תגובת הנהלת ישראמן לאכיפת דראפטינג בתחרות

Lior Israman

New member
תגובת הנהלת ישראמן לאכיפת דראפטינג בתחרות

שלום לכל הספורטאים,
קראנו בעיון רב את כל אשר כתבתם,

להלן תשובת הנהלת "ישראמן-סמסונג 2013":
אנו מגנים לחלוטין את תופעת הדראפטיג בתחרות הישראמן האחרונה.
אנו בהחלט מקבלים את שאתם כותבים, חובה עלינו לבדוק זאת עם כול השופטים שהיו בשטח – וכך נעשה.

דראפטינג בתחרויות "איש ברזל" ו"ישראמן" הינה תופעה אסורה לחלוטין !!!
השנה, עקב לקחים משנה שעברה, גייסנו יותר שופטים שהורכבו על יותר אופנועים.
ניסינו לעשות כל מאמץ, בין אם בתדריכים ובין אם בפרסומים שהוציאנו כי,
אנו לא מתירים דראפטינג!
זה בניגוד לתקנון !!!

למרות זאת, על פי דבריכם, מתחרים עשו זאת !!!
חבל, חבל ומכוער.
נבקשכם לא לשכוח דבר אחד מאד חשוב:

לקראת הצהריים , לצערנו הרב ועם ביש מזל,
אופנוע עם אחד משופטי האופניים – התרסק בתעלת צד באמצע המסלול.
התאונה לא הייתה "קלה" בלשון המעטה ( היו מחשבות על עצירת התחרות... )
והדבר הראשון שעשינו, בהמלצת המשטרה,
היה: הקפאת האופנועים והורדתם מהמסלול, כולל כל אלה שהם הרכיבו.
הם חזרו אח"כ – לאט לאט.
אנחנו הקדשנו לכך הרבה משאבים, כוח אדם וכד'.

מבדיקה ראשונית, השופטים בתחרות ביצעו לא מעט הערות, שליפת כרטיסים, פירוק דבוקות,
אולם קיים קושי טכני לשוחח עם רוכבים כשמקדימה באים במהירות רוכבים מהצד השני...
ולכן, התוצאה הסופית הייתה לא לכאן ולא לכאן בהתייחסות.

אנו בהחלט מבינים את אותם ספורטאים השומרים על החוקים, נלחמים ברוחות הצד לבד,
מאבדים אנרגיות, אולי נחלשים ויודעים שישלמו על זה אח"כ...
ופתאום מגיעה קבוצה של רוכבים... אין מתסכל מזה.

לכן, אנו מקבלים את הטענות,

מבטיחים שנבדוק לעומק,
מבטיחים שנסיק מסקנות – וגם נפרסמם,
כול זאת בשאיפה לתחרות "נקייה" בשנה הבאה.

ובכול זאת,
מאד מקווים שנהניתם !!!
הנהלת "ישראמן סמסונג 2013"
 

מתרוצצת

New member
יופי של תגובה!

ובכלל ליאור, זו שוב הזדמנות להודות לך ולכל הצוות על המענה המהיר והנכונות לבדיקה של כל שאלה או עניין לפני.
 

mefuzar

New member
משוב למארגנים

עבורי היתה זו תחרות ארוכה ראשונה - נהניתי בטירוף.
בהשוואה לתחרויות אחרות שהשתתפתי- שאפו ענק למארגנים ואכן היו הרבה דברים טובים.
שימוש באינטרנט, תחנות ההזנה, חומר והמידע, חדרי הלבשה, ערכות משתתף, הנערים והנערות שהיו נפלאים,סימון המסלולים לתפארת - הכל הראה על תכנון וביצוע ברמה גבוהה מאוד
שאפו ענק לכם!!!

לשיפור:
מסירת ציוד- עיכוב מיותר בגלל סרט לבן שבחורה אחת חילקה ומאוד לאט, יש לתת יותר זמן
תדריך - אם מאות נשארו בחוץ- תכנון לקוי.
כניסת משתתפים לשטח השחיה היה בעייתי, צפוף, ולפחות בחצי- היו משתתפים (כובע כחול) לפני הסרט
סימון השחייה- שערוריה- כמו גם קיצור עי השחיינים. החברה הזרים היו בשוק על הרמאות כבר בשלב זה- הייתי נבוך בחדר ההלבשה
אופניים - נהיגת האופנועים היתה מאוד לא בטוחה
ריצה- דווקא החלק הבעייתי של העיר ובמיוחד רחוב תרשיש היה מועט בסימנים וללא מכוונים כלל - הכניסה למלון גלי אילת- מסוכנת בטרוף. הריצה בטיילת במיוחד אחרי 2100 היתה קשה.
אוטובוס מלווים - לא היה מספיק נגיש- מצריך חשיבה נוספת איך לשפר
טקס סיום - התנאים לא אפשרו לצפות- רמקולים מאוד חלשים

תמונת המראה לדרפטינג - השתוללות הנהגים בכביש הערבה בנסיעה הבייתה: עקיפה בפס הפרדה רצוף, יציאה "בכח לעקיפה" אי שמירת מרחק ועוד.
מסתבר שיש ביננו גם כאלו.

סיכום: תראה בשנה הבאה!!!

נ.ב אפשר לסגור את הונטילטור שהושאר פתוח עי המצרים והביא לרוח פנים ברכיבה דרומה
נ. נ.ב. מקל- מה את לוקחת? חוקי? בעצם לא משנה- היית מדהימה והשארת אותנו בהיי עוד יומיים
 

אריק106

New member
סליחה על השאלה,אבל

אולי כדאי לבטל את האיסור על הדראפטינג? הרי גם בשייט ביטלו את האיסור על "פימפום" המפרש.
 

shiri 80

New member
ואז החמורים יעבדו

והפרזיטים ירדו לריצה רעננים ותיצור יתרון לא הוגן מהרבה בחינות
 

Yrubanenko

New member
והנה עוד תשובה

מראשיתו , הישראמן מיועד לאנשים שחשקה נפשם באתגר קיצוני . מרוב האתגר הקיצוני , בשנים האחרונות רק מקשים יותר ויותר במסלול הרכיבה , החלק המשמעותי והדרמטי בתחרות הזו. אז להקל בדרפטינג ? השתגעת ?
 

atid1

New member
והנה עוד תשובה

ללא איסור הדראפטינג, תחרות הטריאתלון מאבדת את משמעותה כמבחן של צירוף היכולות של שחיה, רכיבה ואופניים. נשאר לך רק להיות טוב בריצה ושחיה ולשרוד את האופניים עם הפלטון הנכון וקצת מזל.
אישית, אני חושב שזה מייצר עיוות בספורט. וכן, גם עבור המקצוענים באולימפי ובספרינט, לדעתי זה לא הגיוני ולא נכון. אבל מלחמות באיגוד הטריאלתון העולמית זה כבר כבד עלי

זה שקשה לאכוף את החוק, לא אומר שצריך לוותר עליו. בעידן הטכנולוגי של היום, אם ממש רוצים, ניתן לאכוף את החוק בצורה לא רעה.
 

rimonpn

New member
במקצוענים זה מסיבה אחרת - זה מצטלם יותר טוב

ד"א, תחרות עם דראפטינג יכולה להיות קשה מאוד. זה פשוט סוג שונה של רכיבה (שינויי קצב) שיכול להיות מאוד קשה לרדת ממנו לריצה. יש כאלו שמתמודדים עם רכיבה קשה אך בקצב אחיד, יותר טוב מרכיבה עם שינויי קצב.
בכל מקרה, השיקול הוא מסיבות טלויזיוניות. בארה"ב למשל אסור דראפטינג, ועדיין כל המתודדים בתחרות ITU לוקחים את הטריאתלטים של הסבב בארה"ב (שד"א הוא גם יותר מתגמל כספית) בקלות גם ברכיבה.
 

atid1

New member
אני חושב שזו פשוט

תחרות אחרת. הרבה יותר טקטיקה ופחות יכולת נטו.
השחיה והריצה הופכות ליכולות הקריטיות. ואכן צודק, גם יכולת לשנות קצב ברכיבה, אבל רק עד כדי לא לאבד את הפלטון.
איני מזלזל בכלל ביכולת של ספורטאים אלו, פשוט בעיני, זה אינו מבחן של המתחרה נטו, אלא מכניס הרבה גורמים ומשתנים אחרים. יש כאלה שאוהבים את זה ככה. אני לא. סתם עניין אישי.
מבחינתי טריאתלון הוא ספורט סוליסטי. מה לעשות, אני קצת זאב בודד
 
שאלות לגבי רוכבי האופנועים

למיטב הבנתי קרו בתחרות שתי תאונות אופנוע. באחת מהן רוכבת אופנוע התנגשה ברוכב אופניים, או שכמעט התנגשה ומהבהלה שניהם איבדו שליטה, נפלו ונזקקו לטיפול רפואי. בשנייה רוכב שהרכיב שופט איבד שליטה על כביש 12 והתהפך בתעלה שבצד הדרך. במקרה הזה הרוכב והמורכב נפגעו לא קל ונזקקו לפינוי וטיפול בבי"ח.
להבנתי, ישנו אדם שמרכז את פעילות רוכבי האופנועים, שמגיעים בהתנדבות על מנת ללוות את הרוכבים המובילים ולהרכיב את השופטים.

השאלות שלי הן האם אתם חושבים שמדובר בצירוף מקרים?
האם אתם מודעים לבעייתיות שבהרכבת נוסע נוסף על אופנוע או קטנוע כשמדובר בכביש מפותל והצורך של המורכב להיות דינמי על האופנוע?
האם ישנם קריטריונים מסוימים לבחירת הרוכבים המלווים והמרכיבים?
מה בכוונתכם לעשות בכדי שתאונות אופנועים לא יקרו שוב בישראמן?

תודה.
 
למעלה