תגידו, איך נכנסים לצ´אט?

תגידו, איך נכנסים לצ´אט?

סילחו לי על הבורות (אולי זה סתם עיפות? הטיסה שלי היתה ב- 2) אבל לא מצאתי אף דרך להיכנס לצ´אט של הפורום. מישהו מוכן לכוון אותי?
 

oren*

New member
למעלה בפורום יש לך קישור של

"כניסה לצ´אט" (בצבע כתום) לחיצה עליו תפתח לך את חלון הפורום ובאופן אוטומטי תוכל להתחיל לכתוב בכינוי שלך כאן בפורום.
 
רשום שם "צ´אט עיצוב גראפי"

אבל לא משנה, העיקר הכוונה
 
למעלה