תגידו, אתם עורכים מפגש משותף מדי פעם?

neama25

New member
תגידו, אתם עורכים מפגש משותף מדי פעם?

למרות שאני מאוד חדשה... כל כך מסקרן לדעת מי עומד מאחורי הסיפורים והתגובות... אז עיניין אותי לשאול, אם יש איזשהוא מפגש חברתי מדי כמה זמן?
 

שמחה37

New member
האמת שיש מידי פעם

לא מספיק לדעתי אולי אחרי החגים בע"ה נארגן משהו. שמחה
 

רוייקו

New member
כעת, כשיהיו החגים מאחורינו, נקבע ונפגש

הגיע הזמן סוף סוף. אני מאחל לכולם שנה טובה וגמר חתימה טובה רוייקו
 
למעלה