תגובות והערות לשיפורים...

תרגילים להגשה

יש בהחלט מצב לסיים ולפתור הכל בלי רפרנסים או עבודה משותפת. השאלה היא האם יש לך כוח לזה וזמן בשביל זה. ולגבי פגיעה במיומנויות - המממ... זה אני אגיד לך בקרוב... (אבל לא נראה לי). בנוגע למבחנים אני בטוח שזה לא מפריע כי לפני המבחן אתה ממילא עובר על הכל שוב.
 
כמה דברים

לא תמיד יש זמן להגיש בלי להשתמש ברפרנס ולפתור הכל. אם אתה זוכר, שנה ג, מעבדה 12 שעות בפיזיקה ומעבדה באלקטרוניקה ביחד. בתקופות שישבנו על הדוחות, בקושי היה זמן לשעורים והיינו יורדים מה-8 שעות שנת יופי שלנו. חוץ מזה, בשנה רביעית יש דבר קטן שנקרא פרוייקט, שאנחנו עשינו אותו לדעתי במשך משהו כמו 1000 שעות, ואם לא אז תחלק ב2 ובטוח זה הסדר גודל. ו1000 חלקי 4 זה 250, ועם בערך 8 חודשי סמסטר בשנה, זה יוצא בערך עוד שעה ביום. כלומר אם לא התחשבת בפרוייקט, אז אתה צריך להוסיף בממוצע עוד שעה ליום לכל ה-4 שנים. ואז זה לא נראה לך מוגזם שסיימת את כל השעורים וכל הדוחות בערך בשעה ואז פרוייקט עוד שעה.
 
לא התחשבתי בפרוייקט בחישוב

מבחינתי הפרוייקט זה כמו ללמוד למבחן, לא שיעורי בית שיש להגיש.
 
אבל פרוייקט עושים במהלך הסמסטר

לא בתקופת הבחינות. זה צריך להיחשב או כשעורי בית או שקורס שהיינו ב1000 שעות הרצאה.
 

Boris of BGU

New member
אומר לך זאת

אם אתה מעתיק ומבין את מה שאתה מעתיק אז זה כמעט ולא פוגע. אם אתה סתם מעתיק אז זה פוגע ועוד איך.
 
כבר שידרת את המערכת?

או שאפשר רק ממחר? אגב , באחד הדפים שקבלנו כתוב: "בתקופה זו יש לבצע את כל הפעולות הרישום למקצועות, באותו יום בו התחלת בפעולות הרישום. לאחר מכן ניתן יהיה לבצע פעולות רישום למקצועות רק בתקופת השינויים בראשית הסמסטר". זאת אומרת שאם אני מתחיל נניח לבנות מערכת ביום ראשון, אני חייב להעביר אותו למחשב הטכניון באותו יום, ואז אם נניח ביום שני התחרטתי, אני כבר לא יכול לשנות כלום עד ה 30.10?
 
בתוכנה אבל לא באתר הטכניון

ביום שני וחמישי אין ברירה אלא להתחיל ב 8:30 אבל למה גם ברביעי? (מבוא למחשב)
 

udill

New member
בגלל המרצה...כי אין עוד מקומות בשאר

הקורסים שלו...
 

AsafMod

New member
יש לי אפשרות לבחור בקורס

פיסיקה 1 עם לא עשיתי עדיין את בחינת הסיווג בפיסיקה?
 

AsafMod

New member
האא סבבה..

אבל אין בעיה להתחיל ללמוד בלי מבחן הסיווג נכון? ולבחור קורס אחר במקום?
 

AsafMod

New member
האם יש משמעות לקבוצות הרישום?

ניתן להיות בקבוצות רישום שונות במקצועות שונים?
 

max2

New member
אתה מהר מאוד תלמד

מה טוב ורע במערכת הזאת , הדבר הרע העיקרי זה חדוא ב 8 בבוקר, אתה תגלה את זה לקראת אמצע הסמסטר... חוצמזה אתה לא צריך להיות לחוץ כי בשביל ללכת להרצאה אחרת אתה לאצריך לשנות את הרישום. רק תזהר עם המעבדות בכימיה, תבחר מעבדה בזמן נוח ורצוי שתיהיה בשבוע השני של המעבדות (ככה את מקבל עצות מאנשים שעשו את המעבדה שבוע לפניך) חוצמזה אתה בברקים אז תקבל עצות כבר מהחונכים שלך כשתפגוש אותם....
 
למעלה