תגובות בקשה....והצעות לשיפור

תגובות בקשה....והצעות לשיפור

בני סכנין- מכבי ת"א X אשדוד- הפועל ב"ש 2 מלאגה- לה קורוניה 2 פאוק- פאנאתיניקוס 2 10---> 310 תגובות מהר בקשה כי אני רוצה לשלוח......
 

MrPerfect

New member
פשש אחלה טור אחי...

לדעתי אם קצת מזל טוב... אתה זוכה! מכבי גם אני חשבתי על תיקו.. באר שבע קצת קשה אבל אשדוד פשוט אפסים דפורטיבו ופנא גם אני שמתי בטופס שלי...
 

KORG TRITON 7

New member
ב"ש לא הימור טוב

פאנא אין דעה.לדעתי,היום תיקו בירושליים והכח הימורים משתלמים.
 
לא טוב

אשדוד מנצחים על בטוח. תראה איך הם שיחקו נגד חיפה והמשחק הזה עוד בבית שלהם אז אשדוד מנצחים. ופנא - פאוק גם לא בטוח אני הייתי הולך על תיקו.
 
למעלה