תאי הגזים מחכים ליהודים

שרירי86

New member
תאי הגזים מחכים ליהודים

נשיא איראן לא עוצר . אתר זר מדווח על הקמת 100 תאי גזים ליהודים השוהים באיראן, וזה אתר של מדינתנו , YNET
 

שרירי86

New member
האתר הזה לא מספיק?!!?

אומרים לך הסרט הצהוב חוזר!!!! במקום להגיד 'אני מזועזע!!' אתה שואל איפה האתר הזר שמדווח???? פעם מישהו אמר משהו שממש אבל ממש אהבתי : שמאלנותת = מחלת נפש חשוכת מרפא . אחחחחחח טוב שיש אנשים טובים . ימניותת = אוהבים
 

DreamS_HunteR

New member
וואי מה זה קשור אבל שמאלנים?!../images/Emo121.gif

מה זה קשור לשאלה?? אמרת שאתר זר מדווח על הקמת מאה תאי גזים, תראה! כולנו רוצים לראות!!! מה קשור שמאלנים פה?? שאנשים יפסיקו להיות טיפשים כבר!!!
 
שמאלנות--

הכוח להימנע מפסיכופטי נפש עם רמת אייקיו שלא מאפשרת ללכת ולדבר בו זמנית, כמוך.
 

konda

New member
שרירי שרירי, אבל שכל אין..

ראשית כל, לא צריך 10 סימני קריאה או שאלה בשביל להבהיר את עמדתך, הדבר היחיד שזה עושה, זה לגרום לאנשים לזלזל בך ולחשוב שאתה מתלהם. שנית, קריאות כמו "הסרט הצהוב חוזר!!!!!!!", הן קריאות מטופשות וחסרות בסיס. זכותך בתור יהודי, להיות חרד לגורלך ולגורל עמך, אבל אל תצא בהצהרות לא מבוססות. מדובר בדיווח של גולים איראנים, שעמדתם מנוגדת למשטר האיראני ומטרתם היא להכפישו על בסיס יומי. היום, הובהר כי אין מדיניות שכזו באיראן, וכנראה שגם לא תהיה. שלישית, ההמצאה המטופשת שלך על הקמת 100 תאי גזים, רק מראה עד כמה אתה אדם מתלהם ושקרן. אין שום מידע כיום על הקמת תאי גזים ודבריך הם שקר ותו לא. הרמה שלך ירודה, וכל הודעה שלך גורמת לי להבין עד כמה חלק מהמין האנושי יכול להיות מטומטם.
 
למעלה