תגובה מרוכזת מס' 1

tzviya

New member
נא להיכנס לפורום תרגום ועריכה ולקרוא את שרשור

התגובות לגרסה החדשה. תקוותי שתתקנו את הבעיות במהרה.
 

אמאדובה

New member
באג?

לחצתי על "ההודעות שלי". מהעמוד הזה הוספתי תגובה, וכשלחצתי על שלח קיבלתי בחזרה את עמוד הפורומים. ההודעה עצמה נאכלה ע"י מפלצת ההודעות 2.0 (אני פשוט מניחה שגם אותה שדרגתם, נכון?
) האמת היא שאף פעם לא הוספתי תגובה מ"ההודעות שלי" אבל אם זה לא אמור לעבוד - שלא תהיה אופציה כזו.
 
צודקת ../images/Emo45.gif

אנחנו מעוניינים לאפשר הוספת הודעות גם מעמוד זה, אבל כנראה שיש תקלה. נדאג שהיא תתוקן בהקדם. תודה על הדיווח
 

אמאדובה

New member
ועוד באג

לפעמים כשאני מקבלת הודעה במייל על תגובה, הקישור הוא לאתר פנימי שלכם (dev.tapuz.co.il) שדורש סיסמא. זה לא קורה תמיד - לא יודעת מה החוקיות. למשל על ההודעה שהגבתי אליה עכשיו קיבלתי את הקישור הבא: http://dev.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2000&MessageId=115260767
 
אני מקווה להתייחסות,

כי לא ציינתם שום דבר בהודעה הראשית. הבעיה היא שאי אפשר לראות את ההודעות המשורשרות ישר להודעה הראשית בצמצום תגובות, אלא להיכנס לשרשור, ולראות את כל ההודעות ברצף. ואם הייתי רוצה את זה, לא הייתי נכנסת לצמצום תגובות מראש, לא?
 

cוורנה1

New member
הערה חשובה שהופיע בפורום "ביטוח לאומי סיוע" אינה מופיעה עתה. חשוב מאוד להחזיר הודעה זו. "הודעות מנהלתיות המידע והעצות בפורום אינם מהווים תחליף לייעוץ מקצועי. תפוז ומנהלי הפורום אינם ערבים לנכונות המידע, ולא יהיו אחראים לנזק שייגרם כתוצאה מהסתמכות עליו "
 

shy6

New member
לא עשיתם שוב שיפור לטובת הגולשים

היה לכם מלא לשפר ולא עשיתם שום דבר מלבד נזק. פונט קטן ומלא פרסומות,תתביישו. למה אי אפשר לערוך תגובה? הרבה אנשים ביקשו את זה ושמתם עליהם פס, היה חשוב לכם יותר לעצב עמוד שיכלול כמה שיותר פרסומות.
 

shy6

New member
שוב=שום

הנה עוד סיבה שצריך אופציה לעריכת תגובה
 
צר לנו שכך אתה מרגיש

עניין הפונט סודר. הפונט הוגדל ל-16 והוא תואם כעת את המערכת הנוכחית. גם עניין הפרסומות נלקח לתשומת הלב ויטופל. לגבי עריכת הודעה שנשלחה כבר- ישנה בעיה משפטית עם הנושא ולכן בשלב הנוכחי, זה לא מתאפשר.
 

Carcass

New member
כאמור,

פתיחת\סגירת שרשור ועריכה. באגים עם פיירפוקס. הניווט ככה פחות נוח לדעתי,אבל זה פשוט מתוך הרגל..ולאנשים שכותבים בתפוז הרבה שנים(כמוני)-קשה לשנות הרגלים. הרקע הכחול שמופיע בפתיחה של שרשור?למה?מה רע באפור רגיל? אבל מעבר להכל,הפרסומות הורסות הכל,דחילאק מזה זה..חצי מהעמוד פרסומות . בכל מקרה שימו לב,מרבית התגובות היו לא טובות..נסו להתחשב...אחרי הכל הפורומים מחזיקים פה את האתר הזה ולא הפליקס ולא בטיח,דעת הקהל היא החשובה ביותר.
 
הצעת השידרוג במערכת החדשה../images/Emo13.gif../images/Emo54.gif

מה דעתכם להפוך את המערכת החדשה לערכות הנושא כולל רקע התמונה, הצבע והעיצוב השונה בדומה לסלולארי
בסלולארי ניתן לבחור ערכות נושא לשינוי העיצוב ואני ממליץ בחום גם על המערכת החדשה של תפוז ברשת
בהצלחה בשידרוג הסופי, המרענן והקייצי של המערכת החדשה
בקיצור -
 

נתוש ז

New member
שאלה שממש מפריעה לי-

למה זה הכרחי שהפרסומות וכל הדברים שלא קשורים לפורום יהיו בצד ימין? אין לי בעיה שהיקצתם להם מקום גדול יותר (כ-1/4 מהמסך בערך, ואולי יותר) שכן זו זכותכם להרוויח כסף.... אבל למה שזה יהיה בצד ימין? =\ אני תומך בלהעביר את זה חזרה לצד השמאלי של המסך. זה פשוט מאוד לא נוח בצורה הזו.
 

ארזS

New member
ממש לא מוצא חן בעיני../images/Emo31.gif

מקודם היה הרבה יותר טוב [וחבל שכמעט אף פעם אתם לא מקבלים את חוות דעת הגולשים].
 
למעלה