תגובות לאסון בדרום מזרח אסיה

saritoosh22

New member
לא קוראת תגובות אף פעם.

זה ממש לא מעניין אותי מה חיים מחייפה חושב ולמה לימור מהרצליה מזועזעת מזה. מה שיותר מטריד אותי זה העובדה שכ"כ הרבה אנשים מתו. או השמועה שהאסון קרה בעקבות ניסוי גרעיני שפאקיסטן ערכה.
 

az ma

New member
זו השמועה שמטרידה אותך או האפשרות

שהניסוי הוא שאולי גרם, לדעתך, לרעידה?
 

az ma

New member
אני מניח שהאפשרות קיימת למרות שאני

מעריך שהסבירות לכך נמוכה ביותר...
 

Taliy

New member
בוודאי שקיימת ../images/Emo7.gif

לא יודעת אם השמועה לגבי פקיסטן נכונה, אבל פיצוץ אטומי באיזור של חיבור לוחות טקטונים יכול לגרום רעידת אדמה. יש רעידת אדמה בהיסטוריה שיודעים שנגרמה ע"י ניסוי שכזה. האמת שעדיין אפשר לדעת אם היה קשר, כי הקרינה שנפלטת מפיצוף כזה משאירה את חותמה וביונוספירה רואים עקבות. אני הייתי (וצר לי יוניס אתה יודע שאותך אני אוהבת
) גם את הצרפתים, הם גם משתמשים באיזור כאיזור אש שלהם. (לצערי האסון היה יכול להיות הרבה יותר קטן אם הבנק העולמי היה מסכים להשקיע כספים במערכות התראה לעולם השלישי, אבל זה נושא לימים רגועים יותר)
 

az ma

New member
אני מעריך שלאורך ההיסטוריה נערכו

עשרות ואולי אף מאות של ניסויים/פיצוצים אטומיים... כמה רעידות תועדו כתוצאה של פיצוצים כאלה? אני לא אומר שזה בלתי אפשרי, אני רק טוען שהסבירות נמוכה... אם יש לך מספר סטטיסטי אמין (לסבירות), אשמח לראותו... האם פורסם המיקום הגיאוגרפי המדוייק של הניסוי? האם הפיצוץ הזה אחראי גם לרעידה האחרונה בדרום אוסטרליה, משהו כמו 8+? האם לא יותר סביר שהרעידה באוסטרליה היא זו שגרמה לרעידה הנוכחית?
 

Taliy

New member
לא מדובר על אוז ../images/Emo13.gif

מדובר על רעידה אחרת , ומטרת הפיצוץ הייתה לבדוק האם ניתן לגרום רעידת אדמה, ותוך כדי זה, הם גם בדקו "מכ"ם" רעידות אדמה. מבחינה סטטיסטית נראה לי מאוד לא סביר שתהיה רעידת אדמה כ"כ קטלנית כמו שהייתה בדיוק בתק' הזמן של הפיצוץ.
 

KajaGugu

New member
לצערי

מהיכרות שלי עם התושבים והמוסדות שם, גם אם תהיה מערכת התרעה ,יודיעו לאנשים שתוך כמה שעות יש סיכוי גדול לאסון, איש לא יחשוב להתפנות. הם גם יעדיפו לא לפנות את התיירים. ככה זה במזרח.
 

Taliy

New member
../images/Emo10.gif

אתה אומר שהפרה רוצה להניק יותר משהעגל רוצה לנוק. עצוב.
 

Mrs G

New member
וזה באמת מה שקרה.

טוענים שהאוכלוסיה הוזהרה שעתיים וחצי לפני . שאנטי.
 

forglemmigej

New member
בכל רשתות הטלויזיה

שראיתי אתמול, כל המומחים אמרו שאי אפשר לחזות צונאמי מסוג כזה מאחר וזה התחולל 10 ק"מ מתחת לפני האדמה ורק שהגל הגיע לחוף ראו מה שקרה.לא נראה לי שהם רצו להתאבד או משהו. גם ככה הם סובלים לא צריך סתם להשמיץ.
 

stevie1

New member
איפה מוזכר דבר כזה?

לא ראיתי לא בשום ערוץ חדשות ולא בשום אתר חדשות.
 

ciccio

New member
../images/Emo4.gif

dont understand you sarcasem, it is kind of a mulder and scully news source, on the other part it's good to keep you mind open to hear other truthes than the one the media is selling us.​
 
../images/Emo124.gif ניסים ממיאמי, אני מבינה

שגם אתם זקוקים לחיזוקים... אז הנה, אני מחזקת ומתחזקת, ומקווה גם בשבילכם שתקבלו חדשות טובות בקרוב.
 
למעלה