תאריכי סיום של פרויקטים רכבתיים

מצב
הנושא נעול.
תאריכי סיום של פרויקטים רכבתיים

תאריכי סיום של פרויקטים רכבתיים
להלן תאריכי סיום משוערים של פרויקטים של רכבת ישראל: פתיחת הקו לכפר סבא - מרץ 2003 פתיחת תחנת רמלה - אוגוסט 2003 פתיחת הקו לרשל"צ מזרח (ראשונים) - ספטמבר 2003 פתיחת הקו המחודש לבית שמש - ספטמבר 2003 פתיחת תחנת אשדוד המחודשת - דצמבר 2003 פתיחת הקו לנתב"ג - מאי 2004 פתיחת הקו המחודש לאשקלון- יוני 2004 פתיחת הקו המחודש לירושלים - יולי 2004 סיום הכפלת הקו לכפר סבא - ינואר 2005 סיום הכפלת המסילה בין רחובות לאשדוד+ תחנה מחודשת ביבנה - פברואר 2005 סיום הכפלת המסילה בין נען לבאר שבע - אפריל 2005 פתיחת הקו למודיעין - ינואר 2006 פתיחת הקו לכרמיאל - יוני 2006 פתיחת הקו לרשל"צ מערב - ינואר 2007 הערה - התאריכים הם השערת הכותב בלבד!
 

איליה.

New member
תודה רבה לך על הסיכום.

תאריכי סיום של פרויקטים רכבתיים
להלן תאריכי סיום משוערים של פרויקטים של רכבת ישראל: פתיחת הקו לכפר סבא - מרץ 2003 פתיחת תחנת רמלה - אוגוסט 2003 פתיחת הקו לרשל"צ מזרח (ראשונים) - ספטמבר 2003 פתיחת הקו המחודש לבית שמש - ספטמבר 2003 פתיחת תחנת אשדוד המחודשת - דצמבר 2003 פתיחת הקו לנתב"ג - מאי 2004 פתיחת הקו המחודש לאשקלון- יוני 2004 פתיחת הקו המחודש לירושלים - יולי 2004 סיום הכפלת הקו לכפר סבא - ינואר 2005 סיום הכפלת המסילה בין רחובות לאשדוד+ תחנה מחודשת ביבנה - פברואר 2005 סיום הכפלת המסילה בין נען לבאר שבע - אפריל 2005 פתיחת הקו למודיעין - ינואר 2006 פתיחת הקו לכרמיאל - יוני 2006 פתיחת הקו לרשל"צ מערב - ינואר 2007 הערה - התאריכים הם השערת הכותב בלבד!
תודה רבה לך על הסיכום.
האם הוא מתבסס על ההבטחות הרשמיות של רכבת ישראל?
 
הסיכום

תודה רבה לך על הסיכום.
האם הוא מתבסס על ההבטחות הרשמיות של רכבת ישראל?
הסיכום
הסיכום מתבסס גם על ההבטחות הרשמיות, אבל גם נלקחו בחשבון עיכובים בגלל בעיות בבניה או בתכנון כמו בקו לנתב"ג ו בקו לראשון מערב.
 

איליה.

New member
אם כך

הסיכום
הסיכום מתבסס גם על ההבטחות הרשמיות, אבל גם נלקחו בחשבון עיכובים בגלל בעיות בבניה או בתכנון כמו בקו לנתב"ג ו בקו לראשון מערב.
אם כך
אורן, למה שלא תכניס את הסיכום לטאג-ליין ואז נוכל לעקוב אחר קיום של ההבטחות ע"י רכבת ישראל בזמן אמת?
 

fireman

New member
לגבי הקו המחודש לאשקלון

תאריכי סיום של פרויקטים רכבתיים
להלן תאריכי סיום משוערים של פרויקטים של רכבת ישראל: פתיחת הקו לכפר סבא - מרץ 2003 פתיחת תחנת רמלה - אוגוסט 2003 פתיחת הקו לרשל"צ מזרח (ראשונים) - ספטמבר 2003 פתיחת הקו המחודש לבית שמש - ספטמבר 2003 פתיחת תחנת אשדוד המחודשת - דצמבר 2003 פתיחת הקו לנתב"ג - מאי 2004 פתיחת הקו המחודש לאשקלון- יוני 2004 פתיחת הקו המחודש לירושלים - יולי 2004 סיום הכפלת הקו לכפר סבא - ינואר 2005 סיום הכפלת המסילה בין רחובות לאשדוד+ תחנה מחודשת ביבנה - פברואר 2005 סיום הכפלת המסילה בין נען לבאר שבע - אפריל 2005 פתיחת הקו למודיעין - ינואר 2006 פתיחת הקו לכרמיאל - יוני 2006 פתיחת הקו לרשל"צ מערב - ינואר 2007 הערה - התאריכים הם השערת הכותב בלבד!
לגבי הקו המחודש לאשקלון
מדובר על הקו שיעבור מבאר שבע דרך אופקים ונתיבות לאשקלון או בקו מאזור המרכז לאשקלון?
 

איליה.

New member
בינתיים מאשדוד לאשקלון.

לגבי הקו המחודש לאשקלון
מדובר על הקו שיעבור מבאר שבע דרך אופקים ונתיבות לאשקלון או בקו מאזור המרכז לאשקלון?
בינתיים מאשדוד לאשקלון.
פתיחת הקו הזה לא דורשת יותר מאשר בניית תחנה אחת. לפי תחזיות הרכבת, התחנה אמורה להיפתח בקרוב - בעוד מספר שנים, לא זוכר בדיוק כמה.
 

איליה.

New member
הקו לבאר שבע דרך עיירות הפיתוח

בינתיים מאשדוד לאשקלון.
פתיחת הקו הזה לא דורשת יותר מאשר בניית תחנה אחת. לפי תחזיות הרכבת, התחנה אמורה להיפתח בקרוב - בעוד מספר שנים, לא זוכר בדיוק כמה.
הקו לבאר שבע דרך עיירות הפיתוח
עוד לא נמצא אפילו בתכנון. מה גם שבנייתו תארך זמן רב, כי צריך להניח מסילה חדשה במקום שבו לא היתה קיימת מסילה מעולם. כל קווי הנוסעים שפתח עוזני במסגרת תנופת הפיתוח עברו כמעט בשלמותם על מסילות קיימות, כך שזה פרויקט ראשון מסוגו מזה זמן רב. הייתי נותן לפרויקט הזה עוד כ-10 שנים להבשיל, ואחר כך לפחות 5 שנים של בניה. בינתיים לא ידוע אם שניר יודע לדחוף פרויקטים כמו שעוזני ידע, ובכלל אם שניר יישאר מנכ"ל זמן רב, בינתיים הכל מלים, כך שהכל פתוח.
 

Superdror

New member
חידוד קל (זה fireman )

הקו לבאר שבע דרך עיירות הפיתוח
עוד לא נמצא אפילו בתכנון. מה גם שבנייתו תארך זמן רב, כי צריך להניח מסילה חדשה במקום שבו לא היתה קיימת מסילה מעולם. כל קווי הנוסעים שפתח עוזני במסגרת תנופת הפיתוח עברו כמעט בשלמותם על מסילות קיימות, כך שזה פרויקט ראשון מסוגו מזה זמן רב. הייתי נותן לפרויקט הזה עוד כ-10 שנים להבשיל, ואחר כך לפחות 5 שנים של בניה. בינתיים לא ידוע אם שניר יודע לדחוף פרויקטים כמו שעוזני ידע, ובכלל אם שניר יישאר מנכ"ל זמן רב, בינתיים הכל מלים, כך שהכל פתוח.
חידוד קל (זה fireman )
נתיבות קיבלה מעמד של עיר לפני כשנה
 

יהוושע

New member
שניר כבר הודיע שהוא לוטש עיניים

הקו לבאר שבע דרך עיירות הפיתוח
עוד לא נמצא אפילו בתכנון. מה גם שבנייתו תארך זמן רב, כי צריך להניח מסילה חדשה במקום שבו לא היתה קיימת מסילה מעולם. כל קווי הנוסעים שפתח עוזני במסגרת תנופת הפיתוח עברו כמעט בשלמותם על מסילות קיימות, כך שזה פרויקט ראשון מסוגו מזה זמן רב. הייתי נותן לפרויקט הזה עוד כ-10 שנים להבשיל, ואחר כך לפחות 5 שנים של בניה. בינתיים לא ידוע אם שניר יודע לדחוף פרויקטים כמו שעוזני ידע, ובכלל אם שניר יישאר מנכ"ל זמן רב, בינתיים הכל מלים, כך שהכל פתוח.
שניר כבר הודיע שהוא לוטש עיניים
לראשות עיריית ראשל"צ .
 
לגבי הקו המחודש לאשקלון

לגבי הקו המחודש לאשקלון
מדובר על הקו שיעבור מבאר שבע דרך אופקים ונתיבות לאשקלון או בקו מאזור המרכז לאשקלון?
לגבי הקו המחודש לאשקלון
מדובר על הקו שממשיך מאשדוד (הקטע בין אשדוד לאשקלון פעיל כיום רק לרכבות משא). לא מזמן נסגר המכרז לשדרוג והכפלת המסילה בין אשדוד לאשקלון. עדין אין החלטה היכן להקים את התחנה של אשקלון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה