תגובה לכולה אושר,לא הייתי ולא יצא

SimplyMe1

New member
לדעתי את סתם מנסה לחרחר וויכוח

חסר תועלת בפורום ולכן מגיבה באותו תוכן הדברים בכול פעם. פעילות בונת שריר זו פעילות אנאירובית ולא אירובית,וככזו היא תורמת לשריפת שומנים בתהליך עם מכלול שלם ופעילות אירובית משולבת. כול מה שדובר פה מתייחס לתזונה נכונה ופעילות אירובית ואנאירובית יחד עם לקיחת ההורמון הסינתטי-יכול לסדר את המצב. אני לא מדברת על מחלת האשימוטו(אני לא לוקה בה)שהורסת לגמרי את הבלוטה,והמציאות עם המחלה הספציפית הזו היא שונה,למשל,מהיפותירודיזם= תת-פעילות של בלוטת המגן,שמתפקדת חלקית או בכלל לא. אם איזון הבלוטה לא קשור לפ"ג לכול נושא ח"ח,שריפת שומנים וכו איך את מסבירה את זה שיש כאלו שיש להן את המחלה(תת פעילות)והן לא בהכרח שמנות ונמוכות?הן אומנם לא חייבות לקרוע את עצמן באימונים במכון כושר,אבל ברור שזה קשור לאם את מאוזנת או לא. בחורה שאינה מאוזנת,והיא בתחילת ההתבגרות שלה,"תזכה" להרבה בעיות בהמשך. זה הכול תלוי באיזון הבלוטה. אם לא שמת לב אז מהות השרשור(שאני התחלתי אותו לפחות בתגובתי למוניקה 2006)הינה בלוטה מאוזנת ע"י אלטרוקסין יחד עם פ"ג אירובית.
 

stkachov

New member
אגב

אתם מודעים לעובדה שלמרבית החברים כאן טין ולו חצי מושג מה זה המושגים הללו שאתם מתווכחים עליהם?
 
שטויות. זה ממש לא צרות. תודה לאל

שאין לי סכרת, למשל. תת פעילות של בלוטת התריס היא הקלה מבין ה"מחלות" ההורמונליות. באמת שאין ממה לפחד. חבל.
 

SimplyMe1

New member
זו צרה שאפשר להתמודד איתה לגמרי

לי,חוץ מתפקוד חלקי שמאוזן ע"י כדורים אין משהו קיצוני שתת הפעילות גרמה,והאמן לי שהלוואי ולכולם יהיו הצרות האלו. אני חיה איתה מילדות ואפילו באהבה והבנה שזה מה שיש וניתן להתמודד איתו תודות לאלטרוקסין,ואנשים אחרים חיים עם בעיות אחרות ויותר גרועות
 
תרגיעי

ותקראי את ההודעה הראשונה שלי וגם אם תצעקי ותנסי לפגוע זה לא יהפוך אותך לצודקת. את חילוף החומרים פעילות אירובית לא מגבירה. לספורט בכלל (אירובי ואנאירובי) יש יכולת להשפיע על הסימפטומים (תקראי שכתבתי את זה כבר) וחלק מהסימפטומים זה השמנה, ברזל נמוך, עור יבש, שיער נושר, עייפות, קור, וכולסטרול גבוה. תקראי שוב: ספורט יכול לעזור לסימפטומים אבל לא להגברת חילוף החומרים בעיקרון עייפתי מהצעקנות ללא ביסוס. לא נראה לכן מה שאני כותבת? בררו בפורום אנדוקרינולוגיה המעולה בתפוז. כמה שתצווחו, ותהיו לא עינייניות, זה ממש לא יוכיח את דיבריכן. פנו לאנשי מקצוע ותראו שאתן צודקות.
 
שמת לב מה יצא לך? ../images/Emo13.gif

פנו לאנשי מקצוע ותראו שאתן צודקות. סתם, מצאה חן בעיני הפליטה (הפרוידיאנית?) שלך.
 

SimplyMe1

New member
../images/Emo6.gifעזבי את זה,אני מבינה שללמוד ממנה

אי-אפשר,ובאמת עדיף לפנות עם שאלות לאנשי מקצוע במידה ונצטרך. נזכרתי עכשו שהייתי בביקורת אצל אנדוקרינית מטעם הצבא(אני במעקב מאז ומתמיד במרפאת חוץ בבי"ח אזרחי)באחד החר"פים והרופאה "המומחית" אמרה לי לא לאכול אחרי השעה 6 בערב אלא לשתות במקום 3 כוסות מים שיסתמו אותי לכמה שעות ואז הולכים לישון ואין תחושת רעב.. והרי אצלנו בפורום אומרים שאפשר לאכול אחרי 6 בערב,ואפילו מומלץ
 
../images/Emo2.gif לי האנדוקרינולוגית לא העירה כלל

בקשר לנושא התזונה. יתרה מזאת, כששאלתי אותה אם יש מאכלים שכדאי להימנע מהם, או להגדיל את הכמויות מהם, היא אמרה שאצטרך לשאול דיאטנית והיא לא עוסקת בצד הזה של הטיפול. בהתחלה כעסתי קצת, אבל אחר כך הערכתי אותה על שהיתה כנה ולא התחכמה לי.
 

SimplyMe1

New member
אצלך היא לא לפחות לא המליצה שטויות,

אם כבר היא ממליצה על תזונה מסוימת אז שתדע על מה היא מדברת. והרופאים האנדו' אמורים לדעת מעט על יסודות התזונה,אבל הם לא ירכיבו לך תפריט או משהו כזה. אני באמת זכיתי להיות במעקב גם אצל תזונאית במרפאה של האנדו',וכול זה היה על חשבון הצבא,כשהוצאתי הפנייה דרך מרפאות אחרות. במרפאה הנוכחית בקושי הצליחו להוציא לי אישור חריג להמשך ביקור במרפאת החוץ שלי שאינה ממומנת ע"י הצבא,והסכימו לאישור כי אני מטופלת שם מילדות. הפניה לביקורת אצל התזונאית לא הסכימו לתת לי
 
זהו, בגלל זה בדיוק הערכתי אותה בסוף

אותי הרופא (משפחה) שלח עם שתי הפניות: אחת לאנדוקרינולוגית והשניה לדיאטנית.
 

SimplyMe1

New member
את בקופ"ח,אני עדיין לא שייכת אליהם

ת'אמת שאם אני כבר הולכת לתזונאית אז כדאי לי כבר ללכת למישי\מישו שהוא תזונאי ספורט,כי תפריטים "רגילים" יש לי כבר. אני יודעת מה צריך לאכול,ומה לא,אבל עכשו כשנרשמתי למכון(תכף הולכת!
)אז יותר רלוונטי יהיה תפריט שיירשם ע"י תזונאי ספורט..
 
אני מאמינה שהדיאטנית ש"ניפקו" לי

בתוכנית של ווינלייף נכללת בקטגוריה הזו :) אבל גם היא לא ידעה לכוון אותי לאכילה מסויימת שנוגעת לתת-תריסיות. קצת טיפים לזה קיבלתי דוקא ממנהלת התוכנית שם, שלגמרי במקרה מבינה דבר או שניים (או מליון) בנושא.. כמו למשל שפלואור תורם לתת-פעילות של הבלוטה. (למה אנחנו ממשיכות בכל זאת לדבר על המחלה שלנו בפורום של בריאות? חח) בהצלחה לשתינו וזהו!
 
למעלה