עיתון תפוז
New member
תגידו אתם מודעים למה שקורה כאן
למה אתם כול כך רדומים למה צריך להיות רק מילחמות כאן שמתי לב שהנושא השיחה בפורום זה רק מלך הסטלנים אפקט הפרפר וחלום מתוק חשבתם אוליי מי עושה את כול הריב הזה אוליי תגיבו למה שאני רושם מי צריך בנאדם שתמיד רק עושה מהומה ,,ורק מקלל מקלל בשפה כול כך ירודה תאמינו לי אני לוקח את זה כתופעה מכוערת כאן בפורום זה תופעה כול כך מעצבנת אוליי אתם,, כן אתם כול הפורום הזה תנסו להשפיע ולהגיע למסקנה שמלך הסטלנים הוא פשוט פשוט בנאדם בלי כבוד בנאדם שטוב לו , שהוא עושה רע אז אם אתם חושבים שמגיע לו כך לקלל אז מותר כניראה לכולם לקלל כאן אני צודק ?
למה אתם כול כך רדומים למה צריך להיות רק מילחמות כאן שמתי לב שהנושא השיחה בפורום זה רק מלך הסטלנים אפקט הפרפר וחלום מתוק חשבתם אוליי מי עושה את כול הריב הזה אוליי תגיבו למה שאני רושם מי צריך בנאדם שתמיד רק עושה מהומה ,,ורק מקלל מקלל בשפה כול כך ירודה תאמינו לי אני לוקח את זה כתופעה מכוערת כאן בפורום זה תופעה כול כך מעצבנת אוליי אתם,, כן אתם כול הפורום הזה תנסו להשפיע ולהגיע למסקנה שמלך הסטלנים הוא פשוט פשוט בנאדם בלי כבוד בנאדם שטוב לו , שהוא עושה רע אז אם אתם חושבים שמגיע לו כך לקלל אז מותר כניראה לכולם לקלל כאן אני צודק ?