיר כסף לנוסע שהתחרט (עוד לפני שהאוטובוס נסע)? אז למה אגד עדיין לא נותנים תשובות? זה באמת כל כך קשה לבדוק או שפשוט לא מעניין אותם?
תגידו את האמת, זה באמת כל כך קשה?
כל כך קשה להסביר למה נהג מאחר? או משוחח בטלפון בזמן העלאת נוסעים? או נוסע במהירות מופרזת? או מסרב להחזיר כסף לנוסע שהתחרט (עוד לפני שהאוטובוס נסע)? אז למה אגד עדיין לא נותנים תשובות? זה באמת כל כך קשה לבדוק או שפשוט לא מעניין אותם?