תומר פרומן
New member
תגידו, איך נכנסים לצ´אט?
סילחו לי על הבורות (אולי זה סתם עיפות? הטיסה שלי היתה ב- 2) אבל לא מצאתי אף דרך להיכנס לצ´אט של הפורום. מישהו מוכן לכוון אותי?
סילחו לי על הבורות (אולי זה סתם עיפות? הטיסה שלי היתה ב- 2) אבל לא מצאתי אף דרך להיכנס לצ´אט של הפורום. מישהו מוכן לכוון אותי?