תגובה ל- HARD ו- SRULLLI

lin23

New member
תגובה ל- HARD ו- SRULLLI

דרך אגב הכינוי שלך (SRULLI) ממש דבילי אם תשאלי אותי... למה לעזאזל אתם חושבים שמעניין אותנו לשמוע את "חוויות הקקה" שלכם?! כאילו, היי הפורום הזה דן בעינייני קונספירציות וכד´... אז בבקשה אם מעניין אתכם לפלרטט כמו צמד בני טיפש-עשרה תעשו את זה בפורום אחר! ו-SRULLI השטויות שאת מעלה מעניינות לי את התחת!
 

TomerZimmermann

New member
ouch...

נכון זה לא ממש קשור... אבל אז מה? עם מדיי פעם עולים גם נושאים שלא קשורים לנושא זה לא סוף העולם. אני אישית נקרעתי מצחוק ושמחתי לקרוא את זה (הזכיר לי שיחה מעניינת של שעה על חרא ואיך כל אחד מחרבן\מנקה, בהחלט חולני אבל קורע). בדרך כלל אפשר לראות על פי הנושא עם ההודעה היא אוף-טופיק לפורופ ואת יכולה פשוט לא לקרוא את כל הקשור להודעות אלה... לא צריך להתעצבן בנימה יותר מתפלספת.. החיים קצרים מדיי מכדי לבזבזם על עצבים מיותרים. וחשוב עוד יותר... למה פתחת עוד נושא? לא יכולת לקשר את זה ? חוצפה!!!
 

srullli

New member
לין

אני ממש לא מנסה להיכנס בך ראש בראש ! ואני גם מאוד מקווה לא לעשות את זה ,כי אני ממש לא רוצה , וזה לא הייתה מעולם המטרה שלי ! אני בטוחה שאת מאוד חכמה ! לא זכור לי שחלקתי כאן עם מישהו את "חוויות הקקה" שלי כדברייך ! הכינוי שלי הוא כינוי שקיבלתי מכמה חברים ,ואין לו יותר מדיי משמעות מבחינה מילולית. אם הוא מה שמפריע לך בעין אז תסלחי לי אבל אין לי הרבה איך לעזור לך....זה כבר נשגב מבינתי. ואם לומר בכנות , גם לא ממש מפריע לי מה שאת חושבת וגם לא על ההודעות שלי . את צודקת. זה באמת פורום על מאטריקס ועל קונספירציות שונות, ויכול להיות מאוד שמה שאני רושמת לא לרוחך ולא ברמה שלך , אז מה דעתך במקום להעביר ביקורת ולהחליט שאני מעלה רק שטויות , להפסיק להתלונן ולנסות להראות כמה את חכמה ומתוחכמת ולהעלות בעצמך נושאים רעיונות וקונספירציות , אני בטוחה שהם יהיו הרבה יותר מעניינים ! בקיצור אני ממש לא מנסה לפלרטט , ולזרוק מילה טובה למישהו לא מצביע על זה בהכרח ! ובקיצור,לין,לסיום אני חזרתי עכשיו דיי עייפה מאיפשהוא , וממש אין לי כוחות להתעמת איתך, כך שגם אם תגיבי אני לא מאמינה שאני אגיב בחזרה . במקום לבזבז שורות על ביקורת . פשוט תתעלמי באלגנטיות ממה שאני רושמת .
 

S__A

New member
מישהו מוכן לבדוק אם .. >>

נפתח פורום "גן ילדים" בתפוז ? או אולי פורום "קטנוניות" ? אני בטוח שלין תהנה שם מאוד ..
 

IC4

New member
ורום מנודי פורומים אחרים :)

לא סתם סתם אני מקווה שהמנהל החדש לא ינדה אותך לין21 אני רק חושב שאת מגזימה בהפנית העצבים שלך לדברים כאלה.. סך הכל אם לא כותבים משהו שקשור למטריקס - AS DISAPPOINTING AS IT IS לא צריך לקטול בנאדם על זה.. מספיק פשוט לא לקרוא את ההודעה שלו מצד שני SRULLI תראי כבר את הסרט שוב ותנסי לדבר עליו כדי שלין21 לא תתעצבן לשווא :)
 

S__A

New member
זה לין 23 ! תיזהר שהיא לא תרביץ לך

אייסי - הפסיכולוג של הפורום ! האח !
 

RedStorm

New member
LOVE NOT WAR

כולנו נלך לשירותים נשב האסלה ונוריד את כל הכעס :))
 
למעלה