תגובה למדור סלולארי בעיתון PCPLUS..
הפעם שחר בן-פורת כתב דיי הרבה שטויות על הסיקור המצומצם של ה-622.. 1. הוא רשם: "חסרון אחד של המכשיר הוא בהיותו קטן מעט לאנשים מסויימים, אם כי בהחלט יותר גדול מהזערוריות המפתיעה שמציג ה-624." תגובה שלי: WTF?!? הם אותו גודל בדיוק
2. ציטוט שני מהידיעה: "הפעלת הפומית האקטיבית ממשיכה לשמות על בעייתיות כפולה"... " אם אתם צריכים להשתמש בפונקציה אחרת בטלפון, תאלצו ללחוץ על END לפני שתוכלו לגשת לתפריט המוכר, וזאת כדי לבטל את ההפעלה או החיוג הקוליים. לא לבעלי עצבים חלשים" -סוף הידיעה- (ציטטתי כבר את רוב הידיעה הקצרה הזאת..) תגובה שלי: זה באמת דבר שולי ולא חשוב (ובכלל לא מפריע).. מי שלא נוח לו שפשוט יבטל את הח. הקולי עם פתיחת הפומית
חבל שהוא באמת כתב על ה"חסרונות" השוליים האלה ולא על מה שבאמת מפריע במכשיר, כמו הסוללה שלא מחזיקה מעמד זמן רב... נ.ב.- הייתי סורק לכם את כל הידיעה, אבל זה לא חוקי..
הפעם שחר בן-פורת כתב דיי הרבה שטויות על הסיקור המצומצם של ה-622.. 1. הוא רשם: "חסרון אחד של המכשיר הוא בהיותו קטן מעט לאנשים מסויימים, אם כי בהחלט יותר גדול מהזערוריות המפתיעה שמציג ה-624." תגובה שלי: WTF?!? הם אותו גודל בדיוק