תגידו,אתם רואים פליסיטי?

חיפושיט

New member
אהמ

בזמן האחרון התכנית נעשתה מגעילה כזאת, דביקה, כל פרק אשכרה אופרת סבון- לא אהבתי. אבל פעם הייה טוף
 
למעלה