תגובה למדור סלולארי בעיתון PCPLUS..

™I©Eman

New member
תגובה למדור סלולארי בעיתון PCPLUS..

הפעם שחר בן-פורת כתב דיי הרבה שטויות על הסיקור המצומצם של ה-622.. 1. הוא רשם: "חסרון אחד של המכשיר הוא בהיותו קטן מעט לאנשים מסויימים, אם כי בהחלט יותר גדול מהזערוריות המפתיעה שמציג ה-624." תגובה שלי: WTF?!? הם אותו גודל בדיוק
2. ציטוט שני מהידיעה: "הפעלת הפומית האקטיבית ממשיכה לשמות על בעייתיות כפולה"... " אם אתם צריכים להשתמש בפונקציה אחרת בטלפון, תאלצו ללחוץ על END לפני שתוכלו לגשת לתפריט המוכר, וזאת כדי לבטל את ההפעלה או החיוג הקוליים. לא לבעלי עצבים חלשים" -סוף הידיעה- (ציטטתי כבר את רוב הידיעה הקצרה הזאת..) תגובה שלי: זה באמת דבר שולי ולא חשוב (ובכלל לא מפריע).. מי שלא נוח לו שפשוט יבטל את הח. הקולי עם פתיחת הפומית
חבל שהוא באמת כתב על ה"חסרונות" השוליים האלה ולא על מה שבאמת מפריע במכשיר, כמו הסוללה שלא מחזיקה מעמד זמן רב... נ.ב.- הייתי סורק לכם את כל הידיעה, אבל זה לא חוקי..
 

™I©Eman

New member
../images/Emo51.gif../images/Emo9.gif

אבל נראה לי שלא היה להם מספיק דיו בבית דפוס בשביל הסיקור שלי.. בגלל זה כתבו סיקור כ"כ קצר שמבייש את כותב הטור..
 

DangerPowers

New member
חחח זה כמו שאני צוחק על אח שלי שיש

שיש לו 622 ולי יש 624, אז כדי לבאס אותו אני אומר לו שפומית זה לא נוח ושה622 מכוער :)
 

DangerPowers

New member
../images/Emo6.gif הוא סתם קנאי

לפני שבוע ששידרגתי את הסטארטק (שלא השתמשתי בו) ל624 ברגע שחזרתי הביתה והוא ראה את נפלאות האסמסונג הוא ישר רץ לשדרג את ה5120 שלו .. חחח
 
למעלה