תגידו,אתם רואים פליסיטי? אני אישית לא מתלהבת מזה.
ח חיפושיט New member 9/7/01 #2 אהמ בזמן האחרון התכנית נעשתה מגעילה כזאת, דביקה, כל פרק אשכרה אופרת סבון- לא אהבתי. אבל פעם הייה טוף