תגובה לעדי ולכל מי שעזר
הייי מאד עזרתם גם ניכנסתי לאתר נהדר ,,אני רק לא הבנתי ,,איך רואים במפה קושי בזוגיות או יותר נכון קושי שיהיה בכלל איזו זוגיות,,בסך הכל אני אדם מאד נוח,או שהציפיות והדרישות שלי בשמיים ....בכל אופן מאד עזרתם ,דרך אגב זה נכון שהמפה שלי מיוחדת כי כל הקישורים והצמידות הכל למעלה..לפניי עשרים שנה למדתי אסטרולוגיה ואני חושבת שגרמתם לי לחזור לזה ...........תודה רבה
הייי מאד עזרתם גם ניכנסתי לאתר נהדר ,,אני רק לא הבנתי ,,איך רואים במפה קושי בזוגיות או יותר נכון קושי שיהיה בכלל איזו זוגיות,,בסך הכל אני אדם מאד נוח,או שהציפיות והדרישות שלי בשמיים ....בכל אופן מאד עזרתם ,דרך אגב זה נכון שהמפה שלי מיוחדת כי כל הקישורים והצמידות הכל למעלה..לפניי עשרים שנה למדתי אסטרולוגיה ואני חושבת שגרמתם לי לחזור לזה ...........תודה רבה