אריאלה פיקסלר אלון
New member
תאריך תפוגה של מוצרים -האם אתם מקפידים לבדוק?
רכשתי לפני כמה ימים באחת מתחנות הדלק שליד ביתי (ב-yellow )כמה חטיפים של עלית שהיו במבצע (שלוש בעשרה שקלים). הגעתי הביתה והטוויסט היה מעופש, פסק הזמן היה גם הוא מסריח וכך הלאה וכך הלאה (קניתי כמות גדולה כי הילדים הגיעו הביתה מהפנימייה ורציתי לשמחם). בעלי שהחליט להתכבד באחד מהחטיפים הבין שיש פה בעיה והסתכל על התאריך שכמובן עבר וכעס על עצם מכירת המוצרים כשהתאריך לא בתוקף ואמר שבטח בגלל שהתאריך פג הם עשו מבצע . לדעתי זה לא נכון, הם לא יכולים לעשות מבצע על מוצרים שפג תוקפם, אבל זה מרגיז שבתחנת הדלק לא הסתכלו על התאריכים ושמו את החטיפים למכירה. אני מודה שאני לא מאלו שבודקים תאריכים בכל המוצרים (רק בחלביים) כי אני סומכת על הסדרנים שיעשו זאת ובאמת ברשתות הגדולות התופעות האלו די ממוזערות (למעט ההתחכמות הזו במוצרים החלביים שהם שמים קדימה את המוצרים הפחות חדשים...), אבל בגדול אין הרבה בעיות. בעלי אמר לי שאשמור את החטיפים ונשלח לעלית עם הקבלה, אז ככה- קודם כל לא שמרתי את הקבלה כי שילמתי במזומן (68 ש"ח כולל ארטיק ומסטיק) וברור שיש לי דברים יותר חשובים מאשר ללכת לדואר לרכוש מעטפה, בול וכו' וכו'... אני יודעת שיש לקוחות שרק מחפשים איפה יש פאקים (וכן, זה קורה) כדי לקבל פיצוי, אבל אני לא כזו , אין לי סבלנות לזה , מה גם שאני חושבת שזה מיותר, אין אף חברה שרוצה לעשות משהו כזה בכוונה, קורה שיש בעיות, אבל זה לא בכוונה . השאלה שלי היא : האם אתם נמנים על אלו שבודקים את תאריך התפוגה על כל מוצר או שאתם סומכים על הסדרנים כמו ברשתות השיווק, ואם כן איפה עובר הקו ועל אילו מוצרים (חלביים, יבשים, או כל מוצר?) ממש מעניין אותי לדעת.
רכשתי לפני כמה ימים באחת מתחנות הדלק שליד ביתי (ב-yellow )כמה חטיפים של עלית שהיו במבצע (שלוש בעשרה שקלים). הגעתי הביתה והטוויסט היה מעופש, פסק הזמן היה גם הוא מסריח וכך הלאה וכך הלאה (קניתי כמות גדולה כי הילדים הגיעו הביתה מהפנימייה ורציתי לשמחם). בעלי שהחליט להתכבד באחד מהחטיפים הבין שיש פה בעיה והסתכל על התאריך שכמובן עבר וכעס על עצם מכירת המוצרים כשהתאריך לא בתוקף ואמר שבטח בגלל שהתאריך פג הם עשו מבצע . לדעתי זה לא נכון, הם לא יכולים לעשות מבצע על מוצרים שפג תוקפם, אבל זה מרגיז שבתחנת הדלק לא הסתכלו על התאריכים ושמו את החטיפים למכירה. אני מודה שאני לא מאלו שבודקים תאריכים בכל המוצרים (רק בחלביים) כי אני סומכת על הסדרנים שיעשו זאת ובאמת ברשתות הגדולות התופעות האלו די ממוזערות (למעט ההתחכמות הזו במוצרים החלביים שהם שמים קדימה את המוצרים הפחות חדשים...), אבל בגדול אין הרבה בעיות. בעלי אמר לי שאשמור את החטיפים ונשלח לעלית עם הקבלה, אז ככה- קודם כל לא שמרתי את הקבלה כי שילמתי במזומן (68 ש"ח כולל ארטיק ומסטיק) וברור שיש לי דברים יותר חשובים מאשר ללכת לדואר לרכוש מעטפה, בול וכו' וכו'... אני יודעת שיש לקוחות שרק מחפשים איפה יש פאקים (וכן, זה קורה) כדי לקבל פיצוי, אבל אני לא כזו , אין לי סבלנות לזה , מה גם שאני חושבת שזה מיותר, אין אף חברה שרוצה לעשות משהו כזה בכוונה, קורה שיש בעיות, אבל זה לא בכוונה . השאלה שלי היא : האם אתם נמנים על אלו שבודקים את תאריך התפוגה על כל מוצר או שאתם סומכים על הסדרנים כמו ברשתות השיווק, ואם כן איפה עובר הקו ועל אילו מוצרים (חלביים, יבשים, או כל מוצר?) ממש מעניין אותי לדעת.