תבניות ל- Cuttlebug

winny

New member
תבניות ל- Cuttlebug

ok - אז פינקתי את עצמי והמכשיר בדרך! אפשר להתייעץ? איזה תבניות הכי שימושיות לכן? האם יש תבנית אותיות מסויימת מומלצת? אם אני הולכת לרכוש בשלב זה כמה תבניות בסיסיות, במה כדאי לי להשקיע? יעל.
 

winny

New member
תודה. בתמונה של תבנית הריבוע באתר שלך נראה...

כאילו יש שוליים. Border. זה רק נראה, או שבאמת יש מעין מסגרת לכל דף שחותכים? אנירואה שחסר במלאי ):
 

Lורליי

New member
התבניות האלה מסוגלות להבליט ולחתוך

כדי להבליט צריך לקנות משטח גומי מיוחד. למרות שקרה לי כמה פעמים שקיבלתי הבלטה "בטעות" כשהוספתי נייר והפעלתי יותר לחץ (בעיקר בחיתוך בדים).... וגם אני מצטרפת להמלצה על תבניות נסטבילטיז. אני בכלל חושבת שאת צריכה לחשוב מה את מתכוונת לחתוך, איזה חומר הכוונה, אני עובדת גם עם בדים, ואני משתדלת לקנות רק תבניות שיעמדו במשימת חיתוך בדים. לדעתי תבניות של קאטל לא שוות(גם התבניות של מכשירי הילדים למינהם נכללות בקטגוריה הזו מבחינתי) , אני לא אוהבת את זה שהן דיי מוגבלות בחיתוך וגם עמידות פחות.(נוטות להתעקם) אני מדברת על תבניות החיתוך שלהם, את תבניות ההבטה אני מאוד אוהבת. סליחה על האורך מקווה שעזרתי קצת.... אה,תהני ותתחדשי!
 

winny

New member
תודה על התשובה המפורטת. אז בעצם...

התבניות של נסטבילטיז רק חותכות (כרגע מעניין אותי נייר), ואם אני רוצה הבלטה בקצה, אני צריכה לעשות משהו מיוחד בשביל זה, נכון? (אני רוצה חיתוך ישר כמו סכין יפני בלי הבלטה ומנסה לוודא שזה מה שאקבל). האם יש המלצה על סט אותיות מסויים שיותר חינני ושימושי, מבחינת צורה וגודל? מאוד אשמח לשמוע המלצה, כי באינטרנט קשה להתרשם מהגודל... מן הסתם לא אוכל לרכוש הכל - איזה תבניות הכי מומלצות מבחינת צורות? עיגולים, ריבועים ומלבנים חלקים? או שאלו של מסגרות התמונות וכו'.... אשמח לכל טיפ בנושא. כל דבר עולה הון, ונורא חבל לי לרכוש סתם משהו פחות שימושי בגלל חוסר הבנה וידע... יעל.
 

Lורליי

New member
כן. בדיוק כדי לקבל הבלטה

צריך "להתאמץ" :) מבחינת פונט, לא יכולה לעזור... סורי... לגבי המלצה על צורות תבניות, לדעתי, כדאי ללכת על צורות שקשה יותר לגזור לבד.... ריבוע תמיד אפשר לחתוך לבד... ריבוע סקאלופ (שלטעמי לא שימושי...) לעומת את, או עיגול..(מאוד שימושי!) וצורות הלייבל למינהם
 

Lורליי

New member
אה ושכחתי...

אם את מעוניינת, את מוזמנת לנסות את התבניות שלי ולהתרשם.... אין לי מבחר ענק, אבל את מומנת בכייף.
 

winny

New member
תבניות עיגול של נסטלביז יש ב....

שלושה צבעים שונים. זה מציין גדלים? מה הכי שימושי אצלכן?
 

mei8

New member
גם אני חושבת..

ואולי גם אותיות, אבל אני בעצמי עדיין לא קניתי
 

astoler

New member
עוד שאלה...איך עובדים עם שבלונות של

CUTTLEKID? יש לי שבלונות כאלה בדרך ואני יודעת שהן בעובי שונה. עם אלו פלטות משתמשים? דרך אגב.. אני לא יודעת אם אני יכולה להמליץ על השבלונות של CUTTLEKID, כי זאת פעם ראשונה שאני מזמינה אותן, אבל הן הרבה יותר זולות (גם שיקול...).
 

Lורליי

New member
חיפוש קצר בגוגל..

העלה כמה תוצאות זו למשל(ויש עוד) http://www.youtube.com/watch?v=7KTxCcoFSFk לגבי המחיר הזול.... הוא (לדעתי) יקר ביחס לתמורה, כי התבניות האלה דיי מוגבלות, גם בגודל וגם העובדה שהן חותכות רק נייר לעומת אחרות שיכולות לחתוך גם בדים וכו
 
משתמשים ב-A+B+C

אני משתמשת בהם המון ולדעתי הכי שוות הן התבניות של האותיות - ב-15$ יש לך סט אותיות מלא - לעומת סטים של cuttlebug שעולים 60-80$.
 

astoler

New member
הזמנתי אותיות של CATTLEKID. איך עובדים איתם?

עם אלו לוחות. הם בעובי שונה מכל השבלונות. דרך אגב הזמנתי אותם בהרבה פחות מ- 15$. לא זוכרת כרגע כמה זה היה.
 

הגריטה

New member
פרפרים ענתה לך- עם A+B+C. וגם לורליי נתנה לך

קישור לסרטון ביוטיוב. אם תחפשי יש שם עוד הרבה סרטונים שמסבירים איך להשתמש עם כל מיני סוגים שונים של תבניות עם הקאטלבאג.
 

astoler

New member
המון תודה לפרפרים לורליי והגריטה. מצטערת שלא

שמתי לב ושאלתי שוב.
 

הגריטה

New member
לי יש תבניות אותיות ואני ממש לא משתמשת בהן!

הכי ממליצה לך על נסטביליטיז כמו שנתנאלה כתבה, וצורות שימושיות אחרות כמו פרחים פרפרים וכאלה. גם תבניות ההבלטה הגדולות נהדרות. חוץ מזה יש תבניות של בורדרים מאוד יפות - של 12 אינצ'- נראה לי גם שימושי.
 
למעלה